Jump to content

raducu_haiducu

Membru
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About raducu_haiducu

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    virus_Ro2003

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    01-04-08
  • Motocicleta
    Honda CB500X
  • Numar Moto
    B381ADU
  • Club
    ~

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra, Honda CB500 '98, Honda Hornet '04, Suzuki DR-Z400SM '07

Recent Profile Visitors

577 profile views
  1. 1. Ai dreptate cu vitezometru, pe de alta parte motociclete de fabrica nu sunt calibrate 100% cu viteza reala a motocicletei 2. Janta soate actuala are 4.5 inch si conform primului chart care l-am gasit la un search pe google,https://ridewrightwheels.com/pages/motorcycle-tire-wheel-fitment-chart, 150/70 si 160/60 se potrivesc pe dimensiunea jenti. Ar trebui sa stea bine
  2. 110/80/R19 + 160/69/R17. Vreau sa adaug 150/70/R17 deoarece vreau niste anvelope mai off-road cum ar fi TKC80 sau TKC70 ROCKS.
  3. Motocicleta nu are omologate alte dimensiuni pe site-ul producatorului, asa era usor. Le-am scris celor de la Honda, dar inca nici un raspuns. Am vb cu cei de la reprezentanta Honda Bucuresti, si mi-au ca trebui sa fac testele de dinamica. In Portugalia si-au inregistrat alte dimensiuni dar acolo aparent este o procedura mai simpla si mai putin costisitoare.
  4. 1. Sunt omologate in Portugalia 2. Nu am mers ca m-au descurajat baieti de Motorteam. Mi-au zis ca s-au ridicat multe taloane moto pe tema dimensiunilor. Ca urmare i-am vazut pe cei de la RAR oprind moto. Nu stiu ce verificau ca nu m-au oprit.
  5. Salut, Am facut acest topic in vederea posesorilor de CB500X 2019. Vreau sa omologhez o noua dimeniune de anvelope pentru modelul 2019 Honda CB500X. Am sunat la RAR si costul testelor necesare omologari sunt 2000 RON, cam doua amenzi daca ai anvelope de dimeniune incorecta + anvelope corect ca sa poti sa-ti recuperezi talonul. Din cate stiu eu, am uitat sa intreb cand am sunat, o data omologate se pot adauga fara acel cost de 2000 Ron si la celelalte motociclete, acelasi an si model. Ar fi interesat careva sa facem cheta pentru a plati testarea? Ca sa pute
  6. Salut, Am facut acest topic in vederea posesorilor de CB500X 2019. Vreau sa omologhez o noua dimeniune de anvelope pentru modelul 2019 Honda CB500X. Am sunat la RAR si costul testelor necesare omologari sunt 2000 RON, cam doua amenzi daca ai anvelope de dimeniune incorecta + anvelope corect ca sa poti sa-ti recuperezi talonul. Din cate stiu eu, am uitat sa intreb cand am sunat, o data omologate se pot adauga fara acel cost de 2000 Ron si la celelalte motociclete, acelasi an si model. Ar fi interesat careva sa facem cheta pentru a plati testarea? Ca sa pute
  7. Am luat in considerar si Mt60RS-ul dar tot mai multi mi-ar fi placut sa pun tkc70 Rocks. O sa fac un tred pentru detinatori de CB500X 2019 poate facem o cheta si le omologam pe alea de 150/70/R17
  8. K73, sunt de supermoto si de strada asa cum scrie pe pagina producatorului https://www.heidenautires.com/product/k-73/. Din cauza asta nu o sa gasesti dimensiuni mai mari de r17 fata. Metzzer are ceva capacitati offroad dar foarte mici, eu ma gandeam la cauciuciri ca si tkc80, karoo3, tkc 70 rocks, mai offroad, care nu te chinuie prea tare la primul petec de iarba sau de pietris. Anyway am reusit sa sun la RAR daca nu ai dimensiunea in fisa de specs a motocicletei trrebui sa dai 2000 Ron sa faca ei niste teste si sa confirme ca motocicleta este safe cu dimensiunea respectiva. Avantajul este c
  9. Am dim pe spate 160/60/r17, si nu gasesc nimic care sa mearga mai bine drumuri off-road pamant/pietris/panamt+iarba
  10. Salutare, A reusit careva sa adauge o noua dimensiune in CIV sau talon pentru a nu avea probleme cu CTT-ul RAR-ului. Azi in Bucuresti a mai fost un control exclusiv moto, iar la ultima revizie la Honda mi-au spus ca cei de la RAR s-au pus pe luat taloane de moto si pentru dimensiunea anveloperlor.
  11. Multumesc tuturor pentru sfaturi! Este o vorba cand 2 iti spun ca esti beat, te duci sa te culci! Cred ca aveti dreptate, un motor mai puternic si viteza mai mare ma poate baga in situati in care nu-mi doresc sa ajung. O sa pastrez motorul. Nu se mai vinde!
  12. Vroiam o motocicleta noua, ca nu am avut niciodata: cu care sa ma duc la munca sa pot face drumuri lungi intr-un mod comod fara a fi limitat atunci cand vreau sa explorez putin offroad. Doar asta mi-am permis din gama adv. Imi cer scuze daca am jignit, nu asta mi-a fost intentia. Greseala de comunicare. 1. Raspuns scurt doar pe CB500X, si 2-4 pe Honda Transalp '98. 2. Nu am exp offroad, M-am plimbat in zona Fundulea, in principiu drumuri de camp pietruite. 3. Mi s-a parut greu de controlat cu cauciucrile de fabrica. Imi pare rau
  13. Cand am cautat sa-mi schimb motorul in 2018 am crezut ca e singura optiune de adventure care o pot folosi la inatimea mea, 1.74 cm. In urma unui review de la cei de la pemotoare am vazut modelul de ktm care mi-a placut foarte mult. Nu am fost niciodata multumit cu viteza, ma cam pierd prieteni pe drum, chiar si sotia cu masina. Stiu ca atinge viteza mult peste limita legala pe autostrada. Inca 2 intrebari ca ale tale si cred ca renunt sa o mai dau.
  14. Ziceam si eu, ca eu unul abia asteptam sa scap de cei 1000km sa pot sa merge normal *sa pot merge normal
×
×
  • Create New...