Sari la conținut

Nguyen

Super Membru
  • Număr conținut

    5.483
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Coralilor
  • Motocicleta
    SV1000
  • Numar moto
    B-53-DFY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CZ 125 / CZ 175 / Jawa 350 / MZ 250 / Yamaha Virago 535 / Honda CBR F3 / SV100.

Vizitatori Recenți Profil

5.709 citiri profil

Nguyen's Achievements

  1. Glumeam, eu chiar apreciez efortul depus de tine. Niciodata nu scoti banii inapoi, ramai cu placerea.
  2. Poti incerca la Socola, la cati bani ai bagat in V4-ul ala cred ca-ti vor gasi un loc.
  3. Aprindere electronica cu senzor optic, din ce am auzit se pare ca sunt foarte bune iar senzorul optic nu ar avea moarte. Avantajul aprinderii clasice este ca poate fi servisata foarte usor dar mai bine fata de o aprindere electronica nu va merge. Este adevarat totusi ca tandemul platina cu Gotronic este cel mai fiabil. Nu e nevoie, pentru acest lucru sunt forumurile, schimburi de informatii si ajutor.
  4. E o copie Bosch dar nu 100%, putin probabil sa se potriveasca ceva de la Bosch mai ales ca pe ZIM se folosesc alt tip de senzori, pick-up coil si nu senzor Hall cum are Bosch. M-am interesat putin despre dracovenia asta de ZIM 350 si desi sunt foarte putine informatii despre acest model cred ca am reusit sa-mi dau seama despre ce este vorba cu aprinderea asta care este formata din modul de aprindere (cel din poze), doi senzori (unul pt fiecare cilindru) si inca o piesa (cea lipsa in care intra mufa lata) care se numeste "kommutator" si uite mai jos un clip video cu piesa respectiva: Aceasta piesa exact asta si este, un comutator. Motoarele in doi timpi din cauza contructiei au aprindere separata pentru fiecare cilindu deoarece nu se poate folosi scanteie "falsa" la motoarele in doi timpi. De aceea Ij, Jawa, Trabant etc au cate doua platini la modelele in doi cilindri sau chiar trei platini si trei bobine de inductie cum avea Wartburg. La acest Zim 350 s-a folosit un singur modul de aprindere, doua bobine de inductie si doi senzori de aprindere. Rolul comutatorului este sa repartizeze corect scanteia spre cilindri, practic are rolul capacului distribuitor sau popular "delcouri". In Romania este imposibil sa gasesti acest comutator/distribuitor, trebuie sa apelezi la cineva care are conexiuni in Ucraina. O posibilitate ar fi sa apelezi la domnu' Gaspar 0744472055, nu are acest produs in stoc dar poate il convingi sa-ti aduca unul din Ucraina (el se ocupa cu piese de Ij, Ural, Dnepr). Trebuie sa identifici cum lucreaza contactul sau sa faci rost de schema electrica a aprinderii.
  5. Mufa pe care o ai in mana este mufa de aprindere, la fel ca cea care este cuplata pe acel modul de aprindere cu radiator de aluminiu (este copie sistem Bosch anii '70-80). Posibil sa ai doua aprinderi, una pt fiecare cilindru, dar am nevoie de mai multe poze cu ansamblul motorului ca sa vad.
  6. Pai ai mura in gura in schema electrica, daca nu intelegi schema electrica cum vei intelege cum sa le conectezi daca iti scrie cineva pe forum? Identifica conectorii contactului si conectorii platoului electric de la motor si faci conexiunile.
  7. Schema electrica din manual este destul de clara, ce nu intelegi? Ai niste cifre acolo, acelea indica ce fel de curent si comanda ai acolo. Trebuie sa-ti freci un pic mintea ca sa intelegi ce se intampla acolo dar daca respecti indicatiile schemei electrice trebuie sa functioneze corect.
  8. Pai in general cantitatea face diferenta pe principiul nu exista padure fara uscaturi. Problema e ca una e sa ai cateva crengi uscate cazute pe jos si una e sa fie uscata toata padurea. Si macar de ar sta la ei acolo la tara si sa nu de deranjeze pe noi. La Bucuresti se poate veni si cu trenul...
  9. Ce incerci sa refaci daca nu esti in stare sa citesti cateva fire?
  10. Am dat astazi pe Sisesti de un prostovan pe doua roti (AG14MTR), avea o pasagera. Mergea impochimenul numai pe banda a doua pana in 60km/h paralel cu alte masini care mergeau pe prima banda, nu-i pasa de coada din urma lui. Ma gandeam ca merge omul cu grija pt ca are pasager... cand a ajuns la semafor la Baneasa a iesit taranushul din el si a accelerat pe contrasens ca sa ajunga in fata la semafor. Vai de steaua lui... astia de AG sunt prosti si pe doua roti.
  11. Nu trebuie sa cazi ca sa gasesti limitele, bicla da semne inainte sa cazi si doar daca le ignori vei ajunge sa cazi. Sa-ti dau un exemplu, am avut o mobra care la 225km/h incepea sa serpuiasca de spate viteza maxima fiind de 240km/h. Ce zici, ar fi fost indicat sa o imping spre 240 cu riscul de a-mi lua zborul de pe sosea sau sa o las la 225km/h?
  12. Pai tocmai aia e, ca nu trebuie sa depasesti limitele motocicletei, sau chiar sa le atingi. Cand ajungi in acel punct riscul de a face poc si pierde cursa este mare. Deci care e "jmecheria" sa atingi limitele motocicletei?!
  13. Nu Silvere, sunt prost facute. Daca le vezi cum arata de noi iti vine sa le arunci... exista si variante de calitate facute de Herzog dar e scumpicel.
×
×
  • Creează nouă...