Sari la conținut

28fun

Membru
  • Număr conținut

    115
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Piaggio X8 250ie
  • Numar Moto
    din tabla

28fun's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. 28fun

    Brancoveanu

    Azi, in jurul orei 18:00 am vazut o ciocnire intre un supersport negru si o Kia Ceed gri metalizat, in dreptul benzinariei Petrom de langa intersectia Brancoveanu cu str. Secuilor. Masina venea dinspre Nitu Vasile si a facut stanga spre benzinarie, pe linie continua, taind calea mobristului. Nu stiu detlii despre starea riderului. Moto nu parea sifonata f rau, viteza nu parea sa fi fost foarte mare.
  2. Vina o ai tu ca nu ai respectat indicatorul de ocolire refugiu prin dreapta lui. Atat
  3. 28fun

    Accident Sala Palatului

    Cum plm sa intri in halul asta pe rosu? Ce naiba, era chior?
  4. Locuiesc si eu in zona si confirma ca e o zona f pacatoasa. Centrul ala comercial e pus asa aiurea incat la ambele iesiri exisa risc maxim sa calce unul dunga continua sau sa nu se asigure. Sunt multi care se baga la plezneala, fara sa vada, mizand pe faptul ca o sa ii fereasca altii
  5. Am facut si eu azi ITP la serviceul de langa Tineretului, de care zicea si userul Jupanul. Recomand si eu. Baietii sunt foarte ok si mai trec cu vederea mici inconveniente (xenon faza mica:)). Statia ITP este la serviceul Scuter Centre, de fapt.
  6. Din punctul meu de vedere se vand la noi toate gioarsele nu neaaparat datorita crizei economice cat mai ales datorita credulitatii / naivitatii multora care sunt tentati sa creada ca au facut afacerea secolului cand au cumparat un produs cu 30% sub pretul pietei. Din pacate nu-si pune nimeni problema de ce pretul ala e asa de mic. Mai mult, in cazul "dealerilor" care au la vanzare cateva scutere SH (de ex. 8-10), nu-si pune nimeni problema ca dealerul respectiv are chelt fixe de cel putin 1000-2000 eur lunar (transport din IT, acte, chirii, salarii, etc) + ca are si el asteptari de castig cel putin la nivelul unui salariu bun (presupunand ca e o afacere one-man-show) astfel incat la un scuter de 1000 euro toate acestea sunt cam 400 -500 eur. Deci pretul de achizitie din Italia ar trebui sa fie de 4-500 eur iar la banii astia gasesti pe acolo numai gioarse... Dupa cateva achizitii SH regula mea nr 1 este sa ma uit intai la om in sine si abia apoi la obiect. Cocalarii si smenarii se vad de departe si e destul de putin probabil ca unul dintre acestia sa iti ofere un produs OK. Abia daca omul e ok trec mai departe. Regula nr. 2 - intotdeauna sa vezi cu ochii tai ce cumperi (spre ex, am vrut sa cumpar o masina, arata in poze ok, vanzatorul f convingator - am ajuns acolo am vazut ca avea parbrizul si geamul fata schimbate - semn ca a fost lovita)
  7. Samsareala la noi nu are limite, indifernt ca e vorba de masini sau de motoare. In general 80-90% din masinile de la noi aduse de afara sunt fie lovite si reparate fie cu km dati inapoi. La fel e si cu motoarele. Spre exemplu am observat ca atat Motomus cat si baiatul asta din cluj de multe ori au la vanzare cam 2-3 modele din aceeasi serie ( ex burgman 400 din 2004-2006). Nu s-a intrebat nimeni de ce? Poate ca oare din 3 scutere cazute faci 2 bune? ....voi chiar credeti ca pt ei e rentabil sa castige 100 eur la un scuter vandut? Eu Zic mai bine sa luati in calcul o marja de cel putin 50% din pretul de vanzare. Apoi va puteti face o idee despre ce scutere se aduc din Italia sinse vand la noi drept impecabile si noi noute )
  8. Exemplul dat de tine nu merge - tocmai de aia legea nu da niste parametri clari ca sa judeci tu cu mintea ta si tinand cont de performatele utilajului pe care il conduci care e aceasta distanta optima. In exemplul dat de tine mai stupida mi se pare insa situatia in care tu mergi pe un drum drept, national cu 100 km/h (vit maxim legala) si de pe un drum secundar iese un Gigel, care apuca sa intre complet pe banda insa are 20 km/h iar tu nu mai ai spatiu de franare / ocolire si intri in el. Legal vorbind esti de vina desi tehnic, orice ai fi facut, nu aveai cum sa eviti. revenind ontopic, daca lucrurile stau cum cred eu, a fost un cumul de factori: manevra omului pe interzis si motoristul care posibil sa fi avut viteza. Faptul ca masina era neinmatriculata nu e in sine un factor cauzator al accidentului.
  9. 28fun

    Accident la Slatina

    E clar ca soferul s-a uitat superficial in stanga. Probabil a vazut cu coada ochiului ca din stanga nu mai vine nicio masina (moto fiind usor mascat de auto din fata lui de auto care a facut dreapta), apoi s-a uitat repede in dreapta si a vazut ca e liber si i-a dat repede sa intre. Motoretistu chiar nu avea ce sa ii faca. Bine ca macar mergea relativ lejer si ca impactul a fost cu partea din fata a masinii (daca ar fi intrat la jumatatea masinii probabil ar fi fost mai nasol). Asta imi aduce aminte de un ghid de supravietuire citit mai demult care zicea ca atunci cand vezi ca nu mai ai nicio sansa de a evita impactul, sa eviti 2 chestii: a) sa "culci" motorul si sa intri in masina in zona stalpilor acolo unde este cea mai dura (pe cat posibil sa incerci sa intri in ea spre exremitati astfel incat sa poti sari peste ea sau macar sa iei contact cu capota / portbagaj - sunt parti mai moi ale unei masini). Apropo de accidente idioate, imi aduc aminte de unul stupid vazut live in care un motopolitist (cu girofarul pus) a intrat intr-o blonda cu un Subaru Forrester care a incercat sa intoarca pe Regina Elisabeta (portiunea dintre Calea Victoriei si Academiei - vizavi de Paul) - evident pe linie continua. Noroc ca a intrat in masina in dreptul rotii din fata, a sarit peste capota si a aterizat in picioare pe trotuar (leziuni minime, cateva vanatai la tibie)
  10. Ce chestie stupida. Practic berbecu a intrat in tine direct pe contrasens, singura ta vina fiind ca nu aveai dreptul legal sa fii acolo. Daca in locul tau era un taxi sau autobuz era 100% vina celui cu Skoda. Probabil butona telefonul sau ceva de nu a fost in stare sa tina volanul drept.
  11. Stati bre asa, nu sariti la beregata! ziceam ca nu l-as culpabiliza ca a mers pe interzis atata timp cat este un interzis partial (adica e totusi un sens, o banda de mers pe directia aia, permisa pt transp public si taxiuri). L-as culpabiliza insa daca s-a bagat pe contrasens - asta e alta mancare de peste. Adica una e sa faci pipi la gard normal, alta e sa faci pipi contra vantului, daca-mi este permisa o paralela mai inedita.
  12. Nu l-as culpabiliza foarte mult pe colegul pt ca a luat-o pe interzis. Pe langa taxiuri, trolee si autobuze care au dreptul de a merge legal, sunt si multe masini care merg fara nicio retinere pe acolo, profitand si de lipsa de implicare a politiei. Eu merg frecvent pe acolo (lucrez in zona Cismigiu si e cel mai facil drum catre Universitate) si niciodata nu am vazut macar sa se uite un politist urat la mine. Stau toti si dirijeaza traficul si atat. Problema apare cand e ambuteiaj mai sus ca se formeaza cozi mari de trolee si autobuze iar tentatia de a depasi pe contrasens e mare. In plus mai apare o problema cu cei care vor sa intre in Reg. Elisabeta venint dinspre parcarea de la KFC, politie, etc
  13. Am trecut si eu pe langa accident in jur de 19:10. Motociclistul parea accidentat usor, constient, fara sange vizibil, era descaltat, Daca o fi avut piciorul feqcturat, atunci era fractura inchisa nu deschisa. Pozitia motoretei si a masinii confirma ceea ce s-a zis mai sus, ca moto a venit in sus pe nterzis si a intrat in depasirea masinilor ce probabil stateau la stop. Oricum, e nasol, atata vreme cat motoretu era pe interzis nu prea sunt multe de imputat conservarului. Din pacate pe portiunea aia s-a format un obicei sa se mearga pe interzis (masini, motorete) si pulisu nu zice nimic.
  14. Am avut un Beverly 500, are acelasi motor ca si Aprilia. Ce pot sa iti spun: - Consum: cam 5-5.5% - Fiabilitate: am mers cu el vreo 2000 km, nu am avut probleme deosebite. Fostul proprietar mersese vreo 25.000 si era multumit. Mai pica la unele o pompa de apa sau vreo termocupla insa nu sunt chestiuni extraordinare. Cred ca la SH depinde f mult de cum a fost ingrijit si servisat. - Vit. max cca 150-160, lejer 120 (peste deranjeaza vantul - depinde de ce parbriz ai); demaraje in oras peste cam orice masina. - Mai greoi in oras la slalom, ii place cam de la 60-70 in sus. In rest, mare atentie de unde cumperi. Pretul de 1000 eur mi se pare relativ mic pt un maxi de 500, vezi sa nu aibe bube ascunse. Sfatul meu, trecut deja prin 3 achizitii SH sunt: 1. Uita-te la proprietar - ca om. E genul mai "smecheras" sau e om serios? E inscris? (ia cel mai bine unul inscris sa nu ai surprize) 2. Vezi de cat timp il are? Daca il are de 2 luni si il da mai departe, nu prea e buna....(evident el o sa zica ca nu s-a obisnuit, ca e prea mare, etc) 3. E adus din Italia? (sunt profesionisti care iau scutere lovite de acolo si din 3 lovite fac 2 bune; in plus sunt scutere cu 50-60.000 km luate de acolo si vandute aici cu 20.000) 4. Vezi cum stai pe el si fa-i o proba. Review-urile si fiabilitatea de pe hartie conteaza mai putin daca iti iei vreo prastie de scooter. Asa ca cel mai bine du-te si vezi-le cu ochii tai.
×
×
  • Creează nouă...