Sari la conținut

SRY

Membru
  • Număr conținut

    248
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    SuperBLUEbird 1998
  • Numar Moto
    xx-99-xxx
  • Club
    NO Clubs, RIDE FREE!

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Jawa 250 - 1960 Simson Sport 250 - 1960 Simson AWO 250 - 1958 Honda MTX 80 - 1987 Dnepr MT 11 cu atas - 1994 Honda CB 250 Deluxe - 1987 Dnepr MT 11 solo - 1994 Honda CBR 600 F - 1987 KTM Duke I 620 - 1995 HONDA CBR 1000 F - 1994 HONDA CBR 1100 xx - 1998
  • Interests
    motorcylces

SRY's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. SRY

    Inainte sa-i dau foc

    Scuze, stiu ca nu-i de ras, dar cum ai pus tu problema e haios as phuck! Imi aminteste de anii 90, pe vremea "Buba"motorcycles, cand pentru 250km aveam nevoie de 10 ore, iar la intruniri nu faceam altceva decat sa reparam junghiurile comuniste, ca sa putem sa ne mai intoarcem acasa. Iar la Ducati ne uitam nedumeritzi: "Ia uite frate...o motocicleta cu motor in L !!!" Pe vremea aia chiar erau unii care le dadeau foc de disperare "scanteiaza, benzineste, dar nu porneste", eu am luat insa foc in mers fara vrerea mea...instalatzie electrica self made. Whatever, ce vreoiam sa spun e ca te intzeleg prea bine. Mult succes, sa o repari cat mai repede si itzi doresc sa te bucuri cat mai mult de ea!
  2. Asta e o intrebare sau o constatare? Banuiesc ca nu ai acces la curatzare cu ultrasunete, asha ca o sa le bucataresti. Scoti plutitoare, cuie, jigjioare. Daca le bucataresti ca sa le curetzi, nu prea ai cum sa pe pui identic cum erau inainte la loc, asha ca vor trebui si sincronizate. Pe scurt curatzarea implica si sincronizare Sau, ca solutie "interimara", pana gasesti pe cineva sa faca operatzia klumea, ai putea incerca sa pui si-un aditiv de curatzat injectoare in benzina si sa te dai de-un rezervor, unii au fost multumiti de rezultate. Bafta, si spor la treaba doua degete paralele cu solul, trag de gaz si-am disparut.
  3. @MZ: parerea ta este cam eronata. Amice fan si posesor al unei mari motociclete mici (spun asta fara misto, motoarele astea chiar merita un loc prin "Gallery of Heroes"), da-ne te rog si noua, cititorilor care nu stau toata ziua pe site-uri de specialitate cel putin 3 linkuri cu ZXR-uri dn 93 FUNTIONALE, NEACCIDENTATE si INMATRICULATE care sunt scoase la vanzare cu 700 Eur. Eu am cautat pe mobile.de, care e "de referintza" pentru mine (si pentru anumite societatzi de asigurare) inainte sa postez, iar extremele stateau acum 5 min astfel: min: Kawasaki ZXR750 - Streetfighter EZ 08/1994 30.000 km - 1.200 EUR max: Kawasaki ZXR 750 EZ 12/1992 39.683 km - 3.600 EUR iar pe bikeshop cea mai ieftina in stare "buna" este 1100. Evident, de calitate indoielnica si oricum anuntz expirat, urmatoarea e la 1300 Eur. doua degete paralele cu solul, trag de gaz si-am disparut.
  4. Zornaitul lantului de distributie dispare la cald de obicei. Da o tura mai lunga cu el. Vre-o 2-300 km. Vezi daca calca bine, du-l pe curbe, baga-l in 2-3 gropi sau pe-un drum neasfaltat si vezi daca nu are jocuri, daca nu curge nik din el. Oricum o sa te vrajeasca baba. Un motor mai echilibrat, mai liniar, ergonomic si ascultator, greu de gasit. La relanti poti sa lasi cana de cafea pe rezervor fara sa-ti fie frica c-o sa cada. Daca vibreaza, trebuie reglat Nu prea poti sa faci ceva gresit cu motorul ala. E super-elastic si fiabil, bagi a 6-a si "mergi pana se termina harta". La 3-4000 de ture ai cam 120. Daca mergi asa frumos, la consum, scoti un 6%. Nici nu tre sa dai treapta jos daca vrei sa accelerizi brusc, trage de jos ca un bivol si se intinde la drum ca un Diesel. E super-confortabil, am facut reprize de peste 800km cu pauze doar de alimentari (mergi 350 km cu un rezervor!) Din poze pare ca stau bine carenele pe el, poate intr-adevar sa fie revopsit ca e prea "noua" vopseaua, dar nu pare cazut. Ia-l, fratele meu alb. Ciclistica o testezi tu, iar daca e motorul praf, in cel mai rau caz il schimbi cu totul. In 400 Eur gasesti lejer. Desi nu prea cred ca o sa ai probleme cu mtorul. Cat am avut, eram f activ pe un forum dedicat cbr1000f. Proprietari germani, toti trecuti de 40 de ani care cunosc motocicleta asta inside-out. Mai in gluma, mai in serios, era vorba pe acolo ca un cbr 1000 iese din rodaj abia la 50k Era un topic unde ne laudam cat aveam la bord. Doar astia mai tineri aveam sub 100k sau asa credeam noi. Restul recunosteau ca au dat kilometrajul dat peste cap de doua sau chiar de 3 ori. Singurul lucru care-l reprosau era blestematul ala intinzator de lant, pe care-l schimbau cam la 25-30k km iar dupa 5000 iar incepea sa zornaie. Eu am facut cu al meu 31.000 cu frica zornaitului ala de Ducati, dar motorul ala mai merge si acum. Si l-a luat un ghiolban, care-l tine tot peste 10k, ii da flacari de tzi-e si mila. Si nu mai crapa. O sa razi cand o sa-i faci intretinerea, se lucreaza atat de usor! (bine, comparativ cu restul de japoneze la care banuiesc ca se exploateaza odraslele sub 10 ani, altcumva nu prea ai cum sa ajungi cu mana in unele locuri...) Comparativ cu suratele dansei, poti sa tai cuvantul "sport" din "sport-touring". Eu l-am vandut din caza designului invechit. Am pierdut mult comfort si am castigat ceva cai si ciclistica. Si un consum cu 2% mai mare. Si trebe sa dau carelele fata joa si radiatorul de-oparte ca sa sa schimb bujiile. La 1000F se rezolva in max 10 min. Enjoy your ride doua degete paralele cu solul, trag de gaz si-am disparut
  5. asta e masina rosie care vrea sa "opreasca"? Eu cred mai degraba ca depaseste si ea pe drepta o dubitza care face stanga pe linie continua.
  6. SRY

    2 ROTI.

    Salut. Eu zic ca ar putea sa fie pereche. Si anume, de la o motocicleta de dirt-track (aka speedway) foarte veche. Desi in Romania nu am vazut pe circuite decat Jawa de 500 care au roata de pe fatza mult mai mare decat cea de pe spate, ca asta: , sunt modele care au si rotile de aceleasi dimensiuni, ca asta. Incearca sa dai de careva de la vre-un club sportiv/intreprindere care mai au asa ceva. Poate faci un pustiu de bine si le donezi ca mai au nevoie baietii, nu au nici cu ce sa faca antrenamente. Desi, dupa cum arata, slabe shanse sa mai fie bune de ceva. @ lupu & hoinarul: "mobra" se foloseste mai nou de catre forumistii tineri ca un cuvant generic pentru "motocicleta". Am ramas si eu perplex cand m-au chemat unii sa repar "mobra", si m-am trezit ca stau in fata unei Yamaha Thunderace. Ce-a vrut sa spuna M.O.T.O deci este probabil: "Sunt de motocicleta, pe 19' , altfel nu mai postam aici." doua degete paralele cu solul, trag de gaz si-am disparut.
  7. [ontopic] Nu e corect ce scrie acolo, e cam engRish. Nu cred ca exista vre-un levier de ulei (oil lever), mai repede oil leveL si nici exprimarea nu-mi pare a fi cea mai buna. Neimportant, pe noi ne intereseaza doar continutul. So, o traducere libera, tot intr-un limbaj de lemn ar suna cam asha: "Nivelul uleiului este corect, daca dupa desurubarea bushonului de verificare al nivelului uleiului nu se observa scurgeri de ulei prin orificiul ramas liber, nivelul uleiului fiind aliniat cu limita inferioara a acestui orificiu." [/ontopic] [offtopic] Ar mai fi ceva de adaugat: Pentru verificarea nivelului uleiului, se desface surubul respectiv (check bolt) - (teoretic e pe partea dreapta a motocicletei, pe langa pedala de frana) si observi daca curge ulei sau nu pe acolo. Daca curge, era prea mult. Daca nu, probabil ca nu era destul. In mod normal ar trebui sa se prelinga o picatura-doua pe acolo. Sfat(uri): Daca nu se prelinge nimic dupa ce scoti surubul, il pui la loc si completezi cu bun simtz, sa nu plezneasca semeringul/semerigurile - mai lasi motorul sa mearga putin, mai astepti putin, scoti iarasi surubul si lasi sa curge/picure pana se opreste. Nivelul uleiului se verifica la cald, adica dupa ce motorul a functionat o vreme, si dupa ce-l lasi sa stea putin, ca sa se scurga/adune tot uleiul. Nivelul uleiului se verifica pe suprafata dreapta, nici in panta, nici in rampa, tinand motocicleta dreapta, nu pe cricul central si nici pe cricul lateral. Acelasi procedeu e si la Jawa (si la alte batrane), doar ca aia au avut atata bun simtz sa scrie langa surubul ala "OLEJ" si sa traga si o linie, unde ar trebui sa fie nivelul. Succes [/offtopic]
  8. Nu i-am facut ink poza-n mers, si pe loc nu pun ca are oricine, chiar si "motociclistele" au poze pe loc.

  9. schimba poza cu F-ul si pune XX-ul.

  10. Dumnezeule! sper sincer ca e la misto postul asta. Am sa-tzi raspund totusi semi-serios, facand trimitere la ceva documentatie online: Motorul in 2 timpi Motorul in 4 timpi
  11. Intocmai. Si viteza creste vizibil mai incet ca la aia fara turbo, deci mie unul imi este clar cum stau lucrurile. Inca ceva, in caz ca viteza de "derulare" nu e un argument. Din cate stiu eu, turbo adauga ceva putere si ajuta sa creasca in ture + suieratul tipic turbinei. Aia cu turbo ar trebui sa fie mult mai nervoasa si mai turata decat aia fara turbo, nu? Ca d-aia isi pune lumea turbo. Dar in film este exact invers, motorul fara turbo urca mult mai rapid in ture decat cel cu turbo si are un sunet dupa cum ziceam si mai sus, care nu "bate" cu turele afisate de nici o culoare. De aceea zic eu ca filmuletzul este real dar viteza de redare este crescuta.
  12. Poi nu e trucata in adevaratul sens al cuvantului. Viteza afisata pe tachometru este reala, dar redarea inregistrarii nu este. Viteza redarii este crescuta insa in mod evident, n-am stat sa cronometrez cat dureaza de la 80 la 160 mph dar e clar prea repede. Chiar daca ar fi posibil, sunetul tradeaza. Adica ala nu atinge 10k rpm, in schimb suna ca si cand ar avea 21k. @servant: daca tot ai motor de 1000, ar trebui sa sti cum suna in 10k de ture, nu? uite alt exemplu: asha suna tot o hayabusa, tot in acceleratie, trecuta de 10k RPM, dar redarea este corecta. jwieel03c-w
  13. Poate ca unii prefera s-o arda pe sosele si sa "discute benzina" in cafenele, pe pista si intre doua tigari trase repede la o oprire - si mai bine fac mai multi km decat sa o arda in polemici inutile cu diferiti virtuali care mai mult isi plang de mila. Ce conteaza cate posturi are cineva?
  14. Poti sa contrazici cat vrei. Poi eu tocmai de aia NU m-am dus la Resita. Ce, suntem in armata sa se dea stingerea? E chef sau ce e? Suntem in liceu sa vina directorul sa scoata sigurantele? WTF? Ma mir ca nu s-a plans ink nimeni ca s-a facut prea mult burn-out. Naspa a fost ca au intrat ATV-isti si copii. @Aleco: Parte din "ragetul" Huffy nu este decat un citat dintr-un post anterior, care nu-i apartine. Nu mai stiu cine a folosit primul diminutivul de la P.U.L.A.
  15. noah, ce bine! Intre atata kakao, asta este o veste imbucuratoare. Trezeste o licarire de speranta, pune o pata de culoare intr-o lume gri. Si totusi, cum sa se fi gripat motorul in 300 km in plus? Sa fie cu noroc sa nu fie prea mari problemele.
×
×
  • Creează nouă...