Sari la conținut

Tesz

Membru
  • Număr conținut

    214
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    alex_tesz

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    HONDA NSR125; HONDA VARADERO
  • Numar Moto
    curat; la vedere

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI SV650S

Vizitatori Recenți Profil

674 citiri profil

Tesz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Totusi nu inteleg procedura de masurare. Ai masurat de la buza anvelopei spate la buza anvelopei fata? La ce nivel ai facut acea masuratoare? esti sugur ca rigla a fost perfect dreapta si orizontala la ambele masuratori?
  2. Ca sa verifici daca lantul este uzat prinde lantul cu doua degete in dreptul unui pin in zona pinionului spate si trage de el. Daca are joc, inseamna ca are uzura. Invarte roata si incearca pe o alta portiune a lantului. Asa poti depista uzura inegala dar nu-ti poti da seama daca trebuie schimbat sau nu. Asta se face cu instrumentul de mai jos:
  3. Benzina cu plumb nu este speciala pentru motoarele vechi, ci plumbul era folosit pentru ca era cea mai eftina metoda de a creste cifra octanica a benzinei. A fost scos din ecuatie in momentul in care au aparut catalizatoarele pe linia de evacuare si plumbul se depunea in ele scazandu-le drastic eficienta si sa nu mai vorbim de faptul ca vaporii de plumb sunt substanta toxica.
  4. Am avut NSR si are saua la aceeasi inaltime ca si RS-ul. Motoarele in 2T sunt pretentioase si daca sunt limitate la 11kW (ceea ce ai tu nevoie pt A1) nu ai sa simti o mare diferenta fata de un motor in 4T. La un pret rezonabil poti gasi un CBR 125
  5. Completez cu nu depasi nicioadata o masina prin dreapta, fie ea si oprita. Am facut-o eu si soferul s-a hotarat sa intre intr-un loc de parcare fara sa semanlizeze. Mi-a prins piciorul intre motocicleta si roata lui virata, rupt metatarsian de la degetul mic si pierdut doua luni si jumatate din sezon (asta se intampla la inceputul lui Iunie). Viteza de deplasare 10 km/h. A doua oara m-a daramat o vidanja care s-a gandit sa intre pe un drum lateral de pa banda 2. Viteza 20km/h, abia plecasem de la o bariera de cale ferata.
  6. Incearca sa te feresti de AllBalls la simeringuri. Au avut ceva probleme cu calitatea acum 2 ani si unele cedau dupa un an. Acum nu insinuez ca nu au remediat problema intre timp, dar mai pot exista bucati prin depozite din acel lot ghinionist.
  7. Crashlow cu piciorul tandari este cel mai bine clasat rider Honda
  8. Nu vad rostul acelui buson cu atasament pentru ca oricum faci mizerie cand dai jos filtrul de ulei.
  9. Sau poti intreba la reprezentanta de unde ai luat-o
  10. Eu am schimbat la a mea Varadero arcurile pe fata si spate cu unele progresiva Hyperpro. Amortizorul spate inca are viata, dar cu arcul original ajungea repede la capat de cursa cu 2 pasageri usori, pretensionarea la maxim si se plangea pasagera de dureri de spate. Asta vara am facut un tur mai lung cu motorul incarcat la maxim si se simte diferenta pe denivelarile mari si mijlocii, arcurile absorb foarte bine socurile si nu le mai transmit catre sasiu si pasageri. Pe franare nu simt mare diferenta, furca plonjeaza destul de mult la franarile puternice si pasagera are tendinta sa vina peste mine daca o iau prin surprindere. Drumuri accidentate nu am incercat datorita masei motocicletei. Virajele le abordeaza foarte frumos fara oscilatii ale suspensiei si este previzibila. In concluzie au fost cea mai buna investitie dupa anvelope
  11. De ce pui bateria la redresor din 2 in 2 saptamani? Incarcarea ai verificat-o cand ai montat noua baterie?
×
×
  • Creează nouă...