Sari la conținut

ser79ban

Super Membru
  • Număr conținut

    4.040
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ser79ban

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch, pe dreapta
  • Carnet moto din
    am B-ul sigur
  • Numar Moto
    -
  • Club
    prietenii calculatoarelor

Informații profil

  • Interests
    ma intereseaza cum miroase ozonul

Vizitatori Recenți Profil

2.163 citiri profil

ser79ban's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Intru din An in Paste (se poate spune ca azi e Pastele ) si vad aceleasi discutii ca acu 1 an, 2 ani, ...4 ani (acu 5 parca erau mai altfel) si @speedy.k tot in carantina ( ). Nici eu nu stiu care-i solutia buna dar sigur nu in Romania o sa o gasiti. Romanul e prin definitie puturos si ipocrit (hai recunoasteti, citi ati facut examenul medical PE BUNE nu dind 1milion-doua instructorului sa va rezolve el, desi probabil ca suferiti de vreo boala care daca se declanseaza maine cind sunteti pe 2roti sau la volan radeti vreo 2-3 pietoni si treceti de partea ailalta) si va sta cu mainile in sin, asteptind sa i se faca/organizeze ceva si el numai sa fie masa de manevra. Intotdeauna cind aud de 'hai sa facem ceva' imi aduc aminte de un banc care rezumat e ceva de genul : 'tinerii in noaptea nuntii se dezbraca, se baga in pat si stau, si stau, si stau ....pina cind unu din ei izbucneste "da' pe noi nu ne fute nimeni?!?!". Cam astia suntem, din pacate astia o sa fie si copii nostri si probabil, daca suntem norocosi, nepotii o sa inceapa sa faca CEVA intradevar.
  2. http://www.ridetowork.org/
  3. Q: Cum se cheama salariul unui politist? A: Bani 'aruncati pe fereastra'.
  4. is cam nesimtit, eu nu aud cind tzacane nushce, nu simt ca trage, nu simt ca zdrangane, ca nu decomprima cum trebuie amortizoarele fata,.... 'aud' planetara,.....
  5. A pornit. O sa fac si filmuletele alea pe care le-am promis. Nu le-am facut acum ca as trisa; am tot frecat-o si inainte sa-i pun capacul pe chiulasa ca sa ma asigur ca se invirte ok, am mai testat si diverse elecronice de pe ea,.... si s-ar putea crede ca e incalzita. O las sa se domoleasca si dupaia o trag pe film. In alta ordine de idei, daca imi aduc eu aminte cum suna la pornite motorul inclin sa cred ca fusesera strinse cam tare jocurile alea. Acuma le-am strins eu si daca nu-i bine stiu pe cine sa injur. Din ciclul 'judo-ul nu este un sport dur, doar salteaua e dura', cel mai greu la reglatul de supape e sa indoi lerele alea astfel incit sa intre V-am zis ca mesterica mi-a schimbat bujia iridium cu una normala si de 16?!?! Traiasca service-urile cu patroni nemti si mesteri romani.
  6. Gata, s-au aliniat toate Binenteles ca axul nu poate fi pus gresit in flansa avind un singur LUG. Am aliniat si semnuletele deci maine punem carapacea, facem jocul la tacheti si....stam acasa. Acu', ca tot veni vorba de scinteie, cam cit de deasa e (pe automat)? Am dat nitel la automat si nu prea sunt multumit de cit e de deasa. Nu as putea sa zic cite secunde sau zecimi e intre ele dar parca e RARA. In plus, eu tot traiesc cu impresia ca motorul meu se invirte cam molcom. Dupa ce ii pun maine carapacea, o sa fac un filmulet si cu scinteile si cu motorul. Poate mai descopar ceva la ea
  7. Ai zis-o Pai conteaza. Ca trebuie sincronizate (prin intermediul lantului) pistonul cu axul (si deci supape). Astfel ca atunci cind pe volanta scrie T, trebuie si axul sa fie in asafel incit sa fie supapele inchise (ca altfel iese explozia si nu mai impinge in piston). Cum axul cu came e legat de roata aia zimtata e un punct de sincronizare si intre rotita si volanta. Sincronizarea (conforma manual) se face cind e T-ul de pe volanta sus ca si t-ul de pe rotita (sau cind semnele alea care sunt pe rotita sunt orizontale. O sa scot azi iar axa si sa vad daca pot sa corectez ceva la modul in care e prinsa flansa (discul cu gauri filetate pe care se prinde roata dintata) cu axa (defapt sa vad daca acolo poate apare o manarie cum zicea Stulewa sau eroare; da' nu cred ca au lasat japonezii posibilitatea sa pui gresit flansa aia). Si dup-aia trebuie sa verific daca pot (si banuiesc ca pot) sa decalez roata zimtata in lant ca sa dea sincronizarea intre T-uri.
  8. Tu ce crezi, nu am verificat si T-ul si axul si manualul de 3 ori inainte sa imi pun mainile in cap?
  9. Uite de asta ma tem eu. Si ce ma enerveaza cel mai tare e ca am impresia ca cineva deja s-a jucat nitel cu axa ca nu-mi dau seama de ce nu se mai pupa T-ul de pe volanta cu semnele de pe roata danturata pe care se invirte lantul (m-a pus dracu sa ma uit in 'manual' ). Si incepi si explicale la mesteri ca daca s-a deviat virful ala de cama, faci tu reglaj la tachet din parti. Si ca pe linga asta supapa e deschisa mai tirziu si eventual se desincronizeaza si 'decompresorul'. Daca as avea un motor ca-n carte, l-as face dupa carte.
  10. Deci am o portocala. Vreau sa stiu ce diametru are. Ce conteaza citi ani avea copacul din care am luat-o, cine a importat-o,...?!?!? Intrebarea era simpla: Cum pot sa masor piesulicile alea 'in-casa' ca sa ma prind daca sunt uzate peste masura. In manual am invatat si eu sa ma uit (chiar si pe tabele, nu numai la poze) si ceva engleza si mecanica, cit sa nu ramin cu droaga in drum, mai stiu si eu. Intretimp am facut rost de un subler mai desteptel (ca de un micrometru nu m-am putut lipi, desi ar fi fost taman bun) si sper sa pot masura aproape corect ce-mi trebuie. Dupa asta vad ce am de cumparat. Dupa ce vin/e piesa/ele, esti primul pe care-l anunt cit e compresia. Mesaj completat Portocala s-a complicat unde ar trebui sa masor trapezul asta ca sa imi dau seama daca e in limite? Si care-s limitele. Restu de dimensiuni au iesit acceptabile si linistitoare (ce am putut masura din ce am demontat). Daca nu-i de aici tre sa fie de la supape Mesaj completat E normal sa fie excentricele nesimetrice? Mesaj completat ....si sa nu uit, cei care v-ati demontat zona aia si eventual ati scos axul cu came, cum ati realiniat semnele de pe roata danturata pe care se invirte lantul cu semnul T de pe volanta? Mesaj completat Cam asa arata problema la care tot caut un raspuns:
  11. E mult de povestit si nu vad ce legatura are cu masuratul cotelor alea.
  12. Ceva mai mult. Ma interesau niste cote pe care sa le pot masura usor in casa. Spre exemplu: cit trebuie sa fie de inalta subtierea aia din capul valvei SAU cit de groasa trebuie sa fie limbuta aia (sub-rocker-arm). Sunt toate tocite insa nu pot sa-mi dau seama daca mult sau putin. Astia, pe linga ca dau cote de verificare la toate prostiile (dimetrul axului si gaura in care intra axul), mai dai si cote cu 3 zecimale dupa milimetru.......si astea nu se 'vad' la pipait. P-asta o remarc si incerc sa-i gasesc un motiv de piesulicile astea as vrea sa stiu cum le masor. Sunt f.f. putin tocite dupa parerea mea. Mesaj completat promit ca nu mai fac
  13. Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron. Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke
  14. Eu inteleg ca doar cauta locuri de vizitat care sa ne intereseze si pe noi, cititorii. Sponsori vad ca au dar probabil ca nu o sa refuze si altii.
×
×
  • Creează nouă...