Jump to content

motosilent

Membru
  • Content Count

    98
  • Joined

  • Last visited

About motosilent

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    KTM 990 ADV, KTM990 ADV

Recent Profile Visitors

379 profile views
  1. Mie varianta Dirt Napper mi se pare cea mai cinstita. Daca faci ceva functionabil, da de stire. La profilul de 30x30x3 (interior 24x24) ar trebui un profil de 25x25x3 pentru interior insa trebuie polizat 1mm. Mai ramane talpa care la Dirt Napper e o inginerie intreaga. Trebuie facut ceva mai simplu. Daca s-ar ajunge la 1 - 1.2Kg ar fi si mai bine.
  2. Facand ture lungi singur, si eu am cochetat cu ideea de a avea un cric de ridicat mai ales pentru momentele cand am avut motorul cu cutii incarcatre full cu piese ca deh nu as fi avut sanse sa gasesc iar peste cutii inca 4x5L bidoane de benzina. Nu aveam nici o sansa sa ridic 990-ul in acele conditii. Plus ca dupa ce ridici motorul de cateva ori, spre sfarsitul zilei o sa-ti cam scada puterile mult. Iar demontarea/remontarea cutiilor ia o gramada te timp. Cred ca un profil de la Hornbach de 30mm aluminiu patrat si perete de 3mm e de ajuns. Cat despre coarda cu clichet, orice cu lat
  3. E buna solutia ta (insa necesita schimbarea suruburilor), m-am gandit si eu la ea cand cineva a mentionat helicoil la inceputul discutiei. Problema cu bucsa pusa de tine e ca necesita mult material pentru a fi infiletata. De ex. pentru M5 la interior e nevoie de mai mult de 10mm material si la mine nu cred ca am atata grosime. Insa e trainica solutia, intr-adevar. Stiu ca exista si cu pas exterior metric care necesita mai putin material. Eu chiar am facut in trecut astfel de piulite din bara filetata in care am data o gaura pe mijloc si apoi filet cu tarodul (nu e usor pt ca necesita o bormas
  4. Caut pe cineva care sa faca design si printare 3D pentru o piesa asemanatoare cu cea din imagine. Detalii in privat. Multumesc
  5. Eu refuz solutiile care nu-mi convin, pentru ca eu sunt cel care trebuie sa repare si mai important cel care trebuie suporte rezultatul reparatiei. Imi pare rau ca nu te satisfac deciziile mele, nu e nevoie sa scrii aici daca nu esti satifacut de ele. Da, am mai folosit bison epoxy si plastic pus cu pistolul si nu a mers bine. Cum am mai spus, nu ma grabesc, stau de cativa ani cu gaurile impanate cu bucati de plastic asa ca eu caut inca solutia aia mirifica de care spui. Stiu, fiecare are experientele lui bune si rele Da, mi-am propus sa vad ce scrie pe cutie ca
  6. Stiu, bison, plastic cu pistolul, etc de bagat in gaura merg dar sunt solutii de aplicat pe marginea drumului cand esti in pana. Nu o sa tina la mai mult de 2 insurubari/desfaceri. Insa eu nu sunt pe marginea drumului si caut solutii care sa tina mai mult.
  7. Pai da, ar putea functiona. Astept sa sara un intreprinzator care are scule si se si pricepe sa faca lipitura fara ca eu sa cumpar scula respectiva. Cred ca e ABS acolo.
  8. V-am spus ca eu incerc sa folosesc suruburile originale. Stiti voi ca la mobila sunt niste cilindri de lemn cu striatii longitudinale, care se bat in gauri si raman acolo. Mi-ar place sa gasesc astfel de cilindri din plastic si sa-i infig acolo si apoi sa le dau o gaura pe mijloc. Stie cineva?
  9. Multumesc celor care au raspuns. De acord ca dpdv al numarului de desfaceri/inchideri solutia cu piulita inglobata in plastic e mai fiabila. In cazul in care nu se rasucesc acolo. Insa dpdv al rezistentei la desfacere la vibratii cred ca solutia cu surub(holtzsurub) insurubat in plastic e ceva ce nu se va desface in timp. De asta as vrea sa refac plasticul la loc.
  10. Nu merge, plasticul de care spui nu adera la alte plastice sau cel putin ce am eu. Pe langa asta, vreau sa mai desfac suruburile pentru a schimba filtrul. Da, sa stii ca m-am gandit si eu la solutia asta. Singurele impedimente pe care l-am vazut ar fi ca nu stiu cat de bine se lipesc acolo piulitele si as prefera sa pastrez suruburile originale. Tot gandindu-ma la solutii am realizat ca am folosit odata acasa dibluri de BCA care arata ca cel din imagine(care e deformat pt ca trebuie unul mai mare). Cred ca daca bag un astfel de diblu si apoi insurubez surubul incalzindul, o
  11. Suruburile arata asa, vezi poza. Am trusa helicoil dar nu cu M5 care cred ca ar fi cel mai potrivit. Asa fac acum, impanez cu bucati de shoricei dar sunt 8 suruburi si greu de accesat si as vrea sa repar cumva ca sa nu ma chinui. Ma gandesc ca cineva stie sa puna plastic acolo.
  12. Pentru un KTM 990, poate cineva sa umple gaurile de la carcasa flitrului de aer si sa refileteze. Cateva dintre gauri s-au stricat. Nu stiu ce plastic este. Multumesc.
  13. Fie cauti pe FB: KTM 950/990 Adv ROMANIA Fie link-ul acesta sper sa mearga: https://www.facebook.com/groups/ktm950990adv/
  14. Dragilor 950/990-ishti, am facut un grup de FB numit: KTM 950/990 Adv ROMANIA pentru a discuta probleme tehnice legate de aceste motociclete. Va asteptam acolo.
  15. Sunt si eu pe cele doua grupuri de FB. Pt 990-ul meu din 2008 a fost buna versiunea pe care o am, care prezinta toate variantele 950-990 din anii 2003-2008. Sarbatori fericite.
×
×
  • Create New...