Sari la conținut

MacLeod

Super Membru
  • Număr conținut

    564
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    andrei_sp

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    520 EXC
  • Numar Moto
    B-96-MTK
  • Club
    Moto Adventure

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DR 650 RSE - SP43B 520 EXC
  • Interests
    moto, muntele si skiul

Vizitatori Recenți Profil

704 citiri profil

MacLeod's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 1992, albastru, 15000km pe ceas banuiesc ca are in ur de 40000km, motorul a fost reconditional complet la OriceMoto schimbat cam tot ce era nevoie inclusiv segmentii la motor. are nou pe el baterie, placute frana, cauciucuri, kit lant. are toba racing, furtune frana racing, pompa frana fata schimbata, far aftermarket.itp valabil pana in 2013, poze mai multe pe https://picasaweb.go....gronski/XT600. 1100 EURO se poate vedea in Bucuresti. tel 0733 973 909. email andrei_sp@yahoo.com
  2. Am fost si m-am simtit super. Zona e foarte faina pentru enduro. Astept poze si video. vineri seara. sambata toata ziua sambata dupa traseu. iar duminica inapoi acasa.
  3. tocmai am rezolvat cazarea. ne vedem sambata seara. o saptamana cat mai scurta
  4. cat de sus e rezervorul fata de carburator, ai nevoie si de pompa de benzina?
  5. Mai poti incerca si la TCS Ciolpani, caci acolo am inteles ca isi incarca si Dorul de la HUsaberg amortizoarele. Vorbeste cu Pinochio.
  6. si ce sfaturi ati dat omului ca nu am inteles??? On Topic - Cel mai puternic monocilindru in momentul asta e la KTM 690 Duke R - 70 CP. Dar Duke s-a departat mult de supermoto. Eu recomand 690 SMC - Pentru a arata inca ca un supermoto si chiar se comporta ca unul. Reviziile sunt de bun simt la 5000 de Km, motoru are ceva ani si au reparat cam ce era de reparat. Daca vrei ceva mai fun poti alege varianta EXC 530 cu roti de supermoto dar reviziile le vei face la 1000 de km. Costurile zic eu nu sunt mari, am folosit in Bucuresti cam 1,5 ani un exc 520 SM si nu m-a rupt. E mult mai sportiv ca 690 mult datorita si greutatii. Daca vrei totusi un SM la pret foarte bun poti alege varianta 690 SM Dementor Edition - dar mie personal nu imi place cum arata asa standard, tobele sunt de tractor si fata de Miky Mouse. Pretul e mic pentru ca Dementor a facut un deal foarte bun cu KTM si a luat motoarele moca, sunt motoare care sunt produse prin 2007-2008, asa zisele motoare de pe piata gri. Alte itnrebari da un PM.
  7. extreme enduro... sau antrenament pentru Romaniacs?
  8. Suspenis, la KTM , e setata pentru un rider normal, de 85 kg cu tot cu echipament, cu un stil mediu de pilotat. Pentru orice dimensiuni diferite se schimba arcurile atat pe fata cat si pe spate. Restul setarilor de suspensie le fac profesionistii, vezi ca e un topic dedicat acestui lucru. Eu personal am facut prostia ta, de a juca cu setarile dale la maxim pe unle si pe celelatle la minumium si nu am reusit decat sa imi urasc suspensia. Deci Gizmo are dreptate! Inca odata, daca vrei sa vezi cum se seteaza furca citeste topicul dedicat, incepe prin a seta-o standard si apoi sa te joc cu cate un clic in plus sau in minus si fa ture de probe, si tot asa. Tine minete ca in functie de teren se schimba setarile, asa ca nu o sa ai niciodata o motocicleta care sa mearga perfect. Bafta la invartit suruburile
  9. KTM 520 EXC An 2000 KM 4000 Motor servisat complet. Schimbat axa cu came, kit ambreaj. Servisat complet furca cu schimbat bucse, semeringuri si oringuri. Placute de frana noi.Cauciucuri uzura 50%. Nerulat de la servisare. Pe langa motor mai primiit inca un set de plastice, un schimb de ulei, inca un filtru de aer, si cam toate piesele de exc ce le mai am prin casa. Se da impreuna cu un set de roti de supermoto la care mai aveti nevoie de cauciucuri. Roti supermoto BEHR 3.5' fata, 4.25' spate, ax fata pe 20, disc frana fata de 320, cupla elastica pentru butucul spate Pret 3000 EURO - Relatii 0733 973 909 - Andrei Gronski sau email andrei@mxparts.ro PS Chiar daca nu are in poza capacul de la filtru el exista in realitate. Se poate vedea in Viilor la magazinul Moto-Adventure
  10. Bravo Martin. Bravo Cyril. Imi pare rau pentru Coma, dar asta ei , cei mai bun inving. Cat despre KTM, erau dubii, dar nu chiar asa de mari. Ca si multi altii sunt foarte curios ce o sa se petreaca la anu, cand aceasta scadere de cilindree a adus multi pretendenti la tron, cand se pare sa Dakarul se va intoarce in Africa. Yamaha e rezistenta, Aprilia e puternica dar e italianca, iar restu (inclusiv) ktm nu au ceva destinat clar RR. Toate motoarele de 450 sunt motoare de enduro cu rezervoare marite, bune etapelor tehnice si nu celor de viteza cum sunt in general in Dakar. Asa ca om trai si om vedea.
  11. La banii astia chiar va fi un concurent serios al lui GS. Cred ca o sa il bata cel putin la pret.
  12. Sunt chiar curios daca chiar va fi asa, asta numai daca nu mai ia un cartonas glaben pentru alergat in zone nepermise. Dupa anu asta ma interb daca oare mai participa KTM-ul la Dakar 2011, nu de alta dar sunt sigur ca anu asta sigur iau iara titlu.
  13. din cate stiu eu pe la americani umbla vorba ca kwasakiul e un suzuki mai ieftin (sper sa nu ma insele memoria) deorece preintre modelel de enduro si dual sport exista foarte multe asemanari, mergand pana la copierea identica a modelului sub un alt nume.
×
×
  • Creează nouă...