Sari la conținut

high_voltage_tm

Membru
  • Număr conținut

    462
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TimiÂşoara
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    HONDA CBR 600 F3 & F4, CBR 1100 XX
  • Numar Moto
    TM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HONDA CBR 600 F3 & F4

Vizitatori Recenți Profil

1.148 citiri profil

high_voltage_tm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare, A cumpărat cineva Sur-Ron prin programul rabla? Mă interesează niște detalii despre procesul de achiziție/plată și interacțiunea avută cu vânzătorul. Merci!
  2. high_voltage_tm

    Facerea de bine...

    Pe unde se mai gaseste carburol/decarburol/decarbusolv prin Timisoara? Am cautat la vreo 5 magazine de piese auto si toti se uitau ciudat; inclusiv aia care aveau piese de Dacia 1310.
  3. high_voltage_tm

    Facerea de bine...

    Gasesc de cumparat in Timisoara racord pt furtun de frana, cu ochi Ø10mm? Adica banjo; nu conteaza unghiul.
  4. CRF 450 2007 & 2008 au FCR de 41mm; anii anteriori au pe 40.
  5. Merci de sfaturi! Intr-un final, am luat o Husaberg FE 550e din 2007. Am luat-o destul de ieftin incat sa nu-mi para rau de ea cand o s-o tavalesc si nici nu o sa-mi fie greu s-o dau mai departe in caz ca nu-mi place... Deocamdata sunt la etapa de verificat/remediat defecte, care nu sunt putine dar nici foarte grave - momentan. Cea mai mare problema e ca nu am reusit sa gasesc o pompa + maneta de ambreaj, a ei fiind uzata incat nu se mai poate repara (cilindru zgariat pe interior) si a doua ar fi carburatorul, care nu este original (e un Dellorto PHM 38 ZS in loc de Keihin FCR MX 41 TPS). Deci momentan caut pompa pt ambreaj hidraulic, de preferat modelele Magura care se gasesc pe KTM/Husaberg, dar in lipsa de altceva as adapta si alte variante. Carburatoarele FCR de 40/41 se gasescdin cate stiu si pe CRF/YZF/RMZ, dar difera jeturile;as putea lua unul pe care apoi sa-l reglez pt ce-mi trebuie mie, modelul care e acum pe ea fiind unul destul de slab...
  6. high_voltage_tm

    Facerea de bine...

    Cumpar pompa + maneta pt ambreaj hidraulic KTM/Husaberg, de preferat Magura cu piston de 9,5mm. Dar in lipsa de altceva, e buna orice pompa...
  7. Cautand sa cumpar un CRF, am gasit pe olx un anunt in care cumparatorul zice ca are la vanzare un model 2009. Insa dupa ce l-am sunat sa intreb despre starea motorului si anumite detalii, am ramas in ceata... In primu rand (cica) motorul al fi al fratelui sau, care e plecat din tara si nu prea il mai foloseste, revenindu-i lui sarcina de a-l vine. Numai ca individul nu prea se pricepe la motoare in general, dar mai ales la CRF-uri El zice ca e pe carburator, dar fiind din 2009 ar trebui sa fie pe injectie - pe cadru in dreapta langa jug are o eticheta pe care scrie Model 2009. De asemenea, capacul de la motor de pe partea stanga nu e cel care ar trebui sa fie pe model 2009, adica cu joja in loc de vizor pt verificarea uleiului - a lui e cu vizor si pare a fi de pe variantele cu carburator. Alta dilema e lipsa amortizorului antivoblaj, care a fost montat incepand cu 2008 - intre jugul inerior si cadru. Detaliile astea le-am vazut in cele cateva poze trimise de el. Intrebarea e: pe un motor de CRF 2009 se poate pune capacul de ambreaj (stanga) de pe alt model, gen 2007? O varianta plauzibila ar fi ca a fost pus alt capac decat cel original. Alta varianta ar fi ca motorul original a crapat si s-a montat alt motor mai vechi, presupunand ca restul motocicletei e totusi din 2009.
  8. Toate motocicletele pe care le-a vazut el erau bemve si alea nu or avea filet in etrieri. Au un sistem brevetat, la care surubul trece prin etrier si se infileteaza de roata; daca se rupe, furca leviteaza fara probleme. Imi aminteste de un profesor din facultate, ce vorbea tot asa din carti, dar daca-l puneai sa lege un motor trifazat nu intelegea dece are 6 borne ))
  9. Mi-au intors destui in fata si am avut grija sa-i vad eu inainte... Vorba aia, norocul si-l mai face si omu cu mana lui; la fel si ghinionul. Apropo, permisul e din nou la mine
  10. Ia nu mai presupune tu atatea, ca deja esti cam fazan...De unde plm stii tu in ce treapta eram la 120? Habar n-am ce filme ai tu in cap cu motoare turate pe rosu, dar ai gresit personaju baiatu' meu... Spre deosebire de alte ascutitori, Blackbird merge foarte bine cu 120 la 4000 rpm
  11. In viziunea mea, "mai intai cu spatele" inseamna fractiuni de secunda - suficient ca motorul sa se aseze pe furca. Daca intri direct cu fata sau cu ambele frane simultan nu rezolvi nimic, oricum primele momente ale franarii - iarasi vorbim de zecimi de secunda - forta se transmite aproape in totalitate catre suspensie; eventual obtii o plonjare mai rapida, dar nu neaparat benefica...
  12. @Fiziflash, amenda e de 9 puncte, adica 150 lei x 9 = 1350 lei. Asta e minimul pentru depasirea vitezei cu 50 km peste limita, plus permis suspendat 90 zile. Evident cu posibilitatea de a plati amenda la jumate din valoare in 48 ore. Cel cu Audi a fost oprit odata cu mine si amendat pt 112km/h. Cealalta motocicleta a oprit voluntar, dar politistul i-a spus ca circula legal. Eu am avut impresia ca circulam oarecum grupat, cam cu aceeasi viteza.... dar poate m-am inselat. Pe acolo am trecut de sute de ori si mereu merg regulamentar tocmai pentru ca stiu ca e locul lor favorit de ciupeala. Dar in seara aia i-am dat....
  13. Pompa spate actioneaza doar pistonul central al etrierului spate, plus pistoanele de frana centrale ale etrierilor dreapta respectiv stanga fata. Frana fata actioneaza celelalte doua pistoane ale etrierilor dreapta si stanga fata, plus doua pistoane ale etrierului spate. Pe fata, repartizarea presiunii de actionare catre etrierul de pe spate se face proportional cu forta de franare; indirect, prin actionarea unei pompe secundare aflata pe jamba stanga, care este apasata de o parghie in functie de forta de franare care actioneaza asupra etrierului de pe acea parte. Inainte de a ajunge la etrierul spate, mlor doua pistoane de pe ai exista o valva de control al preiunii care vine reglata din fabrica la cat trebuie sa dozeze foarta de apasare pe spate - se afla undeva sub carenajul coditei. Pe spate, repartizarea presiunii de actionare a celor doua pistoane de pe etrierii fata se face proportional cu forta de apasare a pedalei, fara a tine cont de inertie ca in cazul sistemului din partea frontala. Pe traseul catre etrierii fata se afla o valva de intarziere (delay valve, cea de pe jamba dreapta din poza atasata de tine), care face ca motorul sa se aseze intai cu frana spate, dupa care sa intervina si franarea pe fata - exact asa cum se franeaza corect cu un sistem de franare independent; intai apesi usor spatele, dupa care intri cu frana fata si apoi modulezi fortele de franare in functie de necesitati. Vezi aici mai multe detalii: http://ixxra.org/birdbrakes.htm
  14. @mihai ce zici era in mijlocul localitatii drumul? Si plin de copii, noaptea la 23:30... https://goo.gl/maps/sDL9V7LTCPo Stiam ca acolo e zona preferata de stat la panda, dar nu stiu dece in noaptea aia mi-am fortat norocul... Scopul contestatiei l-am explicat destul de clar.
×
×
  • Creează nouă...