Sari la conținut

catalindm

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Yamaha Virago xv250

Informații profil

  • Interests
    rock, choppers, fotografie

catalindm's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Va salut. Ca tot se apropie(sper) vrea calda si urmeaza sa scot motorul de la iernat, vin si eu cu o intrebare(doua) pentru posesorii de xv250, dat fiind ca trebuie sa schimb guma spate. Pentru ce dimensiune de guma spate ati optat, 140 sau 130? E o diferenta notabila pe care o simti in timpul mersului din cauza unui centimetru? Momentan am de optat intre urmatoarele(care se incadreaza in buget): - 130/90 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=63269&category_id=277&option=com_virtuemart&Itemid=1 - 140/90 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80990&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1 Pe mine nu m-ar deranja sa raman pe 130 cum e acum pe motor, dar din tot ce am mai citit, lumea pare impartita intre cele doua. Multumesc
  2. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multumesc de raspuns pentru cauciuc. Cat despre manson, eu am gasit urmatoarea oferta ca fiind cea mai buna, 25 de dolari mansonul plus 5 dolari transportul, adica 100 de lei. Nu m-am uitat sa vad cat ar costa unul original, dar ceva imi spune ca sigur ii mai ieftin acesta. Iar pana la urma, tot cauciuc este si daca tine 2-3 ani, atunci isi merita banii. Nu zic ca ii ok si alternativa cu tubulatura de la ceva furtun de nu stiu ce, dar na, parca imi place sa stiu ca nu-i ceva improvizat pe motor. Link: http://www.ebay.com/itm/Yamaha-Virago-XV250-XV125-Intake-Carburetor-AIR-Funnel-/260713749246?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cb3c01afe&vxp=mtr
  3. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Aceasi problema o am si eu, dar cam la fel am rezolvat-o. Dupa ce am curatat carburatorul acu 3 luni, cred ca am sta 2-3 ore incercand sa montez acel manson. Evident ca l-am injurat de toti sfintii, asta dupa ce l-am incalzit cu feonul sau l-am uns cu nu stiu ce sau am mai ciopartit din el, nici nu zici ca e din cauciuc, asa de imbatranit este, dar intr-un final am gasit prin trusa unui amic un fel de furtun de care m-am folosit pentru a face o conexiune cat sa pot prinde colierul. Dar am zis ca acu in iarna imi comand unul din China, ca nu mi-a dat prin cap sa fac asta cand am comandat asta vara galeria de admisie. Vreau sa ii intreb pe cei care au 250, ce imi recomandati sa pun pe spate, 130/90 sau 140/90? Din cat am mai citit, parerile sunt impartite. Eu trebuie sa schimb cauciucul iarna asta si pana acum ma tenteaza 140/90, dar nu mi-ar strica si alte pareri care sa ma ajute in decizia mea. Multumesc!
  4. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut. Eu am patit ceva asemanator, doar ca dupa ce pornea mergea sacadat, iar pana o porneam nu mergea nimic, nici macar un bec. Problema era de la un fir desprins de alte fire care veneau de la releul de pornire. Nu stiu daca te ajuta raspunsul meu, dar poti verifica daca totul ii ok acolo,
  5. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Corect, exprimarea mea a fost gresita si/sau fara detalli a ce inseamna "imi cunosc motoru". Eu am apelat si voi apela aici la sfaturile voastre, stiind ca sunteti mult mai cunoscatori decat mine. Poate ca e si un sentiment euforic in mine acum, mi-am dorit foarte mult sa am motor, iar cum prins de aceasta stare incerc sa fiu macar in stare sa fac una alta pentru el si da, sa invat cat pot si ceva mecanica pentru ca imi place. Pot spune ca au fost o lectura binevenita informatiile de pe blogul dumneavoastra, chiar cautam ceva despre sistemul de evacuare acu vreo doua saptamani, cand am dat de acest blog. Multumesc de felicitari. Eu sunt foarte multumit de alegerea facuta si despre acest motor aud numai de bine, in acelasi context, indestructibil la o utilizare corecta.
  6. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Cifra reprezinta ce este vizibil la suprafata si accesibil de schimbat si reparat/schimbat de cineva care nu-i mecanic, gen ulei/filtru/carburator/cabluri si poate chiar ambreiaj. Ca sunt mult mai multe, okey, intr-o zi ajung si la ele , cu manual/youtube/prieteni mecanici le voi invata pe toate. Ideea era totusi alta, am incercat sa stiu ce si unde ii si ce face, virago 250 nu-i un motor asa complicat fata de ce mi so mai povestit despre altele. Macar eu sunt curios si imi bag nasul si nu imi e "rusine" sa ma murdaresc, am auzit de altii care nu stiu decat sa mearga pe motor. Acu puteti sa aruncati cu pietre in continuare
  7. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Macar de era un cunoscator, este apicultor si are vreo 50 de ani:)))) Recunosc ca si eu m-am dus fara experienta, dar cred ca mi-a prins bine totusi chestia asta, am reusit sa invat mai multe, asa despre motociclete in general intr-o luna, ca mi-am bagat nasul peste tot si pot spune ca imi stiu acum motorul peste 60 %. Daca era bec, bagam benzina si atat
  8. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Daca saptamana asta m-am bagat sa rezolv cablul de soc, am zis sa curat si carburatorul, ca tot il dau jos. Vreau doar sa va arat cum arata carburatorul meu inainte si dupa. Nu vreau sa zic nimic de rau despre vechiul proprietar, dar intr-o luna de cand am cumparat motorul, am descoperit ca nu l-a pastrat deloc in conditii acceptabile macar. Carburatorul l-am desfacut total, curatat piesa cu piesa, cele mari tinute in decarbusolv peste noapte, restul curatate cu spray de carburatoare. Pot sa zic ca se simte diferenta, motorul mere mai rotund, in mers parca nu se mai chinuie in accelerare si tureaza natural, asta sigur vine de la jiglere care acum sunt curatate. Probabil ca am sa fac asta la fiecare inceput de sezon.
  9. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    18 dolari, made in hong kong, cu livrare gratuita. stiu, nu-i originala, dar nici 100 de euro, chiar nu-mi permit. acu am sa vad cand imi ajunge cat de buna ii link: http://www.ebay.com/itm/151076640994?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
  10. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    A fost mai greu pentru ca nu mai e asa moale cauciucul, e chiar tare si nu mufa deloc pe carburator, cat sa-i pun colierul, plus ca m-am chinuit enorm sa-l cobor, pur si simplu nu vroia. Chiar sunt curios cand o sa fie, cum e piesa asta cand e noua, ca asta al meu zici ca ii din plastic, nu cauciuc, asa tare s-o facut in timp.
  11. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    ) am facut si asta, ca am la serviciu un feon mai puternic, special pentru nu stiu ce. asta a fost chiar ultima solutie si asa am reusit sa-l pun cat de cat pe pozitie. ce mi-am mai fript degetele )
  12. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multumesc, il stiu pe de rost filmuletul, ca am tot cautat genul acesta de filmulete inainte sa ma apuc de dat jos carburatorul. Cam asa am procedat si eu. Intr-un final, l-am tot pilit si modificat ca sa il pot mufa pe carburator cat de cat. E invechit cauciucul si nu mai e asa moale si manevrabil, cum e probabil cand e nou, de m-am chinuit pana l-am pus intr-o pozitie in care sa il tina colierul. Acum pe langa galeria de admisie pe care am comandat-o deja de pe ebay, o sa comand si cauciucul asta, ca sa le schimb pe amandoua in acelasi timp. Multumesc de sfaturi
  13. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Multumesc, am reusit sa-l fac Acu mai revin cu o intrebare. Cand pun carburatorul la loc, cum fac cu mansonul ala de sus, cel de aer? nu mai reusesc sa-l scot cat sa intre pe carburator si sunt blocat in chestia asta
  14. catalindm

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Va salut! Ma puteti indruma unde sa gasesc mai repede un cablu de soc pentru viroaga mea 250? L-am demontat pe al meu azi si am constatat ca era rupt la mijloc din cauza ca ruginise, camasa e buna dar se pare ca nu am cum sa pun alt cablu si tre sa gasesc unul nou cu tot cu camasa. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...