Sari la conținut

Marius A

Membru
  • Număr conținut

    54
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    rdlnmrs

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Resita
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    HONDA CR125R

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI DR 350 - 93

Vizitatori Recenți Profil

475 citiri profil

Marius A's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sau poti incerca Romimoto, daca crezi ca au preturi mai bune pt motorul tau. Eu am primit o oferta buna pt Kit la Cr-ul meu. In ce priveste intretinerea lui gasesti un topic intreg pe acest site la rubrica Service.
  2. Marius A

    Suzuki Dr 350 S

    Salut, Daca nu ai ce face cu banii poti sa dai 60 de euro pt un set de rulmenti si semeringuri, sau mai poti sa mergi cu rulmentii la un magazin specializat si sa ii iei la jumatate de pret. Am vazut ca vrei sa ii faci schimbul de ulei, cumpara-ti si un filtru nou de aer daca cel de pe moto e mai vechi , nu incerca sa il 'reconditionezi'. Totodata vezi ca mai ai un filtru-sita de metal pe furtunul de ulei ce iese din cadru, il poti curata.
  3. Salut, Sa imi spui si mie cum se prezinta un 2T la endureala. Ma tenteaza si pe mine un 125 in 2T dar inca stau in dubii.
  4. Sau de la motomike.eu. Se pare ca este un furnizor in Romania. Eu am luat de la ei majoritatea pieselor pentru 350 si sunt multumit de calitatea pieselor.
  5. Marius A

    Suzuki Dr 350 S

    Salut, In principiu motocicleta este una destul de OK pentru inceput. Daca vrei sa o folosesti pentru plimbari pe forestiere si trasee relativ usoare nu e obositoare. In schimb daca tragi tare de ea nu va face fata. Daca vrei piese OEM termenele de livrare sunt destul de mari 15 - 30 zile. In schimb am inteles ca motorul este indestructibil atat timp cat este intretinut regulat.
  6. Eu mi-am rezolvat problema dupa ce am rasfoit maximum-suzuki.com. Dupa parerea mea cel mai compex site pentru motocicletele Suzuki.
  7. D-le DJ Sven, Jos palaria cum zice sloganul pt dvs si 'acolitii' dvs. De cand am descoperit acest site si topicul creat de dvs. abia astept sa vad noi postari. Nu am avut onoarea sa va cunosc, si eu sunt carasan nascut in Resita dar de aproape 5 ani sunt stabilit in Arad detasat cu job-ul. De ceva timp m-a lovit damblaua si mi-am luat un DR 350 sperand ca macar la anul sa imi fac de cap prin zona Valiug-Crivaia-Brebu Nou. Asa ca daca se iveste vreodata ocazia sa ne intalnim as fi mai mult decat onorat sa va insotesc prin turele dvs bineinteles daca primiti invatacei.
  8. Cam asta incers sa fac. Adun toate piesele incet-incet ca e criza si pana la primavara sper sa ii dau de capat.
  9. Salut, Pana la urma ce a avut ? Am o senzatia de dejavu. Aceleasi simptome si la mine !! Am schimbat tot ce a fost de schimbat in carburator dar nu da semne vizibile de imbunatatire. In prima etapa in accelerare da in nas, dupa merge liniar si nu mai intrerupe. Pornirea la rece Ok dar daca nu o las sa se incalzeasca bine la prima atingere a acceleratiei moare.
  10. Buna colegi DR-isti sau forumisti ??????????? Sa nu deschid un alt topic vreau sa va intreb daca stie cineva cum sau daca se regleaza aprinderea la un DR 350 ??? Din 'vasta' mea experienta in ale motoarelor stiu ca daca are CDI nu prea se regleaza, doar la cele cu platina. intreb deoarece vreau sa il duc la un doctor pentru un reglaj al carburatorului si un schimb de distributie si au fost cativa meseriasi care mi-au spus ca imi regleaza cu acesta ocazie si aprinderea !??
  11. Marius A

    Drz 400 S

    Salut, Verifica cat de stranse sunt suruburile ce sustin telescoapele fata pe jug. Acelasi lucru l-am patit si eu.
  12. Pornire la Kick o problema - de asta mi-a fost frica si mie fiind si prima motocicleta. Dupa 2 luni a devenit o joaca cu sau fara decompresor. Asta dupa un reglaj ca la carte la supape si o curatare si un reglaj al carburatorului. Pana si un o-ring usor atins iti da peste cap toate reglajele, am vazut-o pe propria-mi piele. Acum la 'rece' porneste la a 3-a pedala, iar la 'cald' doar o amenint cu pedala si porneste instantaneu.
  13. Salut, Ma bucur ca ai deschis topicul, poate asa cei care au avut sau au aceasta motocicleta pot sa vina cu informatii legate de Dr 350. Pentru mine DR-ul de 350 este 'prima dragoste'. Am achizitionat una din Italia anul acesta in luna mai dupa ce am citit cateva luni bune orice informatie mai mult sau mai putin pertinenta despre acest model. Cea mai buna sursa de informare este dupa parerea mea forumul advrider. Americanii se pare ca sunt innebuniti dupa modelul asta care face multe si nimic in acelasi timp. Este un dual-sport ce nu se face de ras in off-road, iar pentru un incepator in enduro este ideal. Nu e o motocicleta foarte puternica are aprox 30 - 33 CP, la o greutate 113 - 130 kg in functie de versiuni si anii de fabricatie. Piese de schimb se gasesc pe toata mana pentru ca modelul este destul de longeviv fiind fabricat din 1990 pana in 2001, la americani gasesti orice chitibus. Timpii de asteptare la noi sunt de aprox. 15 - 20 de zile pentru piese OEM. Sa revenim la jucaria mea: Cand am luat-o era intr-o stare jalnica - motocicleta nu mai fusese pornita de aproximativ 3 ani, in acet timp fiind aruncata intr-un colt al curtii plina de rugina, cu plastice coapte de soare si ploi, cabluri uzate, etc... Ce m-a uimit a fost faptul ca a pornit destul de usor dupa ce i-am curatat carburatorul si i-am pus benzina proaspata. Ca idee cum a aratat la inceput si cum arata acum:
  14. Carte Gris este talonul francez, si teoretic este suficient pentru eliberarea CIV-ului la RAR. La politie ai nevoie de el tradus si legalizat. Daca francezul are rezidenta in Romania este OK completarea unui contract in lb. romana, altfel e necesar completarea unui formular (echivalentul contractului de v-c romanesc) ce trebiue tradus si legalizat. Daca nu vrei bataie de cap si pierdere de timp poti sa mergi la un birou de intermedieri-inmatriculari si se ocupa ei de toate hatogariile contracost bineinteles.
  15. Salut, Foloseste careva bordul electronic Vapor de la Trailtech si daca da ce parere are despre el. Vreau sa achizitionez unul in locul bordului clasic ce il am pe motocicleta. Am vazut pe pagina lor ca au o varietate mare de modele ce se adapteaza pe marea majoritate a motocicletelor, ba chiar si 2 tipuri 'universale' pt furci normale sau upside down.
×
×
  • Creează nouă...