Sari la conținut

Keyser Söze

Super Membru
  • Număr conținut

    3.158
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Kleinkopisch
  • Permis moto din
    2009
  • Motocicleta
    Yamaha SR 250 '96
  • Numar moto
    preferential
  • Club
    Blue Frauendorf

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZR 250 '87, Honda Hornet 600 '99, Kawasaki KLX 250 '98 si Suzuki GN 250 '99
  • Alte autovehicule si vehicule
    Daihatsu Sirion din 2008, 1.3 benzina 4wd si bicicleta MTB.
  • Interese
    Whatever works always!

Vizitatori Recenți Profil

485 citiri profil

Keyser Söze's Achievements

  1. Pentru el, Consumer reports, NHTSA, etc sunt niste chestiuni ce nu trebuiesc bagate in seama, sunt doar niste conspiratii menite sa-i strice lui directia...
  2. Cred ca mai bine te muti tu pe forumuri de aplicatii electrice decat sa tot o arzi de ev-uri pe un forum moto. Nu cred ca intereseaza cam pe nimeni de astea, doar pe cativa. Postezi la contra pe acest topic, sa demonstrezi superioritatea si cat de destepte sunt aceste aplicatii cu 4 roti si cam atat. Dpmdv, acest topic nu are ce cauta pe un forum moto, pe langa faptul ca ev-urile sunt inca departe de realitatea fiabilitatii promise.
  3. Power is nothing without control:
  4. O sa ai ce astepta, ca nu prea cred, ca mai da pe aici initiatorul topicului. Veni, vidi si pa.
  5. Am luat cu un prieten de al meu un bax si l-am facut fifty-fifty.
  6. Una, alta, dupa cativa ani de utilizare a ev-urilor:
  7. Arata minunat domeniul public sa vezi sarmele intinse pana la alea... Pe ala ca sta la etaj in bloc il mai intelegi, dar pe @mircea.cazachevici care ne arata ca are curte, dar nu o baga inauntru si prefera sa atarne matzocaria peste gard, nu.
  8. Chiar e ok, iar pentru 12-13 lei cat costa un spray, eu zic ca merita sa incerci si sa vii cu un feedback dupa ce termini spray-ul. Poza aia e generica si nu cred ca e un sistem de referinta. Vorbim dupa ce incerci practic, nu lapreciezi a nivel teoretic. ✌
  9. Eu doar dau cu spray de lant pe partea interioara acolo unde calca pinioanele lantul, in rest las forta centrifuga sa faca ungerea pe toate suprafetele lantului. De spalat nu mai fac asta de ani buni si culmea, lantul tine la fel de mult in cazul meu, cu conditia sa-l ung la fiecare 4-500 km sau dupa fiecare ploaie cand e uscat. Folosesc acest spray de lant de pe Olx cu 13 lei doza, dar care se ia doar cu baxul, la recomandarea lui @Kristian , facuta in urma cu vreo 2-3 ani: https://www.olx.ro/d/oferta/spray-vaselina-lant-aderenta-vaselina-spray-rezistenta-apa-400ml-IDdIurU.html
  10. Ai ramas fara permis si te gandesti sa conduci un scuter ce ai dori sa se incadreze la categoria fara permis? Sau intrebi pentru un prieten?
  11. De departe clar Yamaha MT-03 din cele insirate de initiator.
  12. In mod sigur si nici in viitorul apropiat nu se va renunta la lant in favoarea curelei, doar daca se va gasi o metoda de deschidere-inchidere a curelei, ceea ce ma indoiesc...
  13. Si cum ai scris mai sus cu demontatul basculei, de fabricat cu varianta de inlocuire fara demontarea ei. Poate dupa aceea, devine cureaua mai rentabila pentru posesor.
×
×
  • Creează nouă...