Sari la conținut

mihai.i

Super Membru
  • Număr conținut

    1.171
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    08.08.2008
  • Motocicleta
    Suzuki TU250x (98), Honda CB550k (78),
  • Numar Moto
    xx
  • Club
    x

Informații profil

  • Motociclete detinute
    5

Vizitatori Recenți Profil

4.618 citiri profil

mihai.i's Achievements

  1. sal!

    ti-am gasit doar un capac pt.yamaha xs400daca te ajuta cu ceva,ti-l pot trimite ..nu te costa nimic,doar transport

  2. Din păcate știrea m-a lovit prea tare... Nu mai am ce sa zic, sunt fara cuvinte! Dumnezeu să-l odihnească! https://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora-local/2021-07-16/Un-cunoscut-motociclist-din-Romania-a-murit-in-accident-la-Saru-Dornei
  3. Honda CB500x (februarie 2020) 17.000 de km După kilometri ăștia am rămas impresionat de anvelopele și kitul de lanț cu care a venit din fabrica având în vedere că e totuși o motocicleta de buget. Deși ar mai duce probabil vreo 2-3.000 de km, am hotărât sa schimb anvelopele din 3 motive: 1- uzura inegală atât la cea din fata cât și la cea din spate 2- aplatizarea zonei de mijloc la anvelopa spate (din păcate nu prea am drumuri virajate pe aici) 3- îmbătrânire prematură a anvelopei fata (crăpături mici pe zona de rulare). Lanțul se prezintă destul de bine in continuare, fara oringuri lipsă, fara zale înțepenite sau uzură inegală și încă în zona verde de întindere. Plăcuțele de frână încă mai au viață in ele!
  4. mihai.i

    Olandezii Zburatori

    Saptamana trecuta, Posta din Haga a refuzat transferul pt ca nu aveam cetatenie. Am BSN si carte de itdentitate olandeza (nu am permis olandez). A trebuit la RDW, cu programare si extras de la primarie, dar a fost rapid acolo.
  5. mihai.i

    Olandezii Zburatori

    Transferul de face pe loc, la posta, daca ambii au cetatenie olandeza, sau la RDW daca unul nu are cetatenie olandeza. Ai nevoie de actul de identitate olandez, care sa contina BSN, si un extras de la municipalitate (primarie) cu datele tale, care sa contina BSN. La RDW iti trebuie programare si trebuie facuta de vanzator. Poti plati cash fara probleme si e ceva normal in Olanda avand in vedere ca transferul de proprietate in baza de date se face instant. Citeste aici: https://www.rdw.nl/over-rdw/information-in-english/private/buying-a-car/transferring-the-ownership-of-a-vehicle
  6. Salut! Criteriile de alegere a motocicletei pentru mine au fost cam aceleași și în cele din urmă am ajuns la cb500x (modelul 2019). După părerea mea mi s-a părut cea mai buna alegere calitate preț. Poți să mergi și pe generația 1 de cb500x (2012-2018), chiar daca e la mana a doua, dar sunt motociclete fiabile, indiferent de ani. Poți să citești despre părerea mea legata de cb500x aici: https://motociclism.ro/topic/748404-honda-cb500x/
  7. Eu mi-am făcut dintr-un vechi rucsac un fel de ham pentru rezervor in care pun pe ambele părți cate o sticla de apa. Încape cate o sticlă de la 0,5 până la 1.5. Curentul de aer menține apa la o temperatura ok, nici rece nici caldă. Sper că se poate observa din fotografii:
  8. NC750X e total diferita de CB500X 2019. Am mers cu amandoua si in continuare merg doar cu una. NC750x touring fara nicio grja, foarte stabila, roata fata de 17, centru de greutate jos datorita rezervorului sub sa si foarte practica pentru oras. Cutia automata e grozava. recomand motocicleta dar doar pe asfalt. CB500X 2019, face cam de toate dar nimic excelent. Roata de 19 inch fata, roata de 160 spate (f. lata). Ok pe offroad, grozava in oras, ok in regim touring dar senzationala pe viraje. Nu inteleg cum o roata de 19 poate sa fie asa de manevrabila, dar e foarte distractiva pe serpentine. recomand motocicleta si pt asfalt si pentru off road, dar in limitele suspensiei. Eu am 1.78 si 78 de kg. Motocicleta imi vine manusa, DAAAAAR la 1,87 nu stiu daca e pe masura voastra. Problema nu e legata de inaltimea seii ci de distanta si unghiul intre sezut si scarite! Din cauza ca la baza motocicleta e de fapt un naked (CB500F) unghiul creat de scarite si sezut nu este tip touring, ci mai degraba spre o pozitie de sport-touring. Eu am rezovat problema cu scarite aftermarket care vin mai jos cu 2 cm, combinate cu un inaltator de ghidon de 2 cm. Oricum, scaritele stock sunt groaznice, prea inguste, iar in momentul in care vrei sa te ridici in scarite efectiv te doare talpa. Sunt multe variante de modificari care o pot face mai ergonomica, dar recomandarea mea e sa te urci pe motor, neaparat...e posibil sa nu fie pe masura ta totusi. Modelul 2021 mi se pare cam scump acum, iat insertia aia rosie nu e pe gustul meu. E posbil sa gasesti un 2019 nou, ieftin. Era unul rosu de blackfriday la un dealer cu 6.300 de euro, 0 km.
  9. Inc ele din urma mi-am facut si un sistem de bagaje cu lumini integrate pentru ture tip touring prin Europa si niste lumini de ceata care sa se miste in functie de miscarea ghidonului. . De anul asta ma mut in Olanda si probabil motocicleta va vedea 99% asfalt prin Europa (mai greu cu off-road-ul pe la vestici). Gentile sunt Givi V35 si top case kappa. Luminile si conexiunile sunt facute 100% de mine, fara a afecta sistemul electric al motocicletei (fara taieturi, adaugiri etc.) VID_20201101_151712.mp4 2019-2020 Catalizator. 2021 euro 5. Nu cred ca exista filtru de particule la motociclete.
  10. Eu am un CB500X model 2019. Cumparat pe 24 februarie 2020, pana in prezent am 12.000 de km, facuti peste tot, dar doar in Romania. Citeste mai jos ce am scris si daca ai nevoie de alte lamuriri te pot ajuta. Din pacate nu mai am motocicleta in tara, am trimis-o in Olanda.
  11. Intr-adevar, nu ma incadrez la 30 ruling ca trebuie sa fiu angajat cat nu sunt pe teritoriul Olandei. Din moment ce devin rezident nu am am niciun beneficiu fiscal aplicabil expatilor, dar o sa beneficieze nevasta ca ea o sa aiba statut special. Referitor la asigurari am constatat si eu ca odata ce ai un istoric bun preturile scad foarte mult. In Romania sa iti faci un CASCO la un motor nou te costa mai mult decat la masina de doua ori mai scumpa.
  12. Eu o sa fiu anexa pe langa sotie :))) (un fel de fatalau cum zice Danuta) Sotia mea are contract de pe 5 cu o organizatie internationala si am hotarat sa renunt la serviciul din Romania (temporar) si sa ne mutam in Olanda. Loc de munca eu nu am acum, am depus ceva cv-uri, dar probabil voi avea mai multe sanse odata ce ajung acolo. Am inceput de cateva luni cursurile de olandeza, ca sa am macar o baza, iar cu engleza nu am probleme. In ceea ce priveste treaba cu birocratia o sa ma ocup eu de toate lucrurile astea (primarie, banca, inamtriculari, asigurari medicale, chirii si alte alea). Din fericire am vazut ca totul este online odata ce obtii BNS-ul si DigiD (pe care nu le am inca, dar am inteles ca se va ocupa si angajatorul avand in vedere statutul sotiei). Singurele mele griji acum ar fi sa imi gasesc un loc de munca si sa imi duc motorul in Olanda. Mersi mult de sfaturi, !!!
  13. mihai.i

    Olandezii Zburatori

    Sunt multe cazuri de furt in Olanda? Eu o sa locuiesc efectiv in Haga, am lant si lacat Oxford cu alarma, dar tot imi da emotii gandul asta. V-ati inmatriculat careva motorul in Olanda? Eu il am de vreo 9 luni, deci as putea sa fiu scutit de la plata BPM si din cate am citit pe site-urile autoritatilor din Olanda va trebui sa o inmatriculez din moment ce devin rezident.
  14. Sunt multe cazuri de furt in Olanda? Eu o sa locuiesc efectiv in Haga, am lant si lacat Oxford cu alarma, dar tot imi da emotii gandul asta. V-ati inmatriculat careva motorul in Olanda? Eu il am de vreo 9 luni, deci as putea sa fiu scutit de la plata BPM si din cate am citit pe site-urile autoritatilor din Olanda va trebui sa o inmatriculez din moment ce devin rezident.
×
×
  • Creează nouă...