Sari la conținut

stokerel

Super Membru
  • Număr conținut

    837
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti

Vizitatori Recenți Profil

731 citiri profil

stokerel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @enstein ce prosti ie aia de la motogepe ca nu leaga roata fata de jug cu doua ferbetoane ps: ai o semnatura blana
  2. si totusi, inchide adminul topicul asta, sau lasam porcii sa se amuze aici in propriile dejectii in continuare?
  3. Merge si pe cauciucuri, daca le acoperi complet cu un strat de ACF50 nu mai ruginesc plus ca nu se mai tocesc deloc.
  4. Tocmai ce s-a lansat CRF1000L Adventure, la EICMA. Arata interesant, dar sunt curios daca la asta se mai exfoliaza furca pe dinauntru.
  5. Deci e un fel de multistrada 950, doar ca mai ieftin cu 10%. KTM a lansat duke-ul totusi, pe platforma 790.
  6. ...sau poti sa-ti pui un ungator automat de lant si pe strada nu mai ai nici un stress cu spalatul si curatatul lantului. Ajustat din joi in paste si sters cu o carpa de 2-3 ori pe an nu cred ca e o mare problema. "Enduro" cu transmisie pe curea nu cunosc decat scarver-ul, dar aia nu e motocicleta.
  7. si papa si ulei! Macar WP stie sa faca furci care nu se blocheaza, spre deosebire de Honda cu AT Lasand gluma la o parte, se anunta interesant 2018 cu ceva mobre noi pe segmentul asta: ktm si bmw anuntate, poate si yamaha. Sunt curios ce capacitate de incarcare va avea subcadrul ala si ce greutate va avea atelajul. Uitandu-ma la cum au dimensionat frana fata nu cred ca are cum sa aiba sub 200kg wet.
  8. Fara ulei, benzina si esapament, da :-)» Post actualizat in 05 Nov 2017 22:12 Adica bordul ala pentru care trebuie sa treci la reprezentanta din cand in cand pentru un reboot?
  9. Concentrat roz de la benzinariile Mol. Iti trebuie antigel compatibil cu blocurile motor din aluminiu si fara silicati. Nu pune mizeria de Motul Motocool, cel galben - pe langa faptul ca e scump are silicati si nu e foarte posibil sa nu fie compatibil cu pompa de apa de pe f4i. Vezi in manualul mobrei.
  10. Da, "fura" startul cu vreun metru. Dar dupa cum am zis, e irelevant. Ce conteaza este ca motocicleta franeaza mult mai bine decat crede multa lume, atata timp cat omul de la ghidon isi da putin interesul si isi cunoaste fierul.
  11. Inca un film interesant facut de nenea asta, instructor. Puteti activa subtitrarile in engleza, pentru cei nevorbitori de germana, la 2min48s. Franare 50-0 cu vacaradero: ~10m, fara sa se chinuie prea tare. Interesanta este corelatia dintre cresterea vitezei si cresterea distantei de franare, lucru care reiese din plin si din testele voastre. Asta e lectia nr 1. Lectia nr 2 este ca trebuie sa invatam sa franam, habar n-avem de fapt, multi dintre noi. Cifrele propriu-zise sunt irelevante iar trollinggul cu 6m vs 10m la fel ...
  12. @LimpTA De acord ! Hai sa zicem pune guma care iti ofera aderenta maxima conform conditiilor. Degeaba ai slick soft atunci cand ai de franat maxim intr-o balta de 2cm adancime. La fel cum absolut corect un cauciuc soft va oferi aderenta mult mai buna decat unul de touring in aproape orice alte conditii. Putem sa ne mutam la topicul de cauciucuri acum
  13. @superbec Da, ceva de genul asta am vrut si eu sa subliniez dar nu mi-a iesit conditia logica Daca roata are aderenta suficienta la asfalt, limita maxima a franarii e data de basculare - stoppie-ul la care va refereati tu, LimpTA si Silver. Daca limita aderentei este mai mica, nici nu ajungi sa ridici roata spate, limita franarii fiind data de aderenta disponibila. Depinde care dintre conditii este atinsa prima. Daca niciuna din ele nu e atinsa, atunci franarea nu este maxima deci orice alte formule si discutii sunt irelevante
  14. Corect, dar atunci ca sa inchidem topicul afirmatia completa ar fi: ....oricum cat timp ai roata spate pe asfalt si roata fata departe de limita aderentei testu de franare e o gluma proasta.
×
×
  • Creează nouă...