Sari la conținut

Chrisss

INACTIV
  • Număr conținut

    193
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male

Chrisss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 130 a fost OEM ca marime pana in 1995 din 1996 au pus 120 DAR janta a ramas aceasi ca marime...poti pune 130 linistit...fara nici o modificare.Eu pe 99' merg cu 130 ...nu ma intrebat nimeni nimic la RAR...am trecut de 2 ori pe acolo deja.Marimile nu le gasesti in talon ca la masina, trebuie sa te uiti in CIV numai acolo scrie. De ce 130?...fiecare cu pasaricile lui...eu unu am vrut carcasa radiala pe spate numai la dimensiunea de 130 am gasit la modelul care il folosesc.
  2. Drinking the BMW Kool-Aid...poate un marketing agresiv care vad ca prinde foarte bine,multi poate cumpara doar un "brand" de multe ori...cornuletul cu mac si ceasca de ceai care ti se serveste cand te duci cu ea la dealer ca are bube in cap si pui botu la mama uite ce bine se poarta astia cu mine...daca baga si o eugenie si 2 gume Turbo( suna mai bine ca Orbit) la pachet atunci clar is cei mai tari. Despre defect...PENIBIL sa se repete ...si sa apara la o componenta critica cum e furca fata. Nu mai pun linkuri despre F800( F650 ala de 800 ) sau cum ii zice la ala nou de la cadru stramb la seturi motor facute praf cu nu stiu ce benzina...gasiti cazuri garla pe advrider si ukgser ...cu tot felul e defecte care mai de care.
  3. Multumesc de oferta Liviu... notat Am intrebat doar pt ca pe mine unul ma depaseste ce se intampla ...cand jocul e in intervalul dat si doar prin reducerea lui spre minim... gata sa modificat ceva...imi da cu virgula si nu inteleg ... am gasit la Ta supape de la sub 0,1 la peste 0,3... nu am observat nici cea mai mica diferenta cu ele aiurea sau puse la loc.De aia acum imi pare ciudat acest lucru.
  4. Ok cand se termina cu balciu asta... ca de obicei adevarul e undeva la mijloc... Care imi poate explica si mie va rog frumos legatura dintre reducerea jocului la supape si fenomenul de la acea viteza... Compresie este...ca sa masurat...cum naiba influenteaza acel joc toata treaba asta .
  5. ... Ce faza de rahat ... @ bozoro si Multumesc de informatie ...
  6. Rulmenti capsati desfacuti ca sa bagi vaselina ...lasa prostiile...daca au nevoie de asa ceva aia nu is SKF . Daca fac galagie oricat de putin ...ceva se macina acolo...afara cu ei oricat ai incerca sa te minti ca mai tin putin. Montajul corect e foarte important...NU bati in ei nici daca ai deja spune la gura ca nu intra unde trebe...mai ales in inelul interior ...ai batut poti sa ii arunci...presati usor pe exterior. Ce clasa au avut rulemti tai pt tolerantele interioare ?Ultima cifra din cod acel "C"...daca mai ai cutia... Daca nu scrie nimic mai mult ca sigur erau CN...care e cam mica pt aplicatia data...daca ai pus rulemti si intra putin fortat...adica si butucul roti a mai strans putin rulmentul toleranta sa redus si mai mult...in timpul mersului sau incalzit sa redus din nou toleranta si au functionat intrun camp de toleranta prea strans fapt ce ia distrus in scurt timp... Huruie la rece pt ca sunt in afara campului de toleranta normala...dispare pt ca se incalzesc putin dupa 5 minute si campul de toleranta devine mai mic. Pt aplicatii moto clasa C3 am folosti fara probleme.
  7. Rotile se invart la viteze diferite corect ! DAR raportul in timpul mersului normal adica cand roata spate NU patineaza e "SUBUNITAR" daca accepti exprimarea asta ...Adica roata SPATE va trebui sa se invarta mai repede decat roata fata ca sistemul sa fie activ...dar cu cat mai repede?Cu cat ai prestabilit TU prin raportul FIX dintre pinione ( adica acel pinion dublu de jos si cel de sus de unde incepe cardanul). 1 rotatie SPATE = 0.6 pana la 0,9 rotatii FATA ...prin sistemul pe cardan. Adica mai simplu ROATA SPATE face 1 TURA ...prin sistemul cardanic echivalentul acestei ture ajunge la roata fata ca echivalentul a 0.6 ture pana la 0.9 ture...adica acele cardane de pe telescoapele fata se invart destul(si in sens invers ca sa anuleze reciproc cuplu de cardan si sa nu afecteze stabilitatea...foarte ingenios) ca sa intoarca roata fata de 0.6 ori pana la 0.9 ori fata de spate...DAR daca tu vrei sa invarti roata fata cu o viteza MAI MICA decat cea cu care ea se invarte deja...ce naiba faci ... nu prea poti ca ceva trebe sa se rupa...si partea frumoasa e in butucul fata la acest sistem ...are DOUA ambreaje de SENS ...ceva similar cu ce ai in motor cand il pornesti la demaror ...CARDANELE IN BUTUC NU SUNT LEGATE MECANIC PRINTRUN ANGRENAJ FIX...aici cred ca e partea mai dificil de inteles. Adica pornesti motorul acesta se invarte la 400 rot/min...si il tot invarte...are loc combustia motorul creste in ture...la 1100 rot /min sa zicem...ce se intampla cu demarorul?se distruge NU...chiar daca tu inca ti apasat butonul...el tot la 400 rot/min se invarte dar nu mai poate imprima motorul nici o miscare...amreajul de sens la decuplat in momentul cand viteza de rotatie a axului unde e legat a depasit viteza maxima a demarorului...sper sa intelegi ce vreau sa zic. Daca poti sa transferi printrun exercitiu de imaginatie ce face ambreajul de sens la decuplarea demarorului de motor cand acesta depaseste o anumita turatie ... EXACT acelas lucru se intampla si cand miscare care vine PRIN RAPORT PRIN CARDAN la roata fata...atat timp cat viteza ce o poate imprima roti e mai MICA decat cea cu care acesta se depalseaza NIMIC NU SE INTAMPLA e ca si la un moto NORMALA...nu te afecteaza pe curbe cu absolut NIMIC...raportul e SUBUNITAR DIN START 0.6~0.9 ... Bun ACUMA ...DESCHIDE GAZUL suficient ca aderenta spate sa fie rupta...roata SPATE se va roti mai repede decat normal adica ar avea o viteza unghiulara mai mare raportat la viteza unghiulara cand nu rupe aderenta aceea care e direct proportionala cu vit cu care se deplaseaza motorul . DAR ROATA FATA ce face?...Viteza ei unghiulara tot raportat la viteza de deplasarea motorului ca ansamblu se va raporta...corect ...dar PANA CAND?...Pana raportul prestabilit de tine devine SUPRAUNITAR ...ADICA roata spate FACE 1,1 la 1,4 ture( patineaza/sapa) fata decat ar fi necesar sa se deplaseze cu o anumita viteza sau cat ai ales tu ... cardanele din fata incep sa invarta roata FATA MAI REPEDE decat se invartea EA initial raportat la viteza care o are motorul ca ansamblu...ambreajele fata cupleza roata...pana cand pana cand rapotul devine din nou subunitar...cand se intampal acest lucru?...cand roata spate NU mai patineaza in gol..si trece pesete raportul care l-ai prestabilit... La naiba sper sa intelegi ceva...ma plictisesc si am inceput sa turui aiurea ..scuze de offtopic...
  8. @boieru ...sigur o sa iti placa asta http://www.christini.com/awd-technology.php Exista ... http://www.youtube.com/watch?v=gAabTha53fM&feature=player_embedded A si topicul asta ... o sa iti curga putin balele http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=635152&highlight=Cristiani
  9. Poti sa tot cauti ... nu se vand separat... daca are joc acolo eu am facut niste inele mai groase de cauciuc care le-am bagat si strans la loc intre 16 si jug. Am un jug dinala superior de la un motor accidentat l-am luat special pt acest lucru ...si ma tot uit ca curca in lemne cum sa scot bucsele alea fara sa le dstrug...fara succes pana acuma ...nici nu prea am insitat cei drept.
  10. Dai busonul jos si da o tura maine ...ce te costa...poti face si tu asta in 10 min ai raspunsul.
  11. Pff... interesant ... deci informatii noi... - nu e doar la 60 70 km/h - e aleatoriu ( contact imperfect? ) - carburi verificate de 2 ori pe bune de data asta - nu e filtru Gremlin electric ? ...care cred ca rade de se sparge acuma TNG respect pentru munca depusa din pura curiozitate si pentru ajutorul dat. Un coleg transalpist...care doneaza o baterie de carburi( are TPS pe el ) + TCI pt test( nu stiu cum facem cu HISS-u ...poate merge daca se ia si contactu cu tot) ... schimbate pe rand.Dupa care instalatia jos si asa e iarna ...
  12. Am intrebat de filtru ... Valentin ai zis ca toate sunt OEM... K&N nu e OEM ...si de nivel a zis ca a fost verificat ...dar nu stiu cum uitate si acolo...daca o luam asa toate verificarile facute inainte sunt ...nule ...si trebe refacute . Daca sa simtit de la soc putin ... ai imbunatatit un pic amestecul fortat...ridica acele principale 2 trepte... as face sta cu acele prima data ca e mai usor nu trebe sa dai jos carburile doar capacele de sus si le poti ridica... si bagi o tura repede sa vezi daca sa modificat ceva...daca nu jos si nivelul e urmatorul.
×
×
  • Creează nouă...