Sari la conținut

dorutrucker

Membru
  • Număr conținut

    91
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    dorutrucker
  • Skype
    dorutrucker

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BUCURESTI
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Yamaha XV535T Virago 1987 US
  • Numar Moto
    B 535 TRK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ JUPITER 5

dorutrucker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Esteeeee!!! In ciuda unor habarnisti si băgători în seama de pe aici...
  2. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, pag 428, postul 8559, am pus acolo doua scheme de diagnoze și verificări( în engleza). Sunt de mare ajutor. Cu stima,
  3. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    @ cristi 57 Si acelasi surub aflat in toba centrala ce rol mai are? Si in al doilea rand, nu intelg de ce este mai precisa si mai rapida masurarea noxelor in cazul expus de tine(kymco). Am citit si pe niste forumuri, gaura sau la altii gaurile date in toba centrala sunt date de utilizatori pentru exact zgomot marit, nu sunt date de fabricant. este pus surub cu piulita ca atunci cand se duc la ITP sa nu faca zgomot. Cu stima,
  4. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Acele doua gauri filetate si inchise cu surubele sunt pentru sonda lambda , pentru reglarea CO.(noxe). Cu stima,
  5. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Cristi De fapt și la mine cred ca este la fel dar circuitul respectiv are pe undeva o pierdere, ca atare am făcut o legătura directa cu un fir mai gros și clar mai scurt și am interpus un suport de siguranță cu o siguranță de 20 A pe firul respectiv. Cu stima,
  6. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Dragi camarazi Viragisti, V-am dat de vreo câteva ori link-ul la postul meu în care sunt atașate doua metode de control care prevăd o anumita succesiune de verificări și măsurători ce trebuiesc făcute înainte de orice hotărâre de a cumpăra vreo piesa de schimb la partea de încărcare. Pana sa găsesc aceste metode de verificare am cumpărat releu de încărcare degeaba...degeaba nu ca îl am ca și piesa de schimb. Ca sa constat în urma verificărilor (ceea ce cred ca este și la tine) ca am o o cădere de tensiune de 2 V pe contactele interne ale contactului cu cheie, cum am făcut legătura directa intre releul de încărcare și baterie totul s-a schimbat. Am sa va atașez din nou cele doua diagrame in engleza ce este drept dar de mare valoare și ajutor. Cu stima, Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdf fault-finding-diagram.pdf
  7. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    '91 Cristi, ca în '87 au început sa le facă... Stima,
  8. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Eu cum am văzut chestia aia scrisa în talon am și desfăcut la ieșirea din cilindru ca acolo le pun(ultima rubrica din tabelul postat de mine mai sus) dar nu mai erau acolo. la tine ar trebui sa desfaci carburatoarele sa vezi dacă admisiile au un diametru micșorat este mai complicat si ceva prin carburatoare dar este valabil și pentru tine verificarea seriei după 3BR la fel ca și la chipu08 sa vezi unde te încadrezi.. după cum spui tu ca ajungi la 160KM/h e foarte posibil ca sa fie deja rezolvata problema. Cu stima,
  9. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut, Vezi ce număr este după 3BR( bis înseamnă pana la și ab de la) și dacă te încadrezi ca serie în tabelul pe care l-am postat eu mai sus unde scrie nockenwelle înseamnă ca trebuie schimbate axele cu came,... poți tu sa astupi toate găurile ca tot nu o sa crească puterea atât de mult. Cu stima,
  10. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salut Cristi, Ei spun undeva acolo in germana lor ca s-a renuntat la un moment dat la reducerea puterii prin distributie deoarece nu se renta economic sa se fabrice doua feluri de arbori cu came la acelasi model de motocicleta, dealtfel se vede in tabel ca de la o serie BR incolo s-a folosit alt fel de sugrumare. Cu stima, Salut, Vezi ca în tabelul postat de mine pana la o serie au fost arbori cu came modificați, de la o serie în sus modificările pentru a reveni la putere maxima nu erau asa costisitoare și se puteau face destul de simplu doar cu schimbare de coturi de admisie și ceva jigler prin carburator și probabil când ai luat-o erau deja modificate la normal. Eu se pare am cea mai veche Virago 535 din Romania fabricație 1987 SUA și exportata la un moment dat in Germania, este a 208-a fabricata vreodată dealtfel se vede în avatar. Pe talonul german era trecuta cu 25 KW și la mențiuni este trecut ca modificarea s-a făcut pe evacuare cu niște șaibe care aveau diametrul interior de 16 mm. Când am cumpărato eu nu mai avea șaibele respective deci era scoasa deja modificarea. Cu stima,
  11. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare, Aici gasesti foarte multe chestii interesante despre...http://www.viragoforum.de/index.php?page=Board&boardID=23 la un moment dat este bine sa te loghezi pentru ca altfel nu ai acces la fotografii. Cu stima,
  12. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Revin cu Valabil si pentru Vlad 58( cu alt profil la axa cu came se poate face limitare insa pastrez rezerve in priviinta umblatului in carburator pentru ca amestecul e batut in cuie, cred ca nemtii isi dadeau cu presupusul ca si noi.Cand am trecut la cea mica de la 125 la 150 cc nu am facut nicio modificare la carburator, chiar am incercat sa-i maresc jiglerul principal dar nu am reusit decat sa o inec.Explicatia ar fi ca amestecul format in limite de volum aspirat rezonabil se pastreaza constant.) Salutare la toti Viragisti, Revin cu explicatii amanuntite referitoare la problema puterilor diferite, in general cele cu seria BR au fost facute direct de Yamaha la 25 KW. Cele de 25KW au fost reduse chiar si la 20KW intrucat din anul 1986 legislatia din Germania prevedea pentru primii 2 ani vechime de condus cu A-ul asta sa fie puterea, din 1993 s-a dat pe tot EU 25 KW in aceeasi situatie. va voi da mai jos explicatia atat in germana si apoi tradusa cu translate cat si un tabel cu modificarile ce trebuie facute la anumite serii de BR pentru a venii la puterea de 32KW respectiv 34KW sau ce schimbari trebuie facute ca cele de putere mare sa fie reduse la 25 KW. 535 - Drosselung / Entdrosseln Im April 1986 wurde in Deutschland der Stufenführerschein eingeführt: 2 Jahre nach Erwerb nur bis 20 kw = 27 PS erlaubt. Die EU gab später für die ersten 2 Jahre eine Leistungsbegrenzung von 25 kw = 34 PS vor, diese Regelung übernahm Deutschland ab März 1993. Yamaha hatte dafür statt der 2YL ein gedrosseltes Modell mit sonst identischem Motor, die 3BR, die abhängig vom Herstellungsjahr auf verschiedene Arten gedrosselt ist. Eigentlich ist die 3BR eine 25 kw / 34 PS - Maschine für die EU-Länder, die ursprünglich gegenüber der 2YL (34 kw = 46 PS) mit anderen Nockenwellen auf 25 kw = 34 PS gebracht wurde. Für Deutschland gab es dann davon noch eine auf 20 kw = 27 PS per Ansaugstutzen gedrosselte Variante (- doppelte Drosselung). Später fiel das 27 PS Modell weg (wurde wg. Stufenführerschein ab 1993 nicht mehr gebraucht) und die Drosselung des Motors gegenüber der 2YL von 46 auf 34 PS erfolgte nur noch über die Ansaugstutzen. War den Yammi-Leuten wohl zuviel, zwei Nockenwellen für ein Modell zu produzieren, wenns auch anders ging. Zur allgemeinen Verwirrung wurde die 2YL bei der Auslieferung in Deutschland auf Wunsch auch von 34 KW = 46 PS auf 25kw = 34 PS gedrosselt. Auch die 32 kw / 44PS -Version ab 1996 konnte gedrosselt werden. Die verschieden Arten der Drosselung bzw. die zur Leistungssteigerung erforderlichen Teile stehen in dieser Tabelle: 535 - accelerație / accelerație împingerea În aprilie 1986, permisul de conducere scena a fost introdus în Germania : 2 ani de la achiziționare doar la 20 kw = permis de 27 CP . UE a făcut mai târziu, în primii doi ani o limita de putere de 25 kW = 34 CP modelului , acest sistem a avut peste Germania, în martie 1993. Yamaha a avut loc de un model de 2il sugrumat cu motor de altfel identice , 3BR , care este strangulat în funcție de anul de fabricație în diferite moduri . De fapt ,3BR este un 25 kW / 34 CP - mașină pentru țările UE ,( 34 kw = 46 PS ) = 34 PS a fost adus inițial împotriva 2il cu alți arbori cu came la 25 kw . Pentru Germania nu a fost încă o kw 20 = 27 CP pe aportul sugrumat varianta ( - dublu de reglare a ) . Mai târziu , modelul de 27 CP a căzut ( wg. Etape de licență a fost de la 1993 nu mai este necesar ) și supraîncărcarea motorului față de 2il 46-34 CP a fost doar pe galeria de admisie. A fost , probabil, produce Yammi - oameni prea mult , doi arbori cu came pentru un model Wenns , de asemenea, au ajutat . De confuzie generală 2il 46 CP a fost sugrumat de 25kW = 34 CP la livrare in Germania , la cerere, de la 34 KW = . Versiunea de 32 kW / 44HP din 1996 a început să scadă . Diferitele tipuri de reglare a debitului sau este necesar pentru piesele accesoriu de performanță sunt în acest tabel : Cu stima modificari de putere la virago.pdf
  13. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare, In afara de cele limitate in fel si chip pe admisie sau evacuare, au fost construite si de fabricant o serie la 25 KW, facuta la puterea aceasta din distributie(alte atacuri ale camei) si niste alte chestii prin carburator parca, am citit pe un forum german. La ala numai aveai cei face decat sa schimi arborele cu came si acele chesti, chiar asta era discutia pe forum. Cu stima,
  14. dorutrucker

    Yamaha VIRAGO ZONE

    Salutare, Nu era un cal răpciugos nici înainte, ba chiar pot sa spun ca... era destul de bine. Cu stima,
  15. Salutare, A folosit cineva ulei BEL-RAY mineral 20W 50? ce părere aveți? Mulțumesc, Cu stima,
×
×
  • Creează nouă...