Sari la conținut

MirceaA

INACTIV
  • Număr conținut

    60
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawa zxr400
  • Numar Moto
    Cj-81-ZXR

MirceaA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. MirceaA

    BURSA LOCALA

    Vand Kawasaki ZXR400 - pret 1200 EURO Stare perfecta de functionare. Revizii facute in fiecare primavara (inclusiv aceasta) - schimbat filtru aer, filtru ulei, ulei, bujii (iridium), curatat si sincronizat carburatoare. Kit lant schimbat toamna trecuta. Anvelope uzura 50%, baterie Varta cu gel. An fabricatie: 1994, Km: 54000 Tel: 0720634567
  2. MirceaA

    BURSA LOCALA

    Vand la pachet Ford KA din 96 (1,3 benzina, aer conditionat) + Kawasaki ZXR400 - 3000 euro (ambele in stare perfecta de functionare). Pentru inca 300 euro - Honda NSR125 in stare de functionare, necesita reparatii la carene. Tel: 0720634567
  3. http://www.romimoto-piese.ro/category/1030...0/vehicle/18369
  4. Din cate stiam eu celor care sunt dreptaci le e mult mai usor sa incline motoru mai tare pe stanga si sa-l arda in curbe la stanga, iar celor stangaci invers.
  5. MirceaA

    Sa mai si radem.

    http://www.trilulilu.ro/flaviuss15/d06af6ec3c406c
  6. Eu nu am mai prea avut timp sa ma mai ocup.... am abandonat ideea cu display-ul de pe net si mi-am comandat ceva display-uri (de 2x16 si de 4x20 ... din care am ales in final pe cel de 4x20 cu scris alb pe fond albastru) de caractere si vreo cateva sute de piese smd. Am ales cu microcontroller pt inceput ATMega8. Avand in vedere ca experienta mea in C si microcontrollere era aproape de 0, mi-a luat vreo saptamana pana am reusit sa-mi fac sa fuctioneze partea de display si sa fac sa-mi afiseze ce vreau. Mi-am facut ceva cablaje, am facut design-ul display-ului (ce cum si unde sa-mi apara), iar de vreo 2 luni zac toate pe dulap intr-o cutie fiindca intre timp mi-a mai trecut si cheful. Dar dupa cum ma cunosc, o sa ma mai reapuce. O sa pun ceva poze poate in weekend cu ce am facut pana acum.
  7. Putin off-topic: Atentie pe viitor la strangerea suruburilor pe motociclete, e o chestie extrem de importanta. E posibil, chiar daca nu-l rupeti sa slabiti materialul si apoi sa cedeze in timpul functionarii... lucru extrem de grav mai ales cand e vorba de sistemul de franare. La mine la motor spre exemplu, exista 2 posibilitati: unele suruburi au un cap special mai moale, care daca il strangi prea tare se deformeaza si nu te lasa sa il fortezi, sau la alte suruburi (cum ar fi cele de la roata spate) am chei speciale din trusa motocicletei, care la fel sunt facute dintr-un material mai moale sau au maner mai mic pentru a nu avea parghie mare la strangere si a forta surubul. E foarte important daca nu mai aveti suruburile sau cheile originale sa folositi o cheie dinamometrica. In lipsa ei, daca strangeti surubul pana nu mai merge, fara a aplica forta, continuati strangerea cu forta dar in general incercati sa nu depasiti o jumatate de cursa.
  8. MirceaA

    BURSA LOCALA

    Vand Kawasaki ZXR400L 1994, stare perfecta de functionare, ingrijit, consumabile noi la el, carenele necesita reparatii. Pret 1300 EURO + ofer bonus Honda NSR125 (1995) nelimitata, stare de functionare (necsita baterie si schimbare semeringuri telescoape, reparatii carene), SAU schimb cu enduro Tel: 0720634567
  9. Daca este ca la motorul meu, si probabil ca da, acea garnitura e posibil sa fie cazuta de pe fisa. Fisele mele au in capat o garnitura rotunda care au rolul de a etansa spatiul din jurul bujiei pentru a impiedica sa intre acolo apa sau alte mizerii.
  10. Nu am idee. Oricum, e singurul adecvat care l-am gasit la noi pe piata.
  11. Luna asta nu prea am timp sa ma ocup de asta. In plus, sunt putin dezamagit ca nu mi-au raspuns la comanda. Aici gasesti documentatia foarte bine facuta pentru modul: http://www.display3000.com/downloads/D062_Manual_e.pdf Aici despre tot ce au: http://www.display3000.com/html/download1.html
  12. Salut! Felicitari pentru proiectul tau indraznet. De ceva vreme am vrut sa ma apuc si eu sa-mi fac niste imbunatatiri la motor. Nu asa indraznet precum injectia, dar as vrea sa-mi fac un mic computer de bord care sa-mi indice temperaturile, viteza, turatia si consumul de carburant. Motorul meu este un 4 cil in linie pe carburator. Din considerente de lipsa de timp si pe ici-colo lene, am ales sa achizitionez module gata construite Am niste chestii super interesante, dar nu stiu cat de serios este site-ul fiindca am facut comanda la ei dar nu mi-au trimis inca o factura si alte date pentru efectuarea platii. Eu ma gandeam asa: -pentru partea de control si afisare asta: http://www.shop-en.display3000.com/pi8/pi16/pd1.html -pentru partea de alimentare (larg dezbatuta in proiectul tau) asta: http://www.shop-en.display3000.com/pi25/pi23/pd56.html -citirea temperaturii probabil tot cu LM35 -pentru consum - ma gandeam la debitmetrul asta: http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=1555 -pentru turatie sincer m-ar tenta daca este posibil sa ii fac un senzor inductiv, la fel si pentru viteza. La mine cauciucul pe fata este cu talon mai mic decat cel standard astfel ca vitezometrul nu imi indica corect viteza. Ma gandeam la fel sa-i adaptez un senzor inductiv cumva la roata si in functie de circomferinta rotii sa calculez viteza. Nu prea sunt eu expert in ale electronicii, dar pornind de la treaba aproape gata, cred ca am sa ma descurc. Sper sa rezolv si sa fie seriosi nemtii cu site-ul ala in final.
  13. CR9EIX Nu am mai avut rabdare sa astept un filtru asa ca l-am curatat pe ala. Oricum filtrele din burete se pot spala si unge apoi cu putin ulei. Al meu era in stare foarte buna si de aceea nu m-am panicat.
  14. Sal! Am motor exact ca al tau. Acum spre sfarsitul iernii am demontat-o toata si i-am facut "revizia" de primavara. Am schimbat filtrul de ulei si am pus ulei Castrol 10W40 - dupa schimbul de ulei motorul parca e mai silentios. E adevarat ca depasisem cam cu 1000 km intervalul de schimb. Am pus bujii NGK Iridium... investitie destul de mare, dar am senzatia ca motorul merge acum mai rotund decat inainte si accelerarile sunt mai dinamice. Ca si fite nu merita sa pui roata de 180 pe spate fiindca strici ciclistica motorului. Ca imagine zxr400 arata oricum bine cu cauciucul stoc, iar pentru aderenta nu stiu ce sa zic... la mine asta vara nu rupea deloc aderenta oricat de tare il acceleram la pornirea de pe loc, insa de prin noiembrie cand temperatura a scazut considerabil, a inceput sa rupa din aderenta dar cred ca e normal orice cauciuc ai avea. Filtrul meu de aer este din burete, nu stiu K&N ca investitie ce beneficii ca performanta poate aduce. Eu l-am curatat si l-am pus tot ala. Tin mai mult la protectia motorului decat la performante. Carenele sunt putin avariate si la mine, din pacate nu am gasit altele noi de cumparat. Probabil le voi repara. Per ansamblu e o motocicleta foarte buna mai ales pentru un incepator. Din pacate e foarte inconfortabila la drum lung. Mi-e greu sa ma tin dupa alti prieteni deoarece trebuie sa ma opresc la fiecare 30-50 km fiindca imi intepenesc picioarele si mainile din cauza pozitiei.
×
×
  • Creează nouă...