Jump to content

motosilent

Membru
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

About motosilent

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    KTM 990 ADV, KTM990 ADV

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Dragilor 950/990-ishti, am facut un grup de FB numit: KTM 950/990 Adv ROMANIA pentru a discuta probleme tehnice legate de aceste motociclete. Va asteptam acolo.
  2. Sunt si eu pe cele doua grupuri de FB. Pt 990-ul meu din 2008 a fost buna versiunea pe care o am, care prezinta toate variantele 950-990 din anii 2003-2008. Sarbatori fericite.
  3. Are cineva tzeava de evacuare de la cilindrul spate la ktm 990? Ieri cand ma intorceam in tzara, s-a sectionat pur si simplu in timpul mersului. Codul este: 60105008000 Merci » Post actualizat in 24 Sep 2018 15:24 Cam asa e, eu mi-am pus wings acum 3 ani si erau mult mai usoare decat tobele originale. Insa la cat e de grea motoreta nu ai sa simti asta. Eu nu am simtit, chiar in off. Insa avantajul mare e reducerea caldurii degajate si racirea rapida. Iar avantajul asta chiar e mare.
  4. Am dat un search si am gasit pe MAE niste info: https://www.mae.ro/node/2919 Zice acolo ca intrarile dinspre nord ar fi mai putin sigure si recomanda una mai la est, cumva venind dinspre Nis. Cred ca realitatea de la fata locului nu e asa neagra dar merita retinuta informatia. Oricum ideea e sa intri din Serbia si sa iesi tot in Serbia ca sa nu ai probleme. Nu ma pasioneaza drumurile cu asfalt perfect, asa ca Kosovo ca si Ucraina de altfel sunt o atractie pentru mine.
  5. TET-ul Norvegian nu e cine stie ce, Insa cel Finlandez si cel Suedez sunt bune. Vezi ca e un grup de FB unde pune lumea poze, filme si update-uri mai tot timpul. Anul asta au fost cateva incendii in Suedia in apropiere de TET. De asemenea se mai intampla ca sa se inchida un drum si cei de acolo updateaza practic in timp real .gpx -urile de pe site.
  6. Sa stii ca asa gandeam si eu. Ca NorthKapp e o calatorie bagata in categoria de facut dupa 70 ani Insa anul asta un prieten Ucrainian de 19 ani, student, mi-a zis ca pleaca la NorthKapp cu cortul si subsistenta proprie, adica cu ceva mancare solida, o sticla de tarie, si o undita. Si uite ca acum se intoarce de acolo. A prins peste, l-a prajit si a stat cu cortul. Cu motorul lui de 125cc. O excursie asa poate ar merita facuta mai devreme de 70 O alta varianta pentru cei mai enduristi este pe TET, clar nu va fi plictisitoare: https://www.transeurotrail.org/ Iti pun si doua poze cu pestele Numai bine
  7. Ma tot gandesc la o tura in Kosovo. Cum mai e Kosovo acum, ce e de vazut ? Acum zece ani am trecut prin Kosovo dar nu a fost asa usor si a fost cu escorta plus o asigurare scumpa. Bogdan
  8. #motosilent: prin Transnistria ne.am intors noi anul trecut...bad bad choice...si declaratii vamale si import mobra si impozit pe import si rovigneta obligatoriu platita pe tot anul si spaga pa cap de motociclist data de doua ori ca te controleaza separat vama si politia, nu mai zic ca am pierdut vreo 3 ore cu toate. Si traversezi Transnistria spre rep moldova 20 de min )) Asta daca nu doresti sa vizitezi Toraspol sau altceva. Nu merita Aha, nu s-a schimbat nimic. Multumesc de informatii
  9. Noi tocmai am fost o tura de 8 zile in Ucraina. Traseul pare de alergare dar ma rog, fiecare cu ce vrea. Comentariile mele sunt: 1. Traseul Kracow - Korosten se poate imparti in 2 cu oprire la Lviv (Lvov). Lviv e un oras foarte frumos dpdv arhitectural si baietii si fetele vor aprecia frumusetile locale Oricum o sa stati ceva la intrare la vama de intrare in Ucraina. 2. Traseul Kiev - Tiraspol ? Transnistria? Nu merge usor. Acum cativa ani ti se cerea sa importi temporar motorul si sa lasi o suma de bani pe care zic ei ca o sa o primesti la iesire. Nu mai stiu cum e acum, oricum e aleatoriu. Sigur, cu o atentie te lasa usor dar chiar as vrea sa aud detaill curente despre situatie. 3. Intresati-va despre ce e de vazut in Ucraina mai in amanunt. E plin de muzee cu avioane, rachete, foste baze nucleare. Nu doar Cernobal e de vazut. Pentru Cernobal cea mai recomandata firma cu care se poate merge este 'Solo East Travel'. Au plecare in fiecare dimineata de pe maidanul din Kiev. In traseu au mai adaugat si Duga radar, un radar imens care acum e in paragina. 4. Odesa-Izmail-Reni-Galati e traseul de revenit in tara. Trece 1km prin R. Moldova si de asta sunt 4 vame de facut. La un moment dat drumul trece prin delta Dunarii aproape de Chilia. Sunt pasari, pelicani, etc exact ca in delta.
  10. Stiu mister cand ai facut scoala Diferenta acum e ca sotia prietenului nu vorbeste Romana.
  11. Ok, eu nu mai stiu cum functioneaza acum tot procesul. Cine face si depune dosarul la DRPCIV? Scoala moto sau te duci personal? Multumesc celor care au raspuns pana acum. Bogdan
  12. Nu stiu daca aici e locul sa pun intrabarea dar nu am gasit alt loc. Sotia unui prieten doreste sa faca scoala moto in Bucuresti. Ei sunt francezi dar stau in RO pentru o perioada mai lunga. Ea nu are cetatenie Romana. Intrebarea este, ce scoala moto ar avea instructori in limba engleza sau franceza si ar putea inscrie la examen un cetatean EU care nu e cetatean Roman? Am inteles ca legal se poate da examenul si in limba engleza. Am intrebat la motolouis si nu vor. Multumesc, Bogdan
  13. Daca aveti timp, sa treceti pe la Amasya: https://goo.gl/maps/DYFHgfaCgy72 E un oras foarte foarte frumos si cu rezonante istorice. Dupa ce depasiti Ankara spre Merzifon o sa vedeti patria Daciilor. Parca te-ai intoarce in timp. Drum bun, Bogdan
×
×
  • Create New...