Sari la conținut

karoly.balint

INACTIV
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    karoly.balint

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SfintuGheorghe
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    DRZ 400SM
  • Numar Moto
    UHM471

karoly.balint's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!! ;)

  2. Citesc de vreo ora acest topic. Daca vedem numai urmările, e groaznic ce sa întâmplat.Nu vreau sa iau apărarea motociclistului. Doar atâta as dori sa atrag atenția tuturor motocicliștilor care scriu pe acest forum, ca înainte sa scrie orice, sa stea puțin, măcar un minut și înainte de orice comentariu, sa privească înapoi, si sa vada fiecare in parte unde si cind a gresit , voluntar sau involuntar. Eu personal am făcut o greșeală acum doi ani, care ma bântuie și în ziua de azi. Dupa o zi splendida de plimbări am fost 7 motocicliști, am ajuns acasă.Am oprit la un bar în centru unde am băut cite o bere fără alcool.In drum spre casa la o intersecție în fata mea a oprit o fata cu un Opel.De foarte mult timp îmi plăcea de acea fata dar nicio data nu am avut curajul sa o abordez.Nu știu ce mi-a venit dar am depășito, și i-am făcut semn sa oprească, a oprit, ...am stat de vorba am invitato la un suc..în fine....Am stabilit ca în acea seara sa ieșim împreuna. Totul ok... Asta se întâmpla le vreo 300 de metri de casa mea.Plec fericit de la locul faptei, demarez în trompa, schimb ca nebunu 1, 2 , 3 ,4. și deodată îmi apare în fata doua fete pe trecerea de pietoni!!!!Era o trecere la care și înainte și după erau parcate mașini.Deci în fata mea nu am văzut nimic când am plecat!! Tot ce îmi amintesc a fost ca o fata din cele doua o trage pe cea aflata în fata mea sa nu o lovesc!!..Dupa ce am trecut de ele am realizat ca era sa produc un accident pe trecerea de pietoni!!!! Am oprit m-am întors dar fetele plecaseră deja!!Nici în ziua de azi numi explic din ce cauza am mers mai tare pe acea porțiune de drum? Cine ma cunoaște știe ca ca nu sunt dobitoc! Habar nam, a fost un gest,, atunci pe moment care putea sa fie fatal! ... Acum când citesc acest forum ma gândesc ...dacă doamne ferește dacă cealaltă fata nu ar fi traso pe prietena ei din fata mea??? Acuma as fi și eu catalogat ca motociclist criminal de toată lumea!!! Chiar nu vreau sa iau pararea nimănui, dar cum a spus Isus! Primul ara sa arunce cu piatra cine este fără de păcat!!! Si după asta omoritima ca am avut curajul sa scriu câteva cuvinte ca o merit!!
  3. karoly.balint

    Motocross!

    Pe data de 20-21 Martie Etapa a I-a A Campionatului Național Individual de Motocross! La Sfântu Gheorghe județul Covasna!! Clasele:50,65,85,MX1,MX2.
  4. Pe data de 20-21 Martie Etapa a I-a A Campionatului Național individual de Motocross! La Sfântu Gheorghe Județul Covasna!! Clasele:50,65,85,MX1,MX2.
  5. karoly.balint

    Drz 400 S

    Ce părere aveți despre urmașul DR-Z ului?? http://www.youtube.com/watch?v=qsX09DlsK3M
  6. Daca eventual nu a știut cineva și este pasionat............ 10; 11 Okt. 2009. Antrenamentele Sâmbăta , Cursele Duminica. Traseul se afla la ieșirea din oraș către Sugas Bai. Mesaj completat Este vorba de Etapa a 5-ea a Campionatului Național de Motocross 10-11 Okt. 2009 Se aliniază la start toate clasele: 50, 65, 85, MX1, MX2. Clasele Profesioniști și amatori. Antrenamentele libere si calificările încep astăzi 10 Okt.de la orele 12-18. Cursele mâine 11 Okt. de la orele 10.30-16. Festivitate de premiere orele 17.
  7. karoly.balint

    Drz 400 S

    Si cu pompa cam acelas efect se produce aerul apasă plutitorul în jos asa se inunda mai mult camera de plutire și primește motorul un amestec mai bogat pentru puțin timp suficient sa pornească. Eu am pornit motorul in felul asta după o luna jumate de stat,pe timp de iarna si,nu am avut probleme,dar înainte pînă am aflat de trucul asta dădeam și eu de cîteva ori la demaror pînă pornea asta după o săptămînă de stat. Funcționează metoda asta, mi aduc aminte ca se chinuiau uni dincolo pe timp de iarna cu sprayuri, redresor pe baterie și uscător de par la filtrul pt aer cald ......)) Dupa ce au încercat asa toți au scris pe forum ca este o metoda buna de pornire.
  8. karoly.balint

    Drz 400 S

    S-ar putea! Oricum dacă reușești sa o pornești scrie și tu ce a fost problema sa învățam și noi. O mica șmecherie în cazul în care sta motorul mai mult timp, am învățato și eu de la alti și funcționează!! dai drumu la benzina, tragi socul,înclini motorul spre stînga pînă începe sa picura pe jos benzina prin țeava de supra plin a carburatorului, îndrepți motorul și o ja la prima cheie, mai ales iarna e super s-al pornești asa!
  9. karoly.balint

    Drz 400 S

    Întradevăr sunt destul de multe DRZ-uri în Ungaria,și al meu de acolo provine, chiar este imatriculat acolo. Daca te hotaresti sa cumperi unul de acolo, prima data intereseazate la imatriculari ca sa fi sigur ca se imatriculeza, costuri, acte smd., apoi găsește pe cineva cine vorbește ungurește, sunați cîteva numere , și dacă iți place careva motor dai o fuga pînă acolo nu este departe.
  10. karoly.balint

    Drz 400 S

    Apropo de DRZ-uri citesc pe un forum DRZ de dincolo , ca au pățito câțiva cu niște șuruburi de la magnetou care s-au slăbit, secționat, si distrus aprinderea. Du pa ce a postat unul au mai scris și alți ca au pățito. Se spune ca la modele 2006 în coace nu se pune problema pt ca șuruburile sunt fixate cu fixativ. Recomanda la toți sa dea jos capacul de la aprindere, și sa scoată șuruburile cu pricina, degresat, și montat înapoi cu Loktitte! Voi ați auzit până acuma de de asta, a pățito cineva? Eu unul sigur o sa îmi lipesc șuruburile. Mesaj completat
  11. karoly.balint

    Drz 400 S

    Si eu am un SM, dar l-am cumpărat cu genti de S. Am 18 spate cu 21 in fata. Eu încă am reglajele de uzina nu am umblat la ele nu am smintit încă nevoia. as fi curios sa merg cu un S odată sunt curios ce diferență se simte?
  12. karoly.balint

    Drz 400 S

    Uite este o întrebare la care nu pot sa-ti răspund! In 2005 când a apărut pe piața modelul SM acela a primit furca upside-down preluata de la RM-Z deci este o furca modelului de cross.De ce nu au echipat si modelele "S" "E" cu aceasta furca nu știu. Spun specialiști despre furcile Upside-down ca ar fi mai rezistente ,mai rigide, si cu a o gama mai larga de reglaje, mai toate mărcile folosesc aceasta furca la cat. hard enduro. Nu prea am auzit pe nimeni sa se plângă ca furca fata la S sau la E ar fi slaba. Deși am văzut modele E modificate, echipate cu set SM si furca fata tot de SM! La supermoto unde trebuie mai multa rigiditate este mai indicata o furca upside down, Ia cam costat pe băieți schimbările Pt. ca o furca fata de SM este foarte scumpa după cite am auzit. DRZ fiind un motor fabricat pentru amatori și hobbi enduro, eu zic ca furca acea clasica este o alegere buna. Am citit un test în care comparau DRZ-ul cu alte categorii de hard enduro. Piloți erau ziariști de la reviste de specialitate. Pe teren cu denivelări la viteza mica, medie toți lăudau DRZ-ul, pentru suspensiile moi care copiază terenul. Si se plângeau ca este mult mai greu de stăpânit celelalte motoare din cauza rigidități.Cind era vorba de trecut în viteza mare pe denivelări întradevăr KTM-ul se simțea în largul lui, si numai cuvinte de lauda pt. Upside-dawn..Întrebarea este :cine are curajul dintre muritori de rând sa duca toata ziua un motor de 60 de cai în blana prin pădure?? Eu știu pe câțiva: Cyril Despres, David Knight,Travis Pastrana.........., noi.....eu zic ca mai avem mult de învățat până când sa spunem ca avem nevoie neapărat de Upside-dawn pe DRZ-eu;)
  13. karoly.balint

    Drz 400 S

    Ok! Mai adun si eu informații de pe la alți! Nu este vorba de mers ca rossi in viraje , ci doar de o aderenta normala, Cauciucurile îmi derapeaza, patinează aproape la fiecare accelerare,schimbare înapoi, demaraj mai in forța, si asta la 40 de cai! Am zis bine ma poate mi se pare,am rugat și pe alți sa facă un tur cu motorul meu, si prima lor reacție a fost: dale jos si aruncale cit mai repede ca sunt periculoase rău. Eu tot la ceva de genul mitasurilor mele ma gândesc dar la ceva normale In prima Michelinuri care îmi plac asa la vedere dar nu știu încă prea multe decât ce se știe despre o firma cu renume ca ei nu fac cacaturi In a doua mitasurile mele care la vedere nu arata rau da pe asfalt........rau de tot. Mesaj completat Am răsfoit puțin topicul asta si am citit si păreri pro si păreri contra despre DRZ-uri. Am văzut ca au întrebat câțiva dacă se mai importa noi? Nu nu se mai importa, nici aici nici pe dincolo.Eu am vrut sa-mi iau un S nou dar nu am găsit, asta se întâmpla anul trecut in Ungaria. Asa ca am luat un SM din 2006 imatriculat, de la o reprezentanta cu doar 5000 KM. Muti zic ca nui destul de hard enduro un DRZ-u? In Ungaria este un campionat de endurocross mono marca: DRZ KUPA! Foarte mulți participanți, uni dealeri de suzuki au proprii concurenți care se dau si la MX1 cu rmz uri de 450,dar la campionatul național de endurocross, si mono marca DRZ, se dau cu DRZ-uri 400 E. Sint niște concursuri de 2 ore, jumate traseu enduro jumate pista motocross. Am fost de câteva ori la concursuri ca spectator. E.... unde vreau sa ajung.... si nici nu vreau sa laud prea mult DRZ-u dar la clasa OPEN unde sunt 250 de motoare la start!!!! Majoritatea KTM-uri,si alte Hard Enduro. Un băiețaș care se da si la motocross ia bătut mar pe toți cu un DRZ 400-E! Da cu ani lumina nu cu câteva secunde acolo!! Si sa nu credeți ca restul 249 de concurenți erau amatori! Tot lotul de enduro, endurocross, si mulți de la motocross erau la start! Eu zic ca totul depinde de pilot nu de motor, dar cit o fi de tare un KTM sau un Husaberg eu zic ca nu rămâne in rușine nici un drz! Apoi sa vorbim puțin si de costuri ce buget trebuie sa ai sa te dai un an întreg cu un KTM 400-exc, si ce buget trebuie la un DRZ 400-E? La noi la Sfintu Gheorghe e mare manie de KTM, aproape nici nu ești om dacă nu ai un KTM, Am mulți prieteni care au KTM-uri, ..acum nu vreau sa fiu răutăcios dar de cite ori trec pe la ei mai întotdeauna ii vad reparând cite ceva.... Revenind la DRZ-uri al meu are acum 13.500km,am schimbat de doua ori uleiul o data la cumpărare, si mia părut râu ca am aruncat un ulei nou, dar am zis cei sigur ie sigur, încă odată la 11.000 mi. Am schimbat bujia la 12.000 mi, ca asa scrie în carte și cam atât. Am mers și pe teren cu el da asa mai moale, ca nu-s eu prea mare pilot. Dar na trebuit sa string o data un șurub,sa-mi fi dat odată apa afara (vezi concurenta pe căldura) sau sa nu-mi fi pornit odată la prima! Nu știu ce sa zic fiecare merge cu ce are si cei permite buzunaru, dar cine vrea un motor ieftin, și nu vrea sa cheltuie sute de euro pe sezon pt întreținere eu zic ca DRZ-u este o alegre buna.
  14. karoly.balint

    Drz 400 S

    Mersi pt. sfat. Zici ca au aderenta buna pe asfalt cauciucurile alea? Vad ca sunt cu crampoane Eu ma gândesc la niște cauciucuri doar pt asfalt. Pt teren îmi iau o garnitura de cross
×
×
  • Creează nouă...