Sari la conținut

Nguyen

Super Membru
  • Număr conținut

    5.381
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Coralilor
  • Motocicleta
    SV1000
  • Numar Moto
    B-53-DFY

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CZ 125 / CZ 175 / Jawa 350 / MZ 250 / Yamaha Virago 535 / Honda CBR F3 / SV100.

Vizitatori Recenți Profil

5.503 citiri profil

Nguyen's Achievements

  1. O sa-mi pun camera video si-i dau pe toti si pe toate la politie, nu vad alta solutie. Ieri o curva proasta cu un Range Rover a schimbat banda ca si cum ar fi fost singura pe sosea. In prostia ei era foarte senina...
  2. Am eu o intrebare, cine l-a invatat sa incalzeasca CDI-ul?
  3. La iesirea din generator conform schema ai patru fire: 1. Rosu, curentul produs de bobina pentru aprindere 2. Alb, se leaga la masa 3. Doua fire negre care ar trebui sa fie fazele de curent si se leaga la releul de incarcare. Ce mi se pare dubios este ca tu ai plus permanent pe borna 30, conform schemei ar trebui sa ai plus la borna 30 doar cand pui contactul. Verifica daca conexiunile releului sunt conform schemei. LE: la cum vad eu schema releul functioneaza asa, borna 85 are plus cand pui contactul si trimite plus spre bobina prin borna 30. Cand opresti motorul din contact ramai fara plus si pe borna 30 vine minus de la borna 87a care are rol de kill switch pt a opri motorul. Verifica daca ai firele conectate corect pe bornele acestea: -borna 85 plus pe contact -borna 30 plus pe contact -borna 87a masa -Cu motorul oprit din contact ar trebui sa ai minus pe borna 30. La borna 86 dupa cum vezi ai tot minus.
  4. Uita-te cu atentie la culori si la conexiunile lor. Firul galben este semnalul de la senzor pt CDI-ul din bobina de inductie, se conecteaza tot la firul galben. Din releul din schema pleaca un fir albastru care este plusul pe contact pentru bobina de inductie sau CDI din bobina. Tot pentru bobina sau CDI ai un fir cu rosu care pleaca din generatorul de curent, in interiorul generatorului se afla o bobina care produce curent alternativ pentru aprindere (CDI si/sau bobina). La prima vedere te baga un pic in ceata dar cu atentie poti verifica daca conexiunile sunt corecte.
  5. Sansele sa gasesti pe cineva dispus sa vina si sa constate/repare tind spre zero, nu se baga nimeni la vechituri. Va trebui sa te documentezi si sa-ti faci singur verificarile. Schema electrica la aprinderea asta este foarte simpla si usor de verificat.
  6. Eu nu prea inteleg, ai aprindere pe platina sau electronica? Ai doar bobina de la Vape? Hai ca m-am prins pana la urma, ai generator de curent cu aprindere integrata, ca la scutere. Bobina de inductie e cu CDI integrat, de aceea nu ai "computer". Tipul asta de aprindere functioneaza si fara baterie (apropo, bateria aia Exide din poza pare a fi cu acid si nu sta in pozitia corecta), deci cel mai probabil ai o problema de conexiuni gresite. Pe site la Vape gasesti schema electrica, probabil tu o ai pe aceasta: https://www.vape.eu/en/jawa-634-and-cz-471-12v
  7. Nu mai visa, astea de acum se fwt de mici, la 14 ani deja sunt intepate.
  8. S-a strambat tija care comanda axul din cutie. Schimbatorul pe care il apesi cu piciorul trimite comanda printr-o tija catre axul schimabtorului de viteze din cutie, acea legatura (tija) care are nuci la capete s-a strambat si ar trebuie sa se vada si la ochi.
  9. Era mort si a inviat, taiati vitelul cel mare si gras!
  10. Trebuie sa ai seria undeva pe cadru, cateodata e undeva in lateral stanga, altadata e batuta pe coloana cadrului care urca spre ghidon si ai un capac de vizitare. Piese se gasesc, bani sa ai...
  11. Cristos a inviat! Vedeti, nu sunt singurul care a observat problema, eu doar am vazut-o primul: https://adevarul.ro/stiri-interne/societate/dupa-cat-timp-devii-bucurestean-dezbaterea-care-2437766.html
  12. Cam greu de gasit, se vand la set: https://www.romimoto-piese.ro/ro2/category/12005010300/ Poti folosi plumbi care se lipesc pe janta, e un pic inestetic dar isi fac treaba, am mai vazut si la altii. Uite aici: https://gmoto.ro/greutăți-de-echilibrare-a-roților-motocicletei,1242/
  13. Merge si cu card normal de Romania, eu de fapt am si renuntat la paypal pt ca am avut niste probleme si suportul lor tehnic este varza.
×
×
  • Creează nouă...