Sari la conținut

adrian9292

Membru
  • Număr conținut

    168
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti, militari(si teleorman)
  • Permis moto din
    2009
  • Motocicleta
    636
  • Numar moto
    B-XX-YGS

Vizitatori Recenți Profil

680 citiri profil

adrian9292's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Adresez si eu o intrebare, ca sa nu deschid topic nou. Am 20 ani, A1 de la 16, dar nu m-am sinchisit sa dau si de A, pe motiv ca mai bine bag banii in benzina. Eh, ideea e ca as vrea sa intru si eu in legalitate si cand am aflat de legea noua deja plecasem din tara, urmeaza sa ma intorc pe 1 feb. Intrebarea mea este: daca am A1(de 4 ani) imi permite legea sa dau direct de A? Sau, in alta ordine de idei, ar putea sa ma inscrie altcineva la scoala moto pana in data de 19 ianuarie? Are rost? Am citit pe site-ul unei scoli moto ca pentru A trebuie sa ai experienta de 2 ani(+20 ani impliniti) pe una din subcategoriile sale(A1,A2). Oare asa e? --Le-am dat un mail, n-au raspuns. Multumesc anticipat.
  2. Salut. Ieri am avut o cazatura urata in felul urmator: intersectie(pe care o cunosteam destul de bine) ma apropii, franez, aveam 10-15 km/h si imi aluneca roata fata din cauza pamantului+nisip care acoperea tot asfaltul in intersectia respectiva. motorul imi cade pe picior cu daune si pentru el si pentru mine. Acum, vreau sa stiu daca si cum pot da in judecata administratorul drumului(probabil primaria comunei) si daca am vreo sansa de reusita./ Am cateva poze de la fata locului + martori. Imi cer scuze daca s-a mai discutat, n-am avut timp sa citesc toate paginile.
  3. e trist ca nu o sa vina cu franele alea brembo
  4. Parerea mea e ca se potrivesc de la foarte multe motociclete, nu numai zx6r. Posibil ca cele mai vechi sa aibe alte standarde, insa cred ca si de acolo se poate gasi ceva care sa se potriveasca.
  5. S-a rezolvat treaba, era de la amestec:>. Nu mai speria copilu`! Oricum, pana face 16 ani..o sa se razgandeasca de 23652348290568327492356324 ori.
  6. vand si eu unul, cumparat cu o luna inaintea celui de sus, tot prim proprietar, consumabile schimbate recent[uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate la fiecare 2-3000 km-motul full sintetic), bujii noi, carburatoare curate bec, reglate, modificate, suspensii HARD, ulei furca motul 20w(heavy), suspensie spate intarita si alte mici modificari. o sa pun si eu poze..zilele astea.. cred:d
  7. Trebuie sa recunosc..Daca as fi mers numai prin oras, mi-as fi luat CBR sau un SM ceva. In schimb, am ceva km pe hyosung si sincer, nu am avut nicio problema cu el. Deci, nu vad de ce m-ar deranja ca scrie HYOSUNG pe rezervor. Nu e tocmai urata, suna frumusel si pozitia e foarte buna. Marele dezavantaj ar fi ca e cam grea pentru motorasul ala de 125, dar nu m-a facut niciun cbr pana acum, sa o dam in termeni de boulevard:D.
  8. Nu`ti lua, dai banii degeaba. Motorul nu tine decat vreo 100 km, cade vopseaua de pe carene la prima ploaie, scartaie, trosneste, motorul ala V2 suna urat, e grea, consuma 8% , e urata cu spume si o sa fii luat la misto de catre toti pentru ca ai o chinezarie sub poponeata. Ce dracu` ma, vorba` lu` tzutzu, chiar n`ai cautat nicio informatie despre el, ai venit direct pe forum si ai deschis topic. PUNE MANA SI DA SEARCH PE GOOGLE[daca nu ai vazut topicurile de la "tineri si nelinistiti"] Huaaaaaaaaa, cenzuraaaa!!! am vrut sa scriu C.U.R, nu poponeata! ce gay..
  9. nea Cesar, adica erati fix la 2 minute de mine si eu m-am dus tocmai pe la dristor sa`mi reglez/sincronizez carburatoarele? si tot ca dracu merge.. cred ca trec saptamana viitoare pe la dvs:D deci, baterie de 2 carburatoare mikuni, curatate,sincronizate(sper ca bine) insa problema cred ca e de la amestec.
  10. Topicurile de la "ACCIDENTE" sunt facute pentru a putea invata ceva din greselile altora sau pentru a afla daca cineva are nevoie de ajutor, nu sa va certati voi si sa va bateti joc de cei implicati. Dar cum toti romanii sunt avocati, judecatori, politisti, dumnezei mai mici...umpleti paginile cu rahaturi..sh!t happens
  11. Am scos filtrul de aer sa vad cam cum sta treaba. Ei bine, e cam tot acelasi drac, exceptand un sut mai puternic in prima treapta cand trag brusc de gaz. De pe la 6-7000 de ture se pierde grav. O sa desfac bujiile in seara asta sa vad daca au ceva..dar sunt schimbate de 1500 km..incep sa cred ca reglarea/amestecul sunt facute tare prost..si nu vreau sa ma gandesc ca trebuie sa dau iar 150 ron pentru asta. plus ca mi`a cazut de pe cric acum cateva seri cand a fost furtuna(rupt semnal, rupt oglinda= -200 ron..asta lasand la o parte carena pe care o s-o fac singur) LE: am benzina 99+ in rezervor. am incercat cu mai multe tipuri de benzina.. fara rost.
  12. Si al meu se cam incinge si m-am gandit sa fac acelasi lucru. Dar nu stiu unde sa pun amaratu` de claxon. Ma gandesc sincer ca nu prea imi foloseste.
  13. Posibil..desi improbabil. Cu toate a umblat la membrane..adica nu se inchideau de tot, lin, cum trebuie si le`a luat putin la smirghel de apa, fin..insa nu membrana, ci capatul cilindric al membranei. deci, improbabil. Nu-mi place cand ceva nu merge cum trebuie si ma enerveaza dracia asta. Daca nu ar fi asa cald in garaj acum, m`as duce s-o desfac. Insa oricum ma uit ca matza:D
  14. Am mai observat ceva aseara..in unele momente, cand accelerez de la o turatie constanta, se pierde, da sa moara si dupa o secunda-doua cupleaza..parca se inneaca. A doua chestie observata tot aseara e ca atunci cand o turez pe neutru, scurt si repede, cand coboara turatia, coboara prea mult si da sa moara. aici cred ca e de la amestec. oare? Cand le`a sincronizat le`a si reglat baiatu`..Hmm..am avut incredere in el, e destul de cunoscut. O sa o duc la altcineva, poate ii da de capat.
×
×
  • Creează nouă...