Sari la conținut

poetu2007

Membru
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Alba
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    MZ ETZ 250, Honda CBR 600 F2

Vizitatori Recenți Profil

518 citiri profil

poetu2007's Achievements

  1. Lăudabilă organizarea unei întrunire pentru pasionații și posesorii de comuniste, dar… in anul 2020 am încercat sa particip și eu cu motocicleta din dotare, drumul de 1 km macadam, de știam cum e sigur nu îmi chinuiam motorul pa acel drum, dar… dacă tot am bătut 300+ km…apoi cind am ajuns…. Într-adevăr simbata după-masa, abia am găsit loc unde sa îmi pun motorul pe cric, apoi am căutat încă 2 ore un loc unde sa îmi instalez cortul, fără succes. Am plecat dezamăgit, și am ajuns acasa satisfăcut ca motorul meu a funcționat ireproșabil 700 km. Nu vreau sa discreditez nimic, a fost doar experiența mea neplăcuta, am mai participat la întrunirea comunistelor de la Sadu, un loc mult mai accesibil și “dimensionat” pentru ce ar trebuii sa fie o întrunire de succes.
  2. Prietene, cind te enervezi, megi si fumezi o tigara (sau mai multe) si nu mitraliezi topicul cu postari peste postari spunind nimic.
  3. Da, am cumparat Shoei xr 1000, nu m-am riscat sa comand de pe net fara sa o pot proba si astept caldura sa vad diferentele fata de Grex, sper sa existe.
  4. Am cautat si analizat, eram fixat pe Nolan dar dupa ce am vazut cit de mult s-a lasat Grex-ul, am zis pas. Scorpion exo 710 nu am gasit in zona sa probez, la fel si HJC. Am gasit un Shoei xr 1000 aproape de mine in stare noua. E iarna si nu am avut posibilitatea sa o probez pe traseu, dar i-am facut testul cu banda de hirtie pe la chedere, si surpriza, viziera nu era etansa nici in partea superioara si nici in partea inferioara, dupa citeva reglaje din cele 4 suruburi am reusit sa scot luftul din partea superioara, doar ca in partea de jos a ramas o mica distanta atit cit sa intre banda de hirtie. Am incercat sa respect ce scrie aici: http://www.shoei-europe.com/upload/manuals/changing_visior.pdf dar fara un succes rasunator.
  5. https://billyscrashhelmets.co.uk/review-lazer-bayamo-crash-helmet/ Deja e subiect de telenovela, ajung la concluzia ca exista casti foarte zgomotoase, si zgomotoase....
  6. Daca e zgomotoasa de la 60 atunci mai bine ramin la Grex, cel mai deranjant e zgomotul, daca merg mai mult de o ora, si nu prea suport dopurile de urechi. Exo 710 are cineva? Ceva concret cum sta la capitolul zgomot? I-au in considerare MT helmets, dar na, cineva zicea pe aici, "sa cumperi cea mai scumpa casca pe care ti-o permiti....", am vazut ca au depozitul in Sibiu, poate ajung pe acolo dupa sabatori.
  7. Mulțumesc pentru răspunsuri! Acum și eu sint conștient ca de 160 euro nu pot avea o casca de top. dar îmi doresc sa cheltui acești bani cit mai bine. Viteza de deplasare nu va fi mare, undeva la 100km/h cu virfuri de 120 sa zicem, pe o Honda CBR și pe un MZ ETZ. Voi alege între exo 710 -exo510
  8. http://motodiscount.ro/CASCA-SCORPION-EXO-710-CERBERUS-ROSU-S
  9. Sint din Alba. Nolan am găsit pe eBay uk ajunge cu transport cu tot la 750 lei, dar ezit pentru ca și Grex-ul e tot un pui de Nolan. Interesante prețuri pe mthelmets dar concret nam prea găsit nimic despre aceste casti, am mai văzut ca și scorpion exo 710 se încadrează in buget.
  10. M-am hotarit sa îmi schimb casca (grex r1) și m-am redus căutările la căștile din titlu, îmi doresc de la o casca in principiu sa nu între vint prin ea și cit se poate zgomotul sa fie in limitele rezonabilului. Buget limitat undeva la 700-800lei. Grex-ul are ceva neajunsuri: -intra vintul prin ea(rezolvabil) -face mult zgomot de la 80 km/h -căptușeala nu este detașabilă -catusala s-a lasat destul de rau.
  11. Stiu ca a cam trecut vremea peste ea, dar la mine isi traieste a doua tinerete: Am schimbat simeringuri furca, ulei furca, rulment roata spate, am curatat si uns lantul si am lipit o prindere la carena, ca sa pot face aceste lucrari a trebuit sa confectionez un stander spate pentru ca motorul nu are cric central. La lantul de distributie nu am umblat, am observat ca daca las motorul la relanti aproximativ 1 minut inainte sa opresc motorul, nu se mai aude nici la rece, asa ca am decis sa mai astept si sa vad ce se intimpla pe viitor. In viitorul apropiat as vrea sa ii montez toba originala (nu stiu ce hram poarta toba de pe motor) dar nu se potriveste, deci am nevoie de acea parte de galerie in care intra toba originala. A-r mai trebuii curatate si sincronizate carburatoarele, desii motorul porneste bine si la -1 grad, dar as vrea sa fiu impacat ca am facut tot ce trebuie la motor, am citit pe undeva pe forum ca cineva a confectionat un dispozitiv de sincronizat carburatoare modificind manometrele de la ceva tensiometre de tip vechi, ar functiona asa ceva? Am casca Grex R1 care ma terorizeaza de la 90km/h in sus cu zgomotul, o alta casca low sau midl cost in care sa nu intre atita aer si sa nu fie atit zgomotoasa?
  12. Sint proaspatul posesor al unei batrinici din 1994, Honda CBR F2, am adus-o pina acasa de la o distanta de 75 km, ca sa fiu sincer n-am prea fost foarte incintat de achizitie, dupa ce am facut foarte multi KM pe MZ ETZ 250, Honda mi s-a parut f puternica, dar dupa ce am facut ceva drumuri ne-am imprietenit un pic mai bine. Am citit de pe forum foarte multe despre acest model de motor si avind in vedere ca nu e noua am ceva nelamuriri la care sper ca voi gasii raspuns aici. Probleme: -telescoapele fata trebuie servisate pentru ca sint scurgeri de ulei, si nu vreau sa ajunga pe discul de frina, intrebarea e ce fel de simeringuri sa cumpar? -la roata spate exista un mic joc, la drum nu se simte dar la iarna vreau sa schimb rulmentii rotii spate, intrebarea e daca este neaparat sa schimb cu setul de rulmenti care se vind pe net sau pot monta rulmenti de calitate (SKF, FAG) de la magazinele de rulmenti? -la pornire si pina se incazeste motorul se aude lantul de distribitie (banuiesc) dupa ce se incalzeste motorul sunetul dispare complet, fostul proprietar mia zis ca a fost la service si i s-a zis ca ar fi intinzatorul lantului de distributie doar dupa ce se amoreseaza (deci defect) intrebarea e daca e sa ma ingrijoreze sunetul sau trebuie sa schimb intinzatorul sau si lantul? sau ar mai fi varianta intinzator mecanic? Intentionez ca toate lucrarile sa le fac eu, un surub stiu sa string, o distributie de masina stiu sa trag la punct, la ce am scris mai sus ar fi ceva sa ma surprinda? Multumesc
  13. Am avut IJ JUPITER 4 si cutia iesea din viteze intre 1 si 2 si intre 3 si 4,(cu aprinderea becului neutral) deci cam ce vad eu ar trebuii sa fie ok. Si daca e o problema nu e foarte complicat, imediat realizezi unde este uzura. IJ era renumit pentru cutii de viteze fiabile. Punctul slab este carburatorul, care daca nu e reglat iti scoate peri albi, de regula se pierde sau se distruge garnitura de la cui pontou si atunci incepe distractia. La al meu intra si benzina in plutitor, si pina am gasit un lipici compatibil care sa reziste in benzina, mergea pina se umplea plutitorul cu benzina si apoi... probleme
  14. poetu2007

    MZ

    Nu prea imi place sa ma explic dar acum trebuie.... Am permis moto din 1995 si respect orice marca de motocicleta, si nu sint pe ideea ca daca ai Hayabusa esti mai motociclist decit daca ai un Simson, de asemenea respect orice motociclist. Mai sus am folosit cuvintul banal intr-un context in care vorbeam de milionari in euro si care de la inaltimea banilor nu cred ca pot aprecia unele marci moto, din diferite motive(pret achizitie ... cai putere..),asa ca te rog sa incadrezi cuvintul in ghilimelele de rigoare.
  15. poetu2007

    MZ

    Depinde ce intelegi tu din banal, eu inteleg, obisnuit,aici recunosc am cam gresit, pentru mine MZ ETZ 250 e un motor foarte bun! Si inteleg eventuala inginerie financiara si anume mergi in anul 1988 in Polonia cu 150 dolari primiti de la unchiu din America si ii schimbi la negru si primesti zloti ca si cum ai schimba oficial 550 dolari adica de trei ori si ceva cursul oficial.
×
×
  • Creează nouă...