Jump to content

motosilent

Membru
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

About motosilent

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    KTM 990 ADV, KTM990 ADV

Recent Profile Visitors

261 profile views
  1. E buna solutia ta (insa necesita schimbarea suruburilor), m-am gandit si eu la ea cand cineva a mentionat helicoil la inceputul discutiei. Problema cu bucsa pusa de tine e ca necesita mult material pentru a fi infiletata. De ex. pentru M5 la interior e nevoie de mai mult de 10mm material si la mine nu cred ca am atata grosime. Insa e trainica solutia, intr-adevar. Stiu ca exista si cu pas exterior metric care necesita mai putin material. Eu chiar am facut in trecut astfel de piulite din bara filetata in care am data o gaura pe mijloc si apoi filet cu tarodul (nu e usor pt ca necesita o bormasina cu masa). Legat de ideea de a folosi suruburile initiale, o sa verific ce bucse de plastic exista pe la magazinele de electronice. Daca gasesc niste bucse compatibile ca material, le bag acolo cu o solutie de lipit si cam asta e. https://www.conexelectronic.ro/ro/suruburi-si-accesorii/1935-DISTANTIER-3-6-6-PLASTIC-ROTUND.html Ok, am aflat ce plastic e: PP-T20. Polypropilena cu adaos de Talc: https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=829 In general se lipeste la cald asa cum se face cu teville PP-R pentru apa dar exista si solutii de lipit la rece dupa cate stiu eu. Am gasit pe net bucse de plastic de toate dimensiunile, sunt in general din Nylon (PA). Acum sa gasesc lipiciul care le uneste pe amandoua.
  2. Caut pe cineva care sa faca design si printare 3D pentru o piesa asemanatoare cu cea din imagine. Detalii in privat. Multumesc
  3. Eu refuz solutiile care nu-mi convin, pentru ca eu sunt cel care trebuie sa repare si mai important cel care trebuie suporte rezultatul reparatiei. Imi pare rau ca nu te satisfac deciziile mele, nu e nevoie sa scrii aici daca nu esti satifacut de ele. Da, am mai folosit bison epoxy si plastic pus cu pistolul si nu a mers bine. Cum am mai spus, nu ma grabesc, stau de cativa ani cu gaurile impanate cu bucati de plastic asa ca eu caut inca solutia aia mirifica de care spui. Stiu, fiecare are experientele lui bune si rele Da, mi-am propus sa vad ce scrie pe cutie ca si material, cand ma intorc din excursie si desfac acolo.
  4. Stiu, bison, plastic cu pistolul, etc de bagat in gaura merg dar sunt solutii de aplicat pe marginea drumului cand esti in pana. Nu o sa tina la mai mult de 2 insurubari/desfaceri. Insa eu nu sunt pe marginea drumului si caut solutii care sa tina mai mult.
  5. Pai da, ar putea functiona. Astept sa sara un intreprinzator care are scule si se si pricepe sa faca lipitura fara ca eu sa cumpar scula respectiva. Cred ca e ABS acolo.
  6. V-am spus ca eu incerc sa folosesc suruburile originale. Stiti voi ca la mobila sunt niste cilindri de lemn cu striatii longitudinale, care se bat in gauri si raman acolo. Mi-ar place sa gasesc astfel de cilindri din plastic si sa-i infig acolo si apoi sa le dau o gaura pe mijloc. Stie cineva?
  7. Multumesc celor care au raspuns. De acord ca dpdv al numarului de desfaceri/inchideri solutia cu piulita inglobata in plastic e mai fiabila. In cazul in care nu se rasucesc acolo. Insa dpdv al rezistentei la desfacere la vibratii cred ca solutia cu surub(holtzsurub) insurubat in plastic e ceva ce nu se va desface in timp. De asta as vrea sa refac plasticul la loc.
  8. Nu merge, plasticul de care spui nu adera la alte plastice sau cel putin ce am eu. Pe langa asta, vreau sa mai desfac suruburile pentru a schimba filtrul. Da, sa stii ca m-am gandit si eu la solutia asta. Singurele impedimente pe care l-am vazut ar fi ca nu stiu cat de bine se lipesc acolo piulitele si as prefera sa pastrez suruburile originale. Tot gandindu-ma la solutii am realizat ca am folosit odata acasa dibluri de BCA care arata ca cel din imagine(care e deformat pt ca trebuie unul mai mare). Cred ca daca bag un astfel de diblu si apoi insurubez surubul incalzindul, o sa intre aripioarele in plastic si o sa tina bine acolo.
  9. Suruburile arata asa, vezi poza. Am trusa helicoil dar nu cu M5 care cred ca ar fi cel mai potrivit. Asa fac acum, impanez cu bucati de shoricei dar sunt 8 suruburi si greu de accesat si as vrea sa repar cumva ca sa nu ma chinui. Ma gandesc ca cineva stie sa puna plastic acolo.
  10. Pentru un KTM 990, poate cineva sa umple gaurile de la carcasa flitrului de aer si sa refileteze. Cateva dintre gauri s-au stricat. Nu stiu ce plastic este. Multumesc.
  11. Fie cauti pe FB: KTM 950/990 Adv ROMANIA Fie link-ul acesta sper sa mearga: https://www.facebook.com/groups/ktm950990adv/
  12. Dragilor 950/990-ishti, am facut un grup de FB numit: KTM 950/990 Adv ROMANIA pentru a discuta probleme tehnice legate de aceste motociclete. Va asteptam acolo.
  13. Sunt si eu pe cele doua grupuri de FB. Pt 990-ul meu din 2008 a fost buna versiunea pe care o am, care prezinta toate variantele 950-990 din anii 2003-2008. Sarbatori fericite.
  14. Are cineva tzeava de evacuare de la cilindrul spate la ktm 990? Ieri cand ma intorceam in tzara, s-a sectionat pur si simplu in timpul mersului. Codul este: 60105008000 Merci » Post actualizat in 24 Sep 2018 15:24 Cam asa e, eu mi-am pus wings acum 3 ani si erau mult mai usoare decat tobele originale. Insa la cat e de grea motoreta nu ai sa simti asta. Eu nu am simtit, chiar in off. Insa avantajul mare e reducerea caldurii degajate si racirea rapida. Iar avantajul asta chiar e mare.
×
×
  • Create New...