Sari la conținut

sanbu one

EX+
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sanbu_78

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj evident
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Bandit 600
  • Numar Moto
    Cj 11 DZX
  • Club
    fara

sanbu one's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ai grija de tine pe unde umbli, ca vad ca pe noi ne-ai parasit......

  2. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Salutare Cine se inscrie maine la o tura pe Topa...eventual pana pe Meses? Asta in caz ca-i vreme fara ploaie...propun orele 1530 la Petrom Baci. See you there!
  3. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    ne intalnim la Petrom baci 1630?
  4. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Nici o plimbarica azi pe nicaieri? E totusi duminica si vreme faina....
  5. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Deci nu vad nici un nor pe cerul patriei.... Sunt si eu prezent la 1600 acolo, asteptam si intarziati pana la max 1623 PS: Careva sa aduca un aparat smecher ptr poze
  6. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Buna tura de meses am facut azi! Dupa ce ne-am inclinat bine de tot pe curbe, unul dintre noi (nu spui cine )a ramas fara benzina la 10 km de cluj, apoi am trecut pe langa o conserva proaspat rasturnata....etc. Noroc cu Honda cb500 cu filtru aditional de benzina! Tks for the gas! Asteptam sa sara Pepsi cu pozele, sa ne vedem unghiul de inclinare!
  7. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Prin urmare, dumuinica 1100 AM ne vedem la Petrom baci! Imi pun deja gumele la incalzit
  8. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Da, mare ghinion....Vremea asta nu ne ajuta nicicum Bine ca-i senin spre Apahida si incolo spre est !!! stam azi in casa si urmarim Premier League
  9. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Propun ora 1530 la Petrom in Baci. Ziua devine mai scurta, si sa ne intoarcem pe lumina totusi farul meu e cam chior...
  10. Hai ca-ti zic eu. Amortizorul de ghidon e pus la motoare sportive din 2 motive: 1. Distanta mica intre capetele ghidonului -> cuplu necesar ptr controlul ghidonului este mai mare 2. Viteza in curbe este mai mare Amortizorul de ghidon are scopul de a ajuta pilotul la pastrarea pozitiei corecte in viraje si la preluarea socurilor care se pot intalni din cauza asfaltului. Ghidonul nu este facut sa te tii de el, ci ptr a ghida motocicleta. Amortizorul ajuta pilotii sa se concentreze pe asta, si nu pe amortizarea socurilor provenite de la suprafata drumului. Si sa nu uitam de wheelie-uri. Imagineaza-ti ca faci un wheely si aterizezi cand roata fata nu e perfect dreapta....
  11. sanbu one

    Chat Mecanic

    am eu unul, sunt f multumit deocamdata de el. Prin oras e brici, pe afara te cam bate vantul. In rest, daca tragi de gaz poti f bine sa te tii dupa motoare mai sportive, mai ales prin curbe. Iar pozitia la ghidon e confortabila, nu te doare spatele nici dupa ture mai lungi. Dar intrebarea ta e cam offtopic
  12. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar ce vezi tu la sfarsitul curselor de GP nu se cheama voblaj, ci pur si simplu derapaj. Si ideea e, atunci cand derapeaza sa mentii gazul ptr ca cauciucul recastiga aderenta datorita inclinariii ... apoi poti accelera linistit. Dar daca accelerezi brusc in momentul accela, sunt doar 2 var. Ori pierzi spatele din prima si fuge spre exteriorul curbei, ori pierzi spatele intr-un mic mare voblaj, ai ghinion si faci un highside si te trezesti zburand peste ghidon. Dar poate n-am vazut eu ce-ai vazut tu la tv....
  13. sanbu one

    Hai La O Plimbare !

    Salutare Este careva doritor de un meses maine .....ori dimineata ori dupamasa...sa nu ne bata soarele prea tare in casti!? Eu ma duc sigur, ca mi-e dor dupa 3 sapt. lipsa
×
×
  • Creează nouă...