Sari la conținut

Viipuri

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Campina
  • Permis moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki VN800A Vulcan
  • Numar moto
    PH20KLY

Informații profil

  • Interese
    Reading, Lineage2, WW2 history

Viipuri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Felicitari! Mi-a placut intrunirea! Este una dintre cele mai complete: - concursuri (multe si spectaculoase, dar asa si era de asteptat); - prezentator inimos (mie chiar mi-a placut Hrubaru); - concerte, bautura si mancare ( cu berbec la protap m-am mai intalnit dar vitelul recunosc deschis ca e o premiera !); - parada (nu cred ca am participat la alta mai mare; adaug si ca a fost organizata impresionant, macar daca luam ca si criteriu desfasurarea de forte de ordine sau traseul); - plaja la doi pasi; M-am simtit foarte bine; nu m-am plictisit nici o clipa si sigur voi incerca sa revin an de an. Multumim organizatorilor pentru efort!
  2. Viipuri

    Kawasaki Vulcan

    Salut, Ajutati-ma va rog cu un link pentru download "owner manual" si "service manual" - vn800. Stiu ca sunt postate undeva la acest topic dar nu am reusit sa le gasesc desi am cautat dupa mai multe cuvinte cheie. Multumesc !
  3. In Prahova, in jurul orasului Cimpina: - Campina-Telega (DJ 102) drumul este decent : asfalt valurit, peticit pretutindeni (dar este reparat constant, asa ca sunt mici sansele intalnirii unor surprize intr-adevar neplacute); eu merg cu 40-60 km/h. - Telega- Mislea (DJ 102 D) drum foarte bun; asfalt de cea mai buna calitate - viteza atinsa este afectata doar de traseul puternic virajat (nu cred sa fie mai mult de 100m in linie dreapta) si de trecerea prin localitati; - Mislea - Urleta-DN1 ; drum bun, se poate merge foarte usor cu 60 km/h (totusi este localiate) - Mislea-Baicoi; asfalt foarte bun, linii drepte lungi, se pot atinge viteze mari (maxim constant in cazul cruiserelor). Atentie!!! Intre padure si Tufeni drumul este FF prost si pericolul de accidente este mare deoarece se vine in linie dreapta de pe asfalt de cea mai buna calitate, brusc in asfalt vechi, plin de gruopi, fara zona "intermediara". Coborand spre Sud pe acelasi drum, intre Tufeni si Baicoi asfaltul este in continuare foarte bun. Pentru DN 72 (Ploiesti-Targoviste): drumul a fost reparat si corespune marcarii de pe harta, dar mare atentie la ultimii 2km pana in DN1/E60, cum vii dinspre Targoviste: asfaltul este foarte prost, nereparat de ani de zile (pe harta , portiunea din DN72 situata intre DN1 si prima intersectie, respectiv STr. Conului/Parcul industrial Ploiesti).
  4. Viipuri

    Kawasaki Vulcan

    Multumesc pentru ajutor!
  5. Viipuri

    Kawasaki Vulcan

    Am nevoie de cateva sfaturi: - stie cineva diferenta intre bujiile CR7E,CR8E si CR9E? Ideea e ca in manual scrie CR7E, dar cataloagele NGK au trecute in dreptul Vulcanului doar CR8E sau CR9E (functie de model). Va rog abtineti-va de la comentarii de genul "doar ce spune cartea" samd....ideea era sa aflu care e logica din spatele alegerii bujiilor. Pe de alta parte n-ar strica sa aflu ce folositi voi. - a vazut vreunul dintre voi vreo diferenta intre placutele de frana "organice" si cele "sintetice". M-ar interesa daca dincolo de caracteristicile tehnice chiar este direct sesizabila diferenta intre ele; - voi schimbati regulat lichidul de frana? - si-a montat vreunul dintre voi kit xenon in farul de VN800A? Multumesc pentru ajutor!
  6. Am gasit-o si eu, in sfarsit. De fapt, am dat zvon in tara, si prietenii m-au ajutat....asa ca acum am 3 reviste Daca mai e cineva care nu reuseste sa o gaseasca (desi ma indoiesc) sa-mi dea un PM.
  7. Eu am tot cautat revista, la chioscuri, statii peco, supermarketuri dar nu reusesc sa o gasesc. Daca a cumparat-o cineva din Prahova il rog sa-mi spuna si mie de unde.
  8. Felicitari ! Nici eu nu am stat mult si imi pare rau ; data viitoare voi incerca sa aloc acestei intalniri timpul meritat. Multmim organizatorilor pentru efortul depus.
  9. 1+2 probabil adevarat; ....din pacate ferestrele amintite ingasuie accesul la 1-2 camere, si nu la intreaga incinta, pentru ca sunt in corpul administrativ. Ca sa vezi restul trebuie cumva sa "evadezi inauntru"....(sarit ziduri, spart gratii samd)....iar paznicul nu este creditat cu atata incredere incat sa i se incredinteze si cheile de la curtile interioare.....asta din cate am vazut eu, dar poate ma insel (bunaoara nu stiam ca intre timp au pus o doamna la paza). 3. Doftana tine de Telega. Inchisoarea Doftana arata mai spectaculos decat Casa Domneasca, si daca cineva si-ar da interesul, un vizitator ar avea cu ce sa-si ocupe 1-max2 ore, existand destul de multe corpuri de vizitat (si destul de diferite). 4. Ala e traseul "de casa" al celor din zona.....deci va rog sa-l evitati pentru ca drumul e nasol, plictisitor, plin de leoparzi si in plus acolo ninge tot timpul @Ravenitza: frumos topic, frumoasa excursie. Intoarcerea se putea face pe Valea Telegii (Telega-Mislea-Baicoi-DN1), un drum frumos, virajat , si cu asfalt impecabil. Dealtfel zona abunda de astfel de DJ-uri cu asfalt "electoral", mult mai bun decat cel de pe DN 1 spre exemplu. Felicitari pentru pentru noua motocicleta; are nume?
  10. Viipuri

    Kawasaki Vulcan

    As vrea ca in iarna sa-mi cumpar un set de tobe SH pentru "Naoko", pe care sa le modific un pic, si cum modelul Classic este mult mai raspandit .... Stie cineva daca exista vreo diferenta intre tobele de VN800A si Classic? Vizual nu am depistat nici una dar as vrea sa fiu sigur. La fel: exista vreo diferenta intre cele produse in '95 si cele din '99?
  11. In opinia mea cehii fac de departe cele mai bune corturi (si bere:P): Hannah, Trim, Husky, Cavery....Eu unu' nu mi-as lua cort chinezesc, fie el si unul comercializat cu un brand de renume. Am vazut anul acesta la Predeal ce inseamna astfel de corturi. Marcile mai sus numite asigura nu doar impermeabilitatea in caz de ploaie dar si lipsa condensului, o aerisire decenta si un somn dincolo de ora 6 dimineata cand rasare soarele (moment in care in majoritatea corturilor nu prea se mai poate sta comod)....plus ca materialul rezista mai bine in timp (nu se rareste tesatura in zonele de "pliere", nu se perforeaza usor podeaua, cusaturile tentei nu se slabesc samd). Ca si observatie , corturile cehesti sunt deasemenea foarte usoare ( comparate la un volum similar cu alte marci, cum ar fi cele de pe Louis).
  12. Traducere: 1.Tricoaiele nu e bune de tine; tu = baiat de traba (n-am crezut ca o sa zic asta vreodata...pff) => cadou la prieteni; PS: in ultima instanta incerc sa-i mituiesc pe cei de HR sa-ti dea L in caz ca vei castiga.... 2. Teoretic va fi soare in w/e. Daca Oase invoca ploaia incerc sa-l chem la servici. 3. Tuica+7:55;28/8=jale; .....48h30' remaining @URSU: initial ne gandisem la BaiDomnule RC dar cluburile prahovene prietene din Buda si Gura Beliei s-au impotrivit...asa ca asteptam sa ne unim cu orasul vecin Floresti pentru crearea unui acronim de mare inspiratie (primele 3 litere de la vecini si ultimele 3 de la noi). Te tinem la curent.
  13. Ce sa faci cu biletele? Nu intelegi ca au doar pana la XXL? ...si nu pana la X3L? Sau vrei sa-l faci cadou (mie bunaoara)? In alta ordine de idei, vremea se anunta in continuare buna meteo link....asa ca draga Oase, daca te vad ca faci vreun dans mai dubios zau ca dau foc la ceva prin Baicoi
×
×
  • Creează nouă...