Jump to content

Țepeș

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About Țepeș

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    CBR 600 F4i
  1. Urata moarte a avut baiatul asta. In caz ca mai avea cineva dubii, cred ca un lucru e clar: cu motocicleta pe drumurile publice NU E DE JOACA. Poate ma insel dar la cum arata urmarile accidentului e foarte probabil ca omu avea viteza mult prea mare. Am vazut si eu destule accidente moto, la o viteza cat de cat omeneasca e imposibil sa te faci si pe tine si ce mai lovesti praf in asemenea hal. Mergeti fratilor pe circuit daca vreti sa va puneti mintea cu motorul... Daca ai incercat sa faci o gluma (sau mai multe), nu prea ti-a iesit. Numai bine.
  2. http://www.gds.ro/Local/Dolj/2018-04-03/craiova-accident-pe-centura-de-nord-2/
  3. Salut. Am fost eu sambata pe acolo - pana sus la Pasul Urdele. E ok dar atentie la primele curbe dupa Novaci ca e una in care s-a adunat ceva pietris si cam fug bucile. Spor si asfalt uscat.
  4. Inteleg ce zici dar nu pot sa fiu de acord cu tine aici. Mai ales daca ai in fata pe unul care merge "haotic" cum a zis el ca mergea ala, e bine sa fii mai mult decat precaut cand iti intorci privirea de la el (intr-o masura mai mica sau mai mare - fie ca folosesti oglinda fie ca sucesti capul) - adica inclusiv sa calci usor frana. E chestie de conduita preventiva si atat. Cred ca suntem de acord ca daca ar fi ciupit frana (si zic ciupit, nu franare disperata fata spate) in fractiunea de secunda cand s-a intors, era suficient ca sa nu se mai trezeasca cu ala la 1 metru distanta in fata si pro
  5. Unghi mort exista și în dreapta când treci de pe banda superioara pe una inferioară. Mie nu mi s-a întâmplat pana acum sa nu îl vad pe careva în oglindă pe partea soferului. Iar legat de chestia cu aplecat versus întors pentru oglinda din dreapta, nu are nicio relevanta ce variantă alegi, tot îți iei ochii de la ce ai în față într-o proportie foarte mare. Ti se pare ok sa tii acceleratia când nu ești sigur ce se întâmplă în fața ta? Cam asta era ideea în ce am zis eu acolo.
  6. E clar ca intelegerea unui text nu e punctul tău forte asa ca nu are rost sa mai discutam. Si nu te mai enerva ca faci riduri.
  7. Nu e nimic de înțeles, decât ca eu în postul inițial am zis ceva iar tu ai deraiat discutia la dube și alte aiureli la care nu făcuse nimeni referire, doar pentru ca îți face placere sa zici ca altii vorbesc prostii. Ăsta se cheamă argument om de paie sau mai pe românește o tâmpenie. Bafta și ție te salut.
  8. Las-o în spuma marii de dubă că aici vorbeam de motoare și eventual de mașini mici care au geam în spate. Ce legătură are duba sau tirul care sunt cazuri cu totul aparte. A zis cineva ca trebuie sa te întorci în dubă și sa te uiți prin tablă? Nu știu ce înțelegi tu prin sa te "asiguri mai bine si mai eficient". Eu înțeleg ca ori îl vezi pe ala ori nu îl vezi. Am verificat la mașină, în oglinda din dreapta m-am lăsat în față până dădeam cu mufa în volan, ce sa vezi surpriză, partea care se vede prin geamul dreapta spate nu o vedeam de nicio culoare (și am oglinda reglata cum trebuie nu sa î
  9. Si eu fac la fel cum zici tu si sunt complet de acord. Nu stiu de ce ai taiat doar fragmentul ala din postul meu, e cam nefericita citarea pentru ca fara prima parte se intelege fix pe dos de ceea ce spuneam de fapt. Eu spuneam atunci, si reformulez ca sa fie si mai clar, "Daca tu zici ca nu poti sa scapi de unghiuri moarte (LA OGLINZI evident), si cu toate astea sustii ca mai bine te uiti in oglinzi decat sa intorci capul, te contrazici singur". Da' hai sa revenim la trantele cu motocicleta mai bine
  10. Ba desteptule hai ca ma facusi sa rad ). Ok. Spor la treaba. Oricum am facut cam mult off-topic pe treaba asta cu oglinzile vietii.
  11. 1 la mana - Nu suntem la targ sa facem troc. Ai facut niste afirmatii, sustine-ti-le. 2 - De la oglinzi si unghiuri moarte am ajuns la permisul meu? Pe bune? Nu are nicio legatura cu ceea ce se discuta, dar stai linistit, ca fapt divers le-am luat pe bune pe amandoua (B si A). Daca nu le luam pe bune cred ca faceam eu vreo tampenie in toti anii in care am condus, ceea ce nu s-a intamplat. 3 - Nu stiu de unde ai tras concluzia ca sunt asa tanar si nestiutor. Daca iti inchipui ca am 17-18 ani te inseli. 4 - Daca era asa simplu de gasit dovezi pentru ceea ce spui cred ca puneai tu linkurile,
  12. Nu e nevoie sa recurgem la atacuri la persoana. Si inca ceva, atata timp cat tu sustii ca orice vehicul are unghiuri moarte, dar e mai bine sa te uiti in oglinzi decat sa intorci capul sa te asiguri, te contrazici singur. Nu stiu daca ma urmaresti.
  13. » Post actualizat in 28 Oct 2016 11:23 Cum spunea un nene, mucho bullshito. Dovedeste ceea ce sustii, daca nu inseamna ca fabulam sa ne aflam in treaba.
  14. La dubita de marfa din ce stiu eu ai oglinzi speciale pentru unghiu mort. Sau daca nu ai ar trebui sa iti pui. Eu vorbeam de multele cazuri in care nu ai asa ceva, si e nevoie sa intorci capul. Hai sa fim seriosi.
  15. E o idee buna ca atunci cand intorci capul ca sa te uiti in unghiul mort, sa calci usor frana/iei mana din gaz/deschizi parasuta de incetinire. Nu stiu in cazul lui cum a fost, la modul general e valabila treaba indiferent pe cate roti esti. Poate sa puna ala din fata mama franelor, daca si procedand asa te infigi in el in timpul cat te uiti in lateral, ori ai gatul ruginit rau ori erai prea aproape.
×
×
  • Create New...