Sari la conținut

EEmil

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008

EEmil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cauti ceva de genul asta http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/4592/363/?
  2. Uita-te putin si aici http://www.wunderlich.de/Shop/F650GS-Bj2008/Ergonomie-Komfort/Scheiben-Zubehoer/. Eu mi-am cumparat Ergo Screen GS Vario dar n-am facut inca un drum mai lung, sa pot spune cat de eficient este.
  3. In caz ca nu l-ai gasit inca... BMWF650GS_2010_Riders_Manual_EN.pdf
  4. Salut, Foarte tare saua cea noua, imi place si pielea si cusatura dubla, galbena. A fost lucrata ingrijit. Sper sa fie si comoda. M-am obisnuit cu saua de serie, desi trebuie sa ma opresc din cand in cand. La drum mai lung trebuie sa port si niste pantaloni scurti, cu gel, pentru ciclism. Ce parbriz are motocicleta in poza 4? Vreau si eu sa schimb parbrizul original. Nu mai suport musculitele in viziera, mai ales la drum intins. Emil
  5. Ce tari scuterele! M-am gandit eu ca fotografiile pareau a fi facute intr-un muzeu militar.
  6. Am găsit pe pagina producătorului răspunsul la întrebarea ”Cum se comportă sistemul de ungere uscată în ploaie?”: ”Spre deosebire de uleiul convențional de lanț, care se spală complet atunci când se pilotează motocicleta prin ploaie, sistemul de ungere solidă (uscată) formează o emulsie lubrifiantă la trecerea lanțului. Această emulsie se usucă după ploaie iar pe pinioanele față și spate rămâne o peliculă lubrifiantă de culoare gri, aproape invizibilă, ce poate fi văzută pe vreme uscată. Pelicula lubrifiantă subțire este complet reînnoită pe pinioane după mai puțin de 10 km.” A se vedea intrebarea/raspunsul nr. 19. http://www.schunk-group.com/sixcms/media.php/1973/FAQ_chainlubrication_EN_IP_2011.pdf
  7. Am descoperit un sistem de ungere uscata a lantului. Are cineva asa ceva sau ati vazut cum functioneaza? Ar putea sa fie un inlocuitor mai bun al sistemului ”clasic” - periuta-spray curatare/ungere - sau pentru Scottoiler? http://www.schunk-group.com/en/sgroup/chain-lubrication-motorbike/schunk01.c.48724.en http://www.carbonforbikes.com/index.php?cat=c7_BMW-F-800-GS.html&XTCsid=edbce31acf3e73d529e90805738a4506
  8. http://www.wall-street.ro/articol/Auto/108329/BMW-Group-preia-importul-de-motociclete-de-la-Automobile-Bavaria.html
  9. Salut si felicitari! M-au bucurat mult filmarile din Palmyra si Petra...rar vezi asa ceva!
  10. S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km!!!
  11. Asta te intereseaza? http://www.scribd.com/doc/41413629/BMWF800...iders-Manual-En
  12. Multumesc mult tuturor! In ceea ce priveste saua rosie ... ce sa zic, dupa 11 km , mi s-a parut O.K. Nici nu mi-am dat seama prea bine, eram mult mai atent la drum si la motocicleta in general. Prin luna mai, cand am gasit primele poze cu GS-ul aniversar, vedeam motocicleta cu saua joasa, neagra. Prin vara am facut un test la Bavaria si nu mi-a placut saua joasa. Acum m-am obisnuit cu culoarea rosie a seii; important este ca saua sa nu ma deranjeze. Chiar imi place ca este mai inalta, vad mai bine drumul si nu am senzatia ca alunec spre rezervor - este drept ca la motocicleta de test puteam sa tin ambele talpi jos. O sa scriu imediat ce se incalzeste afara si scot motocicleta la drum. Cu stima, Emil
×
×
  • Creează nouă...