Jump to content

Leaveyou

Super Membru
  • Content Count

    2,020
  • Joined

  • Last visited

About Leaveyou

  • Rank
    TDM-ist

Contact Methods

  • Website URL
    http://tdmromania.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    B
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 4TX
  • Numar Moto
    B 666 USM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago

Recent Profile Visitors

1,127 profile views
  1. Nu am urmărit discuția voastră (și nici n-am de gând s-o fac), am picat exact în textul de mai sus și am niște nelămuriri citindu-l : Frecarea cred că apare oriunde există două corpuri în contact. Care e treaba cu frecarea și curbele motocicletelor? Forța centripetă (Fcp= M x omega pătrat x r ; Fcp - forța centripetă, M- masa, omega - accelerația ungiulară, r - raza) se opune forței centrifuge. Forța centrifugă are ca efect, la motociclism, ridicarea motocicletei din poziția înclinată (unica poziție ce permite negocierea unui viraj când mergi cu mobra și ai oarece viteză). Forța de fre
  2. Din ce stiu io, nu se prea intampla asa ceva la 3VD. Mai des apare fenomenul la 4TX, dar aceasta se datoreaza, in principal, faptului ca proprietarul nu supravegheaza cu atentie ochiul magic pentru a vedea nivelul uleiului. Experienta din clubul nostru mi-a aratat ca un singur 4TX (sau mai exact doua) s-a confruntat cu problema asta - cel(e) al(e) lui Alex. 4TX-ul e o mobra reusita si, daca ai grija de ea, nu te pricopsesti cu astfel de probleme. Spun asta dupa peste 60.000 km petrecuti in saua unui 4TX.
  3. Sal! Din ce stiu eu, la Cava ai putea gasi piesa pentru motor (cred ca mai are un motor relativ complet). Ambulanta Moto - 0724 228 200 Eu am o sa in plus, recent retapitata si nefolosita, dar fara macanismul de prindere pe mobra.
  4. ...la care s-ar adauga alternatorul.
  5. Scuze, n-am fost pe faza! Da, este exact solutia la care am ajuns si io : un parbriz lung + un deflector.
  6. La motocicleta asta nu cred ca exista parbriz sport. Mai degraba unul Standard si altele Touring (de diferite inaltimi). Al meu este un parbriz touring.
  7. Nu gasesti un parbriz asa mare. Daca nu reusesti altfel, singura sansa este sa adaugi un deflector. Eu am facut multe incercari (si de parbrize, si de deflectoare) si am ajuns la concluzia ca cel mai bun este X-creen de la MRA. Iti ofera sansa atat de multor reglaje, incat n-ai cum sa nu-ti gasesti solutia care sa te multumeasca.
  8. La 4TX nu-s bucse de cauciuc la ghidon. Asta e valabil pentru 3VD. Eu, in 60.000 km facuti de mine, n-am avut nicio problema cu furca, pompa de apa sau carburatorul. Am avut, insa, e drept, cu o=ring-ul de la termostat. Daca mobra e în mințile ei și tu ai grijă de ea, nu-ți va face nicio problemă! Cum s-a spus aici, trebuie sa stai cu un ochi de vultur pe ochiul...magic. Asa cum a zis si Cava, daca sesizezi modificarea nivelulului, nu trebuie sa intri in trepidatii. Mai verifica o data (mobra are un sistem de ungere ceva mai complicat) si abia apoi completezi, daca e nevoie. Iti spune cin
  9. 1. Consum mare. Vezi sa nu ai pierderi pe undeva (baia de ulei, zona electromotorului, zona pinionului mic, etc). 2. Turatia de ralanti e cea normala? Sigur nu a ramas socul un pic deschis? Pornirea mai dificila la cald ar putea fi legata de pompa de benzina sau de compresie. E bine sa masori si valoarea bateriei (+ incarcarea). Patrick e-n Portugalia, din pacate...Daca nu gasesti pe nimeni, poti merge, cu mare incredere, la George TNG (dezavantajul e ca locatia e langa Bucuresti si ca de George nu dai foarte usor). Bafta!
  10. Pai cam despre asta e vorba in motociclism : vorbesti de pneul fata cand esti pe franare si despre cel pe spate cand esti in proces de accelerare. Si despre ambele cand esti pe viraj. In rest, nicio problema!
  11. El zicea ca nu exclude nici posibilitatea participarii in WSBK...
  12. Corect, Cava! Lasi mobra pe pozitia de stationare, care este cu un pas dupa pozitia de oprire normala. Dupa ce te dai jos de pe mobra, uita-te la stopuri sau la fauri si, daca-s aprinse, bagi cheia in contact si mai invarti in sens orar inca o pozitie si totul va fi perfect.
  13. Singurul care scrie p-aci si nu-ntelege ce scrie e BEBE-ul. Restul sunt ok!
  14. Felicitari pentru achizitie si bun venit printre noi! Te asteptam si la intrunirea nationala care va avea loc la Sibiu!
  15. Sunt curios sa vad cati fani mai pierde Lorenzo dupa declaratiile de "biscotto" intre Rossi si Vinales. O sa ajunga la un procent format dintr-o singura cifra (la fel ca Marquez)? Credeti ca se mai pune problema discutiilor despre huiduieli?
×
×
  • Create New...