Sari la conținut

vladivlad

EX+
  • Număr conținut

    66
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    vladimirvladut

Profil

  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    CBR600RR/2007

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe, CBR-uri

vladivlad's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Deci, s-o dam paia dreapta. Daca tu ti-ai luat un R6 furat, inseamna ca toate moto ieftune sint furate, altfel, de ce intrebi cum se iese din tzara cu una fara acte? NU nega stiu SIGUR ca r6-le tau e furaciune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glumesc evident, e foarte usor sa arunci vorbe si sa tragi concluzii de la sute de km. Hai s-o lasam balta. Zi, cum iesi cu R6 din tzara? In alta ordine de idei, moto e de pista sau de strada? Adica tu te duci calare la Hungaro? Si daca cazi acolo cu ce te intorci?
  2. Exemplu: Se vinde moto cu 5000. Suna unu, suna altul, toti vor cu bani putini ca e criza. Dupa un timp, vinzatorul exasperat ca nu se vinde i-si propune sa accepte si un pret mai mic, mult mai mic. Deci, suna ultimul si zice ca are maxim 3800, vinzatorul, e de acord. Ghiciti ce s-a intimplat, nici la 3800 nu s-a dat. Adica, pe criza asta mai mult vorbim sa ne bagam in seama, mai mult visam. Dca la 3000 cit se cere pe 600rr GATA PREPARAT DE CURSE, peste 2000 euro bagati in ea, la suma asta nu intra evacuare sport, nici macar nu vine nimeni s-o VADA, ce rost mai au comentariile DESPRE CIT DE BUNA E SAU NU? Vorbim de moto din 2000 care deja au 50 60.000km, cu partile interne ale suspensiilor uzate total, la care nu se mai poate regla nimic. Voi vorbiti ca astea vechi sint bune pt incepatori, da corect, poate pe Selena si Amckart. Mergeti intii pe un circuit mare si apoi mai vorbiti. Sa va vad cum va descurcati cu barcile la 200/h pe viraje sau pe frinare la capatul liniei drepte unde aveti macar 230/h. Voi cei care dati sfaturi aici, a-ti fost macar vreunul pe pista in afara de Amckart? Nu e de ajuns sa schimbi oringurile de ulei la un telescop vechi, trebuie schimbate si arcurile si pompantii Astea costa sute de euro. Pina la urma un moto vechi de 10 ani luat la 2000 te poate costa mai mult de 3000 ca sa-l faci cit de cit safe pe pista. Si pe circuit ai sa te miri de ce trec pe linga tine aia cu motoare de 3000 din 2008. Simplu, pt ca au fost curiosi si s-au dus sa le vada, nu au stat toata ziua pe tastatura.
  3. .. dar nici gumele nu m-au ajutat.. Ai invatat ceva din patania asta. Cu niste gume mai moi mai aveai o sansa. Stiu ca costa dar sanatatea nu are pret.
  4. Nu difera. Un dinte pe spate inseamna in medie 2% diferenta. Cele de State au alta harta la ECU , acolo se foloseste standart benzina de 91. Per total nu difera puterea la roata, conditia e sa mearga fiecare cu benzina ei. O benzina cu cifra octanica mai mare nu va influenta neaparat pozitiv motorul modelelor americane, se stie ca cu cit cifra octanica creste sau scade trebuie umblat la avansul aprinderii. La modelul din 2007 Honda a introdus in motor un senzor de detonatie care da informatii la calculator, acesta modificind avansul in functie de cifra octanica a benzinei. Mi se pare o mare realizare.
  5. Foaie de 43 au doar modelele de State. Cele pt Euro au 42 stock. Baga un pinion de 15 pe fata si ai rezolvat-o amiabil.E si mai ieftin. E ca si cum i-ai pune 45 pe spate. Eu la 600rr /2007 am 43 fata de 41 stock. Merge cit de cit satisfacator. Dar, am mers si pe alt CBR 600RR cu 15/44. La demaraj zici ca e de 1 mie, senzational. Chiar si cu calcatura modificata tot prinde viteza reala de 250/h(298 pe ceas), dar incredibil de repede.
  6. vladivlad

    Accident Cheia

    Atita timp cit asfaltul e USCAT, la nivelul forjatorilor de rind nu se va simti nici o diferenta in feedback-ul motocicletei indiferent cum sint montate anvelopele, cu sageata orientata in fata sau in spate. Numai la nivelul unui campion care scoate 100% din potentialul motocicletei exista riscul sa rupa aderenta(nu e cazul la campioni sa dea putere maxima a motorului cu anvelope stradale care oricum nu rezista ). La frinare e aceeasi explicatie. Pe de alta parte, datorita faptul ca a facut stopie a finalizat-o cit se putea mai bine in circumstantele date. Cauciucul si-a facut treaba. Daca era mai slab aderent(chiar dtorita montarii incorecte) pierdea aderenta si si probabil se ducea tiris pe asfalt si impactul ar fi fost mai grav, plus ca cine a mai patit astfel de intimplari stie ca e preferabil sa sari peste masina in loc sa te izbesti cu corpul care aluneca pe asfalt direct in pragurile sau rotile masinii. Referitor la fauna motociclistica de aici, numai fustrati. Nu trebuie sa fii doctor sa-ti dai seama. Pacat, din comunitate am ajuns o haita.
  7. 190/55/17 E cel mai bun compromis pt aderenta pe inclinare si manevrabilitate. 180 e un cauciuc de strada, se inclina mai ushor dar la un viraj luat la limita poti pierde mai usor tractiunea. Plus ca are mai multa carne pe el , se uzeaza mai greu fata de un 180. 190/55 merge pe janta de 5.5 si 6 tzoli. 190/50 e musai pt 6 tzoli.
  8. Tu scoti 1.10 ? Ca sa stiu daca te iau de partener de antrenament.
  9. Sorry, e clar ca nici macar nu stii cum arata un generator de CBR, vorbesti numai din carti. Pace.
  10. OK, diace, triace, semiconductori. Am aflat si restul povestii. Spune-o tu daca i-ti place sa iei lumea de sus. Mie mi s-a luat. Daca esti asa de intelept, de ce nu explici clar, fara mistouri? Sau esti dependent de perversiuni mentale? Cam asa se vede, te sfatuiesc sa te apuci de l.a.b.e. triste daca i-ti place sa gasesti nod in papura. Deci, o poveste: Alo? Da. Aveti un regulator de Honda CBR? Mi s-a ars si tocmai i-l schimbasem. Deci as vrea sa fie din ala bun ca cel pe care mi l-am montat tocmai s-a ars in 1 saptamina. Un mic amanunt. Moto a avut accident si s-a spart capacul alternatorului, care a fost schimbat cu unul nou. Motorul nu bate, merge perfect. Schimbat releul si dupa 2 saptamini se arde din nou. Eroul povestii sint eu. Inginerul de care vorbeam anterior mi-a sugerat sa-i schimb volanta, 100euro(releul a costat 120euro) si totul s-a rezolvat. La scurt timp ma suna alt CBR-ist sa ma intrebe de unde ia si el un releu, eu i-am sugerat sa ia intii o volanta. Evident ca nu m-a crezut din prima, a doua oara si-a luat.
  11. Ce spuneam? Nimic. Nu-mi plac mistocarelile, asa ca o las balta. Ce se face mai usor in viata? Se distruge. Atit si nimic mai mult.
  12. Triace, nu tiristori. I-l intreb azi pe inginerul electronist de la firma unde lucrez care este mecanismul exact in limitarea curentului la scurt . Mai exact se taie virfurile sinusoidei cind se depaseste 14.4V. Daca s-ar stabiliza clasic cu stabilizator serie puterea disipata este prea mare si s-ar supra dimensiona stabilizatorul. Mi-a explicat acum 2 ani dar am uitat. Foarte important! Curentul de scurt este direct proportional cu distanta intrefierului dintre stator si rotor. La accidente cu lovirea pina la spargere a capacului de alternator de cele mai multe ori apare la scurt timp dupa reparatie arderea regulatorului datorita modificarii (deformarii reale) a marimii intrefierului (distanta intre marginile statorului si a rotorului) care duce la cresterea curentului maxim de scurtcircuit si arderea (scurtcircuitarea totala) triacelor(montate in paralel intre infasurari si masa motocicletei). Daca se arde unul sau 2 triace mai ramine o parte din energia alternatorului. Micsorarea intrefierului creste inductanta deci implicit a curentului. Revin cu precizari. E adevarat 100% ca daca pui o baterie mai mare s-ar putea sa nu aibe timp sa se-ncarce 100% si atunci se va deteriora mai rapid.
×
×
  • Creează nouă...