Jump to content

aoleks

Super Membru
  • Content Count

    1,189
  • Joined

  • Last visited

About aoleks

  • Rank
    Pamatufu'

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    chris_nl2007

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NL
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Suzuki SV650S
  • Numar Moto
    MB-BR-22

Recent Profile Visitors

749 profile views
  1. mi se apre normal sa fie discutii. asta pentru ca nu totdeauna motociclistul este nevinovat, cu toate ca am vrea noi sa para asta. si unii de-aici sunt corecti. ii dai 150 in oras? pai atunci mori daca esti prost...
  2. aoleks

    Bicicleta?

    poti intr-adevar sari peste bicicleta. ca inveti echilibrul pe motor sau pe o motocicleta, e tot un drac. du-te intr-un poligon, cauta un instructor bun si explica-i situatia. dupa aia, roaga-l sa te ia babeste si sa iti arate ce si cum si ai sa vezi ca dracul nu e atat de negru. restul vine de la sine! si cum s-a mai spus, un motor nu trebuie tinut in echilibru, se tine el singur. doar la semafor pui un picior jos si il inclini un pic in partea aia si ai sa vezi ca nu cantareste nimic!
  3. ba, eu mai am unu... nu e perfect, dar merge trasnet. pardon, merge de parca e traznit . neah, e bun, dar e vechi. faza e ca daca nu schimbi si dopu de la rezervor si lacatu de la "portbagaj", umbli cu 2 chei dupa tine. daca nu te deranjeaza, lasa un mesaj...
  4. nu nu, ala-i motoru' standard cand te inregistrezi. r1 e unitate etalon
  5. e ok sa fi un pic sarcastic in astfel de cazuri, dar nici chiar asa. deja e penibil ... cat despre suzuki cel frumos, gsxr 1000 nu e tocmai pentru incepatori. chiar deloc! daca vrei neaparat motor sport, incepe pe un zxr400. trage ala cu tine pana ies bordurile din asfalt! Mesaj completat http://www.youtube.com/watch?v=jlZSjI9eR3E...feature=related uite aici la ce ma refer
  6. gresesti! faptul ca sv-ul este ok SI pentru avansati e o alta poveste. insa sv650 ESTE un motor perfect pentru incepatori!
  7. cross nu e dual sport, ba nici nu seamana!
  8. capone, unde e gladius-ul din poza a 2-a? hahaha
  9. asta fiind un avanataj, desigur . e ca o femeie... cu cat mai subtirica, cu atat mai bine. alea grase nu-s bune "la pat". asa ca da o tura de test pe un sv (preferabil model vechi, nu intreba de ce) si vezi daca iti place. Mesaj completat asta fiind un avanataj, desigur . e ca o femeie... cu cat mai subtirica, cu atat mai bine. alea grase nu-s bune "la pat". asa ca da o tura de test pe un sv (preferabil model vechi, nu intreba de ce) si vezi daca iti place.
  10. aoleks

    Sfat

    la banii aia mi se pare scumpa. nu pare intretinuta calumea, are kilometraj de revizie si e un model foarte vechi pentru care n-ai sa gasesti piese una-doua. eu zic sa te orientezi spre ceva gen honda cb450s sau un suzuki gs400!
  11. cu 2 metri nu ai ce cauta pe sv, e clar. un bmw mare as recomanda eu, daca permite portofelul...
  12. sa mergi pe 500 sau 600 (street) daca e dupa mine. kawasaki ninja 250 e motor bun pentru incepatori, dar e prea scump ca sa incepi cu el. isi pierde prea mult din valoare, mai ales ca nu prea sunt modele la mana a 2-a.
  13. in sfarsit cineva care intelege ce si cum. 125cc e prea putin!
  14. aoleks

    Chinezarie

    1. fiind ceva chinezarie, poate sunt 2-3 motoare in toata romania, folosite din ani in paste pentru distante scurte de catre cineva caruia nu ii pasa! cine vrei sa iti spuna despre fiabilitate? alea se masoara in sute de mii de kilometri si zeci de ani de condus, nu in cum merge motorul pana la abs, sa iei pufuleti si un litru de cola. 2. nu stiu care e problema cu 500cc. 125cc e scooter, in 2 saptamani te plictisesti de el, mai ales daca e in 4 timpi. un gs500 e potrivit pentru incepatori si ala te tine pana il vinzi! 3. care parte din ambreiaj? nu are ce sa se strice la ambreiaj iar
×
×
  • Create New...