Sari la conținut

Keyser Söze

Super Membru
  • Număr conținut

    3.165
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kleinkopisch
  • Permis moto din
    2009
  • Motocicleta
    Yamaha SR 250 '96
  • Numar moto
    preferential
  • Club
    Blue Frauendorf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZR 250 '87, Honda Hornet 600 '99, Kawasaki KLX 250 '98 si Suzuki GN 250 '99
  • Alte autovehicule si vehicule
    Daihatsu Materia din 2007, 1.5 benzina 4wd si bicicleta MTB.
  • Interese
    Whatever works always!

Vizitatori Recenți Profil

558 citiri profil

Keyser Söze's Achievements

  1. Mazda 626 break din 1996 cu motor de 2.0 tot benzina. A vandut-o acum vreo 4 sau 5 ani. Ca si cea din poza de mai jos, doar ca era culoarea bleu ciel perlat. Nu l-a atras niciodata marca asta. Scuze daca ti-am poluat topicul. ✌
  2. Tot ce se poate, dupa nu si-a mai luat aceiasi marca.
  3. Parerea mea e ca prea mult complici si filosofezi. Pe deasupra esti singurul care-si pune piedici. Oricum e treaba ta ce si cum faci cu timpul tau. Revenind la Taunus, e pacat ca nu primeste finalitatea de care ar avea nevoie.
  4. Tatal meu a avut un W124 in anul 2005, ce deja avea 200k km trecuti. Era ca si culoare cum e cel din poza de mai jos. Doar ca era pe benzina.
  5. In primul rand, asta din cauza ca de la o zi la alta, meseriasii adevarati se tot imputineaza. Tu esti limitat sa faci doar ce necesita inlocuire sau reparatie mecanica, eventual. La parte de estetica lasa un meserias sa o faca, conteaza mult la produsul finit. De timp, eu spun ca ai atata timp liber cat iti faci. Motive se gasesc oricand sa nu ai timp liber...
  6. Au imbatranit frumos aceste batrane, fata de alte marci/modele.
  7. Dupa 3 ani, s-a mai avansat la proiect?
  8. Poate ca e invidios ca nu i-ai vandut-o lui...
  9. Fiecare se risca pe pielea lui, iar prevederea este mama intelepciunii, nu a portofelului.
  10. Exact ce voiam sa scriu eu acum.
  11. Diplomat, ca de obicei. Este foarte adevarat ca experienta descrisa de Mircea este una proprie, dar crede-ma, nu vreau sa fac parte dintr-o statistica inspirata din propria mea experienta. Chiar nu trebuie sa dau banii pe un ev, ca sa-mi asum niste riscuri, poate chiar fatale. Cred si eu ca toti proprietarii de ev-uri pe care ii stie, au spus ca nu se mai intorc la termice, daca numarul lor este de 3-4. La cum suna exprimarea lui, parca in comuna la el, ar mai exista inca 1-2 neproprietari de ev, toti ceilalti fiind electrificati... Imi pare rau, realitatea statistica este de luat in calcul (mai ales cand ea vine de la entitati de gen Consumer reports, alte autoritati de siguranta, etc), nu experienta unui individ sau 2 de aici de pe topic. Faptul ca Mircea nu accepta realitatea in general, ci doar pe a lui, imi arata ca denial style functioneaza nu numai la nivel de politicieni, gen Biden. A nu se intelege gresit, nu-i contest lui Mircea spusele sau datele, dar cam atat.
  12. Scuze ca raspund mai tarziu, am fost sa-mi cumpar inca o punga cu seminte, ca cea veche s-a terminat... Nu, nu mi-e greu sa accept parerea posesorilor cat timp este reala si obiectiva, nu derivata din faptul ca sunt proprietari de ev. Timpul este cea mai de pret resursa in viata asta, nu banii de ev-uri, de exemplu. Cel putin dpmdv si sunt convins ca daca ai sa intrebi pe cei din jur, majoritatea iti va da acelasi raspuns. Repet, NU am spus ca este gresit, mi-am exprimat punctul de vedere prin prisma datelor statistice-sursele de pe net, nu a gandirii personale. Daca faptul ca altii nu impart parerea ta si asta te scoate din minti, sugerez sa reconfigurezi traseul. PS: Scuzele s-au acceptat, daca te face sa te simti mai bine. Altfel nu iti mai raspundeam.
  13. Ai demonstrat din ce aluat e facuta maria ta. Oi fi spargand eu seminte in colonia Laborator, dar sigur tu ai umblat pe la femei la Grajduri tot in aceiasi localitate. Asa cum s-a mai spus si de altii multi de altfel pe acest topic, gen @Nguyen, etc, dezavantajele sunt: -timpii mari de incarcare, cel putin in acest moment; -autonomia totusi este redusa, oricum am da-o la intors si tine de anotimp la modul real; -riscul mare de incendiu, care nu este tocmai de neglijat (adica am ajuns sa ma uit dreapta-stanga cand parchez intr-o parcare, nu mai spun de una subterana); -incercarea sub orice forma de a scoate inafara productiei, sa nu spun legii, a masinilor cu motor termic. La ora actuala este o firma africana ce fabrica deja de cativa ani, motociclete a caror pachet de baterii se schimba la statiile de incarcare in timpul echivalent unei alimentari de masina cu motor termic. ASTA este o solutie viabila si-n cazul masinilor, nu sa-ti programezi viata cu timpi morti pentru pierderea organizata a timpului tau personal, foarte pretios pentru noi toti de altfel, in favoarea unei baterii care este cum este. Cautati pe net, sa nu mai dau eu sursa, ca daca vine de la mine,e ste una necredibila.
  14. Cat timp acele surse de informare, indiferent ca-s youtube sau altele, folosesc date si fapte luate din Consumer reports, NHTSA si alte surse in care clientii isi spun problemele avute si niste organe abilitate sa testeze aceste autovehicule dau niste concluzii in urma testelor facute, care sunt puse de cei ce-i numesti influencer-i pe youtube sau alte locuri de pe net sub forma unor documentare, scuza-ma, dar tu esti victima marketingului si mai ales esti un denial guy. Sti se scrie cu doi de i. Dar pe tine, cine te-o chemat? Campul electromagnetic? Dupa tine toti care nu sunt de acord cu cei ce sustin electrificarea, ar trebui sa taca si sa bata din palme? E rau sa nu ai apa rece la indemana.
×
×
  • Creează nouă...