Sari la conținut

razvan.fitiila

Membru
  • Număr conținut

    154
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda Hornet 600 - 2001

Vizitatori Recenți Profil

591 citiri profil

razvan.fitiila's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. razvan.fitiila

    Trage cu rateuri

    e bine asa .. mergi fara filtrul de aer Cand o sa intre tot praful in motor si n-o sa mai mearga ... schimbi direct motorul
  2. Verifica statorul intai cu motorul oprit: 1. Verifica rezistenta intre oricare 2 dintre cele 3 fire venite din stator (valorile le ai in carte). Daca R+= (intrerupt) --> Not OK --> stator nou 2. Verifica ulterior ca nu cumva sa ai scurt (continuitate) intre oricare firele venite de la stator si masa. Daca ai vreun scurt --> Not OK --> stator nou Ai mai multe detalii in filmul de mai jos
  3. Multumesc mult pentru stafuri, fie ele si pe un ton acid. Masa era buba intr-adevar. Am pus un fir intre radiator si cadru si a pornit ventilatorul fara probleme. Va salut
  4. Asta as vrea sa fac, dar asa cum am zis mai sus, nu gasesc unde pe radiator ar trebui sa fie conectarea la masa.
  5. iseara verific si asta. Multume multpentru indicatie » Post actualizat in 26 Aug 2015 14:51 Incerc sa imi dau seama unde e conectorul de masa pe radiator. In manual nu apare niciun conector special Unde ar trebui sa verific legatura la masa? » Post actualizat in 26 Aug 2015 18:59 Siguranta de la ventilator se pare ca e buna.
  6. Salut. Lichid nu pierde pe nicaieri. Toate furtunele sunt intregi. Am verificat azi dimineata nou nivelul lichidului de racire si era OK. Diseara o sa verific siguranta. Sper ca asta sa fie baiul. Va anunt. Multumesc de sfaturi
  7. Daca scot papucul din sonda de temperatura si il pun pe direct (coenctat la masa), ventilatorul porneste ca din pusca, deci nu cred ca ventilatorul are vreo problema.
  8. Salutare, De ceva timp ma confrunt cu o problema careia nu-i dau de cap. Observasem ca temperatura crestea foarte mult, iar ventilatorul nu pornea. Am testat ventilatorul (l-am conectat pe direct) si a pornit fara probleme. Am desfacut busonul de la radiator si am constatat ca nu avea suficient lichid. Am completat lichidul in ventilator si am pornit motorul. De data asta a pornit ventilatorul fara probleme. A mers totul OK vreo doua zile, insa iar a inceput sa se incalzeasca foarte tare. Indicatorul de temperatura ajunge pe rosu, insa de data asta ventilatorul pornise, insa se invartea cu viteza foarte mica. Daca scot papucul din sonda de temperatura si il pun pe direct (coenctat la masa), ventilatorul porneste ca din pusca. Am presupus ca termocupla ar fi decalibrata. Motocicleta a ajuns in service. Termocupla s-a dovedit a fi defecta. A fost schimbata termocupla si lichidul de racire. Am plecat din service si totul a mers perfect: cand se incalzeste motorul, ventilatorul porneste perfect (ca din pusca) si raceste lichidul fara probleme. Am lasat motorul pornit si a facut 2-3 cicluri (incalzire --> cuplat automat ventilatorul --> racit --> decuplat ventilatorul automat). Dupa vreo 2 zile, problema insa a revenit. Motorul iar se incinge, ventilatorul uneori nu cupleaza sau alte ori cupleaza dar se invarte cu viteza foarte mica (insuficienta pentru a raci motorul). Nu stiu ce sa mai verific.
  9. Ca sa masori temperatura la care lucreaza termocupla, pune un aparat de masura pe terminalele ei --> masurat rezistenta sau continuitatea. Ar trebui ca initial sa ai circuitul intrerupt. Pune apa la fiert si un termometru. Verifica temperatura indicata in momentul in care cupleaza (se inchide circuitul).
  10. Termocupla noua functioneaza in aceiasi parametri (cupleaza/decupleaza la aceleasi intervale de temperatura)? Verifica si densitatea lichidului de racire.
  11. Salut. Stiu ca e foarte vechi topicul, insa daca mai aveti cumva manualul pentru acest tip de alarma, v-as fi foarte recunoscator daca mi l-ati putea oferi. Va multumesc
  12. Perioada de prohibitie pe apele de frontiera s-a terminat astazi 5 iunie, Pe 10 iunie se termina prohibitia si pe restul apelor
  13. Salut, Am de vreun an de zile modelul asta: http://www.revzilla.com/product/thor-sector-knee-guards Le gasesti la SCORPIO cu 90 de lei (http://scorpio-az.ro/?produs,452) Personal, sunt foarte multumit de ele.
  14. Salut Dedant68. Multumesc mult pentru sfaturi. Am refacut masuratorile confdorm indicatiilor din filmulete si se pare ca problema era intr-un contact prost, pe care l-am remediat. Acum incarcarea e in parametri.
  15. Salutare. Am o problema cu incarcarea bateriei. Am o baterie YUASA pusa pe motor anul trecut in septembrie si deja dadea semne sa moara. Am masurat tensiunea la borne cu motorul oprit: 12.5 - 12.6 V --> pana aici e OK. In momentul pornirii, tensiunea nu scade sub 9.6 V --> pana aici e OK. In relanti ajunge tensiunea la 12,7 - 12,8 V la 1500 ture cu faza scurta aprinsa --> pana aici e OK. Prroblema este ca daca turez pana la 5000 rot/min, tensiunea masurata de incarcare este aceeasi (12,7 V) --> Nu e OK. Am masurat releul de incarcare si se pare ca asta ar fi problema: Conform manualului, masuratorile facute pe releu intre anumite borne ar trebui sa imi dea valori apropiate: 6, 6, 6 si respectiv 40 Ohmi. Masuratorile facute de mine imi dau aproximativ 140, 145, 150 si respectiv 0 (nimic). Ar putea sa ma ajute cineva (din Bucuresti) cu un releu de proba? Am nevoie de 5 minute cat sa verific daca doar releul e problema? Multumesc frumos.
×
×
  • Creează nouă...