Sari la conținut

Nguyen

Super Membru
  • Număr conținut

    5.493
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Coralilor
  • Motocicleta
    SV1000
  • Numar moto
    B-53-DFY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CZ 125 / CZ 175 / Jawa 350 / MZ 250 / Yamaha Virago 535 / Honda CBR F3 / SV100.

Vizitatori Recenți Profil

5.743 citiri profil

Nguyen's Achievements

  1. Era de asteptat, am experienta la spete de genul asta. In afara de lipsa de timp este din ce in ce mai dificil sa faci astfel de lucrari. Greu cu vopsitorii, cu strungarii, cu electricienii, cu tinichigii, samd. Trebui sa faci singur cat mai multe reparatii iar acolo unde esti nevoit sa apelezi la persoane specializate Dumnezeu cu mila...
  2. In afara de aceste probleme reamintesc problema falsa a poluarii, cum ca EV ar polua mai putin fata de ICE. Am dovedit cu argumente logice ca EV doar muta temporar poluarea in afara oraselor iar dupa parerea mea EV de fapt polueaza mai mult. Totodata EV-urile sunt stimulate cu subventii aberant de mari avand in vedere faptul ca majoritatea celor care cumpara EV sunt persoane cu o situatie financiara foarte buna.
  3. Se discuta iar despre taxarea viniturilor: https://adevarul.ro/stiri-locale/bucuresti/soferii-cu-masini-neinmatriculate-in-bucuresti-sau-2477174.html Acum, din datele pe care le am, din datele publice, Bucureștiul e tranzitat de 1,4 milioane de mașini în fiecare zi și cam 35% dintre acestea au numere din afara Bucureștiului și Ilfovului. Aici vorbim de mai multe categorii de persoane: Sunt persoane care trec prin București și aici cred că numărul acestora va scădea, pentru că avem cât de cât o parte din Autostrada A0 avem și centura la 4 benzi, deci nu mai e nevoie să treci prin București cum era nevoie acum ceva timp”, a declarat Cristian Popescu.
  4. Filtrele sport in general nu au fost folosite pt performanta ci pentru utilitatea lor (mai simple, mai compacte si mai usoare). Un filtru de fabrica are suprafata de filtrare mult mai mare fata de cele "sport" in timp ce cele sport ca sa permita sa treaca mai mult aer printr-o suprafata mai mica sau egala trebuie sa renunte la capacitatea de filtrarea pentru a fi mai permisiv. Asta inseamna ca praful trece usor prin acele filtre... Apoi mai este vorba de airbox care la motociclete si auto de strada au un rol important pentru motor (zgomot, curba de cuplu). In afara de aceste aspecte un filtru sport se foloseste in combinatie cu alte modificari pe partea de alimentare si evacuare ca sa faca treaba.
  5. Am mai scris si cu alte ocazii, intretinerea excesiva a lantului e pierdere de timp si/sau de bani. Faceti o socoteala cati bani sau timp cheltuiti pentru intretinerea excesiva a lantului si veti vedea ca e mai ieftin sau macar mai comod sa schimbati lantul si pinioanele mai des.
  6. Ori face Uber cu ea ori e un parvenit.
  7. Nu am fost pe acolo si prin urmare nu cunosc, ma plang si eu de astia de care ma lovesc zilnic.
  8. Argesul conduce detasat la capitolul prostie in trafic... deja DB, GR si PH par frecventabili in comparatie cu astia de AG.
  9. Ce e cu motor termic termic si incadrat la mopede/scutere e numai cu permis de conducere.
  10. E mai scumpa, numai cureaua singura e mai scumpa decat un kit de lant complet. As adauga si vibratii reduse.
  11. Daca e stramb cadrul e cam nasol, trebuie schimbat cu altul bun sau unul nou. Pretul unuia nou e de cca 1000 euro la care trebuie sa adaugi manopera la service autorizat sa schimbe cadru plus alergatura la RAR si la DRPCIV pentru acte. Costuri cam de la 2000 euro in sus...
  12. Glumeam, eu chiar apreciez efortul depus de tine. Niciodata nu scoti banii inapoi, ramai cu placerea.
  13. Poti incerca la Socola, la cati bani ai bagat in V4-ul ala cred ca-ti vor gasi un loc.
×
×
  • Creează nouă...