Jump to content

ldarius

Membru
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

About ldarius

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://aspersoare.blogspot.com
  • Yahoo
    poneiuldinmarloboro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Honda VFR 800 FI
  • Numar Moto
    PH-80-VFR

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki El250B Kawasaki ZZR 600 cmc Honda Shadow VT 600c
  1. Mulțumesc de info. Abia aștept sa ajungă.
  2. Salut Theodor. Îmi poți spune ce ai aflat despre acest Ij? L-am cumpărat blind, eu locuind in Tenerife. Cineva l-a cumpărat pentru mine, l-a suit in dubă și la-a trimis spre meleagurile astea. Urmeaza sa sosească pe 10 august. Sper sa nu regret...
  3. Inca un VFR dn Ploiesti, & Co (nevasta conservara din motive de insamantare, plus una bucata copil gata nascut, de 8 ani). Pentru mine, deci, o camera dubla+1 pat, va rog. Daca se poate, daca nu fac o invarteala de o cazare pe undeva. Numai sa fiu anuntat.
  4. Multumesc, sunt o putoare cand e vorba de fotografiat. Casc ochii dar nu si geanta aparatului foto, sa fac poze ca lumea. Toate cele bune si asfalt uscat daca mergi incolo. Ca sfat pentru vama: incearca sa retii o fraza in limba rusa, in care sa spui de ce mergi in ucraina si cat stai acolo. Vamesii aia nu stiu pic de engleza/franceza/germana si nu s-a lasat pana nu i-am zis in rusa ca stau 5 zile in ucraina (am scos telefonul din buzunar, am pornit un ghid de conversatie eng-rus si abia asa m-am facut inteles). Plus ca daca o rupi pe ruseste, altfel te vede ochiul vamesului . Atentie la bancomate: sistemul informatic bancar e la pamant iar sa schimbi lei romanesti la case de schimb valutar sau banci nici nu poate fi vorba. Citisem pe forum despre calatoria unor baieti, in urma cu doi-trei ani, despre cam acelasi traseu. Concluzia lor finala e ca nu merita sa bati drumul pana la Kiev, ca Odessa e mult mai frumoasa.La fel gandesc si eu acum. Ma documentasem un pic si stiam ca au dreptate dar totusi m-am dus. De ce?, pentru ca "imi place sa las roata sa se invarta". Nu de dragul Kievului m-am dus ci de dragul calatoriei. Acum nu as mai merge la Kiev dar daca nu as fi fost m-as duce, chiar daca stiu ca orasul nu merita. Mi-ar fi parut rau sa nu ma duc. Iar daca orasul nu merita, soseaua Kiev-odessa face toti banii: 500 km de "pista" in care poti sa bagi mana in caz cat vrei tu, fara frica. Dar de dragul Odessei ma gandesc deja la un alt traseu pana in Crimeea. Doar 1200 km dus pana in Yalta. Singura chestie care ma pune pe ganduri e drumul de intoarcere: acelasi cu cel de dus, ceea ce imi cam displace. O varianta ar fi un ferryboat catre Sinop, Turcia si de acolo intoarcere pe coasta de sud a Marii Negre dar nu sunt inca lamurit daca exista acest ferryboat.<br>
  5. Pasaport valabil min. 6 luni, pentru mine. Pentru moto: talonul in original (daca esti proprietarul ei. daca nu, talonul si imputernicire notariala pentru iesit din tara cu ea), asigurare si carte verde VALABILA IN ACESTE TARI. Viza se da pe loc, la vama, atat in Md cat si Ucraina.
  6. Am terminat tura prin Ucraina. Urmand traseul de mai jos. Prima noapte am petrecut-o in Iasi (drum nespus de prost intre Vaslui si Iasi, aprox. 20km). A doua zi am pornit-o spre Balti, Md. La fel, drum prost. Am luat pranzul in centrul orasului si apoi am pornit-o, fara tinta, spre Ucraina, via Edinet. La vama cu Ucraina am terminat relativ repede, cam intr-o ora si apoi am pornit spre Vinnytsia (pronuntat vinitzia) unde am ajuns in jur de 7 seara. Am facut popas la complexul comercial de la iesirea din oras unde am gasit un McDs iar cu vreo 80 km inainte de Kiev m-am oprit la un motel pe marginea drumului. Drumul devenise foarte aglomerat, foarte multe camioane si tiruri si autoturisme Lada ce tragau dupa ele, invariabil, cate o remorcuta cu o axa de zici ca toti se mutau pe undeva. Nimeni nu circula cu farurile aprinse decat daca e bezna. Nici macar pe seara sau pe ploaie torentiala. Cazrea m-a costat 200 UAH (87 lei, 1 leu=2,2 UAH), loc curat, cu dus, tv si carciuma la parter. Parcare pentru tiristi, pazita deci si veferoaica a dormit linistita. A doua zi, pe ploaie, spre Kiev. Din pacate eu am avut alocata o singura zi pentru vizitarea orasului. Indicat ar fi cel putin doua zile; trei cred ca ar fi prea mult. Am stat la Hotel Turist, curat, departe de centrul orasului, izolare fonica buna (cel putin la et. 24 - de gasit review pe booking com) Parcare pazita, 50 UAH/zi. Am vazut Piata Independentei si am prins pregatirile pentru Euro 2012 (nefiind microbist habar nu aveam de ce toata lumea care ma intreba unde ma duc, afland ca spre kiev, ma intreba "na futbal?"). Cel mai mare ecran din piata rula o reclama lunga, cu proces de fabricatie, pentru anvelopele Dunlop pentru motociclete. Parca pentru mine. De la Kiev am pornit spre Odessa, aprox 500 km de drum excelent, mai bun ca oricare autostrada din Ro . Vizibilitate (cand nu ploua) de chiar si 10 km. Fara curbe multe, soseaua urca si coboara dealuri, taie campii si nu trece prin nici un oras / sat /localitate. Sunt iesiri spre localitati dar nu esti nevoit sa o scazi sub 100km/h (desi sunt indicatoare de 30 km/h pe alocuri, in special la trecerile de pietoni care, pe masura ce te indepartezi de Kiev, se raresc si dispar). Un singur radar am vazut pe spatiul verde dintre sensurile de mers, undeva inainte de Odessa cu vreo 50-80 km. Pe drum m-am inhaitat cu un rus care mergea spre Odessa si el. Benzinarii sunt garla dar sistemul de plata e altfel ca la noi: intai platesti si apoi ti se baga benzina (se da drumul la pompa cu o telecomanda, din interiorul casieriei). Totusi, pentru motociclisti exista o parola: "na pâlnii" ("plinul", "pana in gat") caz in care se da drumul la pompa si platesti de cat ti se baga. In Odessa m-am cazat la Hotel Tucan (TYKAH) pe Dobrovolskogo Street la nr. 8. Pret 400 UAH, superfain, ceva retro, curat, WIFI, parcare incuiata (cine ajunge pe acolo sa ii transmita salutarile mele de bine fetei de la receptie, Olga. O rusoaica adevarata, de sa te lingi pe degete). De vazut prin Odessa sunt multe de vazut dar timpul nu a fost aliatul meu. Am fost pana in port, scarile Potemkin, o tura scurta prin centru si gata, pornit spre casa. Am continuat drumul spre Izmail unde m-am ratacit putin. GPS-ul ma punea sa ma intorc spre Odessa si apoi sa intru in Transnistria, eu nu vroiam si iaca asa. Am incercat sa aflu indicatii spre Reni dar cu chiu cu vai am gasit pe cineva sa vorbeasca engleza si sa imi spuna ca nu se zice Reni ci RI NI (nu Rini ci Ri`ni, cu accent pe n). Pornind spre Reni, pe malul Dunarii, am vazut Isaccea pe malul romanesc, de imi venea sa iau motorul in spate si sa traversez inot Dunarea. Cumva ma simteam ca acasa (eu copilarind pe malul Dunarii si aproape de Tulcea) Am ajuns la Reni (soseaua intre Izmail si Reni execrabila, in reparatii: 60 km facuti in 2 ore), am iesit din Ucraina si am intrat in Moldova doar pentru cateva sute de metri ca apoi sa intru in Ro. Toata vama a durat vreo trei ore, cu cautat in bagaj (la ucrainieni, la moldoveni si romani chiar). Eram multi si mai si prinseseram schimbul de tura de la ora 7 seara. Toata plimbarea a durat de duminica pana joi (03-07 iunie 2012). Am plecat singur, cu 2500 lei (1000 in lei si restul in dolari) si m-am intors cu vreo 700 lei. Per total, 2100 km. Ca fapt divers: singura spaga pe care am dat-o a fost de 50 lei moldovenesti, in Balti, Md. Mergeam incet, cu casca la oglinda, cautand un politist sa ma indrume spre Edinet. Nu m-a taxat pentru casca dar cand i-am zis ca vreau sa il intreb ceva mi-a zis ca "la noi vorba costa". I-am dat un kent romanesc si 50 lei moldovenesti si nu numai ca m-a indrumat dar a si oprit circulatia pe loc sa pot eu sa intorc pe linie continua. Singura data cand m-a oprit politia, in acesti 2100 km, s-a intamplat la 1 noaptea, in Ploiesti, cand mai aveam 100 m pana acasa. Chiar m-am uitat pe kilometraj in momentul ala, aveam facuti 2099 km. I-am si spus-o. Imi cadeau ochii in gura de oboseala, m-a vazut intins si m-a lasat in pace. Cred ca mergeam cu 30 km/h, ma oprise doar de o verificare de rutina (a trecut in caiet numarul de inmatriculare si numele meu) Daca as mai face drumul asta inca o data? Nu stiu. Poate direct Odessa si de acolo spre Crimeea, nu spre Kiev. Spre Kiev sunt 500 km de pustiu doar ca sa vad un altfel de Bucuresti.
  7. Am terminat tura prin Ucraina. Urmand traseul de mai jos. Prima noapte am petrecut-o in Iasi (drum nespus de prost intre Vaslui si Iasi, aprox. 20km). A doua zi am pornit-o spre Balti, Md. La fel, drum prost. Am luat pranzul in centrul orasului si apoi am pornit-o, fara tinta, spre Ucraina, via Edinet. La vama cu Ucraina am terminat relativ repede, cam intr-o ora si apoi am pornit spre Vinnytsia (pronuntat vinitzia) unde am ajuns in jur de 7 seara. Am facut popas la complexul comercial de la iesirea din oras unde am gasit un McDs iar cu vreo 80 km inainte de Kiev m-am oprit la un motel pe marginea drumului. Drumul devenise foarte aglomerat, foarte multe camioane si tiruri si autoturisme Lada ce tragau dupa ele, invariabil, cate o remorcuta cu o axa de zici ca toti se mutau pe undeva. Nimeni nu circula cu farurile aprinse decat daca e bezna. Nici macar pe seara sau pe ploaie torentiala. Cazrea m-a costat 200 UAH (87 lei, 1 leu=2,2 UAH), loc curat, cu dus, tv si carciuma la parter. Parcare pentru tiristi, pazita deci si veferoaica a dormit linistita. A doua zi, pe ploaie, spre Kiev. Din pacate eu am avut alocata o singura zi pentru vizitarea orasului. Indicat ar fi cel putin doua zile; trei cred ca ar fi prea mult. Am stat la Hotel Turist, curat, departe de centrul orasului, izolare fonica buna (cel putin la et. 24 - de gasit review pe booking com) Parcare pazita, 50 UAH/zi. Am vazut Piata Independentei si am prins pregatirile pentru Euro 2012 (nefiind microbist habar nu aveam de ce toata lumea care ma intreba unde ma duc, afland ca spre kiev, ma intreba "na futbal?"). Cel mai mare ecran din piata rula o reclama lunga, cu proces de fabricatie, pentru anvelopele Dunlop pentru motociclete. Parca pentru mine. De la Kiev am pornit spre Odessa, aprox 500 km de drum excelent, mai bun ca oricare autostrada din Ro . Vizibilitate (cand nu ploua) de chiar si 10 km. Fara curbe multe, soseaua urca si coboara dealuri, taie campii si nu trece prin nici un oras / sat /localitate. Sunt iesiri spre localitati dar nu esti nevoit sa o scazi sub 100km/h (desi sunt indicatoare de 30 km/h pe alocuri, in special la trecerile de pietoni care, pe masura ce te indepartezi de Kiev, se raresc si dispar). Un singur radar am vazut pe spatiul verde dintre sensurile de mers, undeva inainte de Odessa cu vreo 50-80 km. Benzinarii sunt garla dar sistemul de plata e altfel ca la noi: intai platesti si apoi ti se baga benzina (se da drumul la pompa cu o telecomanda, din interiorul casieriei). Totusi, pentru motociclisti exista o parola: "na pâlnii" ("plinul", "pana in gat") caz in care se da drumul la pompa si platesti de cat ti se baga. In Odessa m-am cazat la Hotel Tucan (TYKAH) pe Dobrovolskogo Street la nr. 8. Pret 400 UAH, superfain, ceva retro, curat, WIFI, parcare incuiata (cine ajunge pe acolo sa ii transmita salutarile mele de bine fetei de la receptie, Olga. O rusoaica adevarata, de sa te lingi pe degete). De vazut prin Odessa sunt multe de vazut dar timpul nu a fost aliatul meu. Am fost pana in port, scarile Potemkin, o tura scurta prin centru si gata, pornit spre casa. Am continuat drumul spre Izmail unde m-am ratacit putin. GPS-ul ma punea sa ma intorc spre Odessa si apoi sa intru in Transnistria, eu nu vroiam si iaca asa. Am incercat sa aflu indicatii spre Reni dar cu chiu cu vai am gasit pe cineva sa vorbeasca engleza si sa imi spuna ca nu se zice Reni ci RI NI (nu Rini ci Ri`ni, cu accent pe n). Pornind spre Reni, pe malul Dunarii, am vazut Isaccea pe malul romanesc, de imi venea sa iau motorul in spate si sa traversez inot Dunarea. Cumva ma simteam ca acasa (eu copilarind pe malul Dunarii si aproape de Tulcea) Am ajuns la Reni (soseaua intre Izmail si Reni execrabila, in reparatii: 60 km facuti in 2 ore), am iesit din Ucraina si am intrat in Moldova doar pentru cateva sute de metri ca apoi sa intru in Ro. Toata vama a durat vreo trei ore, cu cautat in bagaj (la ucrainieni, la moldoveni si romani chiar). Eram multi si mai si prinseseram schimbul de tura de la ora 7 seara. Toata plimbarea a durat de duminica pana joi. Am plecat singur, cu 2500 lei (1000 in lei si restul in dolari) si m-am intors cu vreo 700 lei. Per total, 2100 km. Ca fapt divers: singura spaga pe care am dat-o a fost de 50 lei moldovenesti, in Balti, Md. Mergeam incet, cu casca la oglinda, cautand un politist sa ma indrume spre Edinet. Nu m-a taxat pentru casca dar cand i-am zis ca vreau sa il intreb ceva mi-a zis ca "la noi vorba costa". I-am dat un kent romanesc si 50 lei moldovenesti si nu numai ca m-a indrumat dar a si oprit circulatia pe loc sa pot eu sa intorc pe linie continua. Singura data cand m-a oprit politia, in acesti 2100 km, s-a intamplat la 1 noaptea, in Ploiesti, cand mai aveam 100 m pana acasa. Chiar m-am uitat pe kilometraj in momentul ala, aveam facuti 2099 km. I-am si spus-o. Imi cadeau ochii in gura de oboseala, m-a vazut intins si m-a lasat in pace. Cred ca mergeam cu 30 km/h, ma oprise doar de o verificare de rutina (a trecut in caiet numarul de inmatriculare si numele meu)
  8. ar trece prin Transnistria. Ori eu ma plimb de plăcere, nu să o caut cu lumânarea.
  9. Multumesc mult de ajutor. Mi-ar prinde bine si o listacu obiective in RM.
  10. Voi pleca de data asta cu un VFR FI. Shadow-ul m-a zdruncinat si pe coclaurile din Ro... Ma gandeam sa ies pe la Cernauti, sa dau in Kiev apoi Odessa si de acolo in R. Moldova, evitand cumva Transnistria, ajungand la Galati si Ploiesti. Numai ca imi scapa ceva la geografie in zona aia. Pot sa vin de la Odessa spre Ro evitand TN prin partea de sud a RM?
  11. Sa fie cu folos! Ne vedem pe 4 iunie. SE MAI ADAUGA UN CUPON REDUCERE DE 50 LEI PE SITE-UL CELOR DE LA ALLVIEW. "Acest cod unic este valabil 2 luni incepand de astazi. Atentie! Cuponul poate fi folosit o singura data iar reducerea de 50 de lei se va aplica la cosul de cumparaturi numai daca valoarea totala a cosului depaseste 400 lei (TVA inclus)."
  12. pe 4 iunie plec pe o tura Ucraina, Odessa si Kiev. Cam care ar fi vama cea mai sudica si vama cea mai nordica in R.Moldova astfel incat sa evit Transnistria? Sa ies direct in Ucraina?
  13. Donez, cu ridicare din Ploiesti, valabil azi si maine (trebuie sa predau apartamentul in care am stat maine, vineri, iar lucrurile trebuie sa plece din el pana maine la pranz): 1. cuier cu lada pantofi, oglinda si suport palarii. in stare bunicica lada de pantofi nu se monteaza pe cuier ci vine la picioarele lui, desi sunt din acelasi set. 2. masuta TV. in stare bunicica, are o zgarietura pe suprafata superioara. la mijloc, in interior, mai are un raft care nu se vede in poze dar exista. 3. raft metalic . Pachetul contine 8 stalpi, 4 talpi PVC, 5 polite ranforsate 1000x400 si 40 suruburi cu piulite. Stalpii se leaga intre ei doi cate doi pentru a rezulta inaltimea de 188cm. 2 din cele 5 polite sunt umpic strambe dar se pot indrepta usor. are culoarea rosie. 4. bicicleta pentru fetita de 3-6 ani. in stare buna, cauciucuri umflate. 5. coltar aluminu pentru mestereala mobila, 2 m lungime (cred). Nu cunosc deocamdata latimea profilului. 6. un capac roata original VW, cod piesa pa66-m15, putin zgariat, nespart. Nu stiu sigur pentru ce dimensiune de roata este dar masurat in diametru are 16". Imi cer scuze pentru calitatea pozelor (as dona si camera din telefonul mobil dar nu stiu cum se scoate ) Pentru detalii lasati PM. Insist asupra unui aspect: toate obiectele se afla la un etaj 4 din Ploiesti si trebuie sa plece azi, cel tarziu maine pana in pranz. Am uitat sa adaug o masuta pentru... nu stiu ce. E cam mare sa fie pentru telefon, cam mica pentru alceva. Poate merge pentru un TV, eu am avut un acvariu de 60 litri pe ea, lungumea superioara fiind la 60 si ceva centimetri. Ar trebui umpic reconditionata, putin slefuita si data o mana de lac.
  14. Multumesc. Este facuta in Salina Turda. Cu o sufragerie d-aia pe doua roti eu nu mn-as opri din plimbat. Deci dupa un an de peregrinari prin lume as lua-o de la inceput si as reveni prin Romania
×
×
  • Create New...