Na , ca mi-am sifonat si eu frumusetea de CBR. Cateodata poate e greu sa te gandesti la toate dar niciodata sa nu te abati de la reguli pentru ca-s de aur.Ce am invatat eu azi : gandeste-te TOT TIMPUL la TOATE REGULILE si in acelasi timp NU TE ABATE DE ELE.Ce am incalcat eu azi a fost "Pastreaza distanta".Ma simteam comfortabil, ma dadeam pe curbe din ce in ce mai bine, la depasiri totu` ok. La un moment dat in fata mea 2 masini. Prima un Matiz si intre noi nu mai conteaza.N-am apucat sa vad daca avea "portocala" pe luneta dar mergea groaznic , in sensu` ca frana cand nu te asteptai. Eu ,ganditor la ce se poate intampla, zic : "hai sa las putin loc"ca si asa dupa urmatoarea curba vine linie dreapta , ii iau pe amandoi si Ceau.Las gazu` si cand am vazut ca nu franeaza asa de tare in curba i-am dat iar gaz , ca doar n-o frana geniu` pe linie dreapta.Eeeee si ce sa vedeti, exact asta a facut : a franat iar brusc (normal ca nu-mi explic de ce a franat dupa curba dupa ce a curs putin pe linie dreapta) , masina din spatele lui iarasi a franat , eu am franat si cand am vazut ca mai am 1 m si ma proptesc in numaru` masinii dintre noi am franat cat am putut; mi s-a dus fata, m-am culcat pe stanga , motoru` a mers vreo 10-15m pe sosea si eu vreo 10, pe cot si pe coapsa(manusile si casca nici n-au avut urme de zgarieturi). ACUMA : nu stiu ce-a fost in mintea soferului din fata dar yo-s fraier pt ca n-am spastrat distanta , nu mai am ce sa comentez. Am dus motoru` de acolo pana in oras cum l-am dus , carenele stanga sifonate, oglinda stanga sparta si nu stiu ce s-a intamplat inauntru ca mi-a curs afara mult ulei, tre` sa-mi dea mecanicu` verdictu`. IDEEA E CA am deschis topicu` asta sa va spun ce s-a mai spus de 89768874356453897 ori si VA ROG SA RESPECTATI :
- ai tot timpu` grija la tot ce se-ntampla in juru` tau si incearca sa anticipezi , lasa loc pt a evita , lasa prostu` sa se duca in treaba lui , adapteaza-ti viteza in functie de mai multe criterii;
- TOT TIMPU` POARTA TOT ECHIPAMENTU` !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mie mi s-a belit si mi s-a umflat cotu` , CU TOT CU GEACA de piele(HELD)cu protectii soft (nu prea se vede in poza "bila" din jurul zgarieturii);
...am zis "tot echipamentu`" pentru ca tot am cantat ca genunchierele nu-mi sunt destul ,dat fiind faptul ca n-am pantoloni, si ca vreau o armura pentru coapse si fese, eeee uite ca-mi prindea bine acu` , si crash-padurile la fel. Da` asa-i cand te obliga imprejurarile sa le achizitionezi pe rand.
Cu riscu` de a va enerva cu repetarea mea , ideea topicului e sa inteleaga toata lumea ca tre` sa fii tot timpu` atent si sa nu te abati de la cateva chestii pe care daca le respecti te feresc de necaz.
Atasez aici si poza cu picioru` , sa vedeti ce face lipsa unei armuri de coapsa (cazul in care n-ai pantaloni).Foarte ciudat este ca blugii in care ma dau nu au nici macar urma de zgarietura
Poze cu motorul nu am , da` nu mai conteaza , fiarele se fac , zgarieturile se inchid si uite asa pornim la drum mai înțelepți decat am crezut ca suntem