Sari la conținut

viperfx15

Membru
  • Număr conținut

    148
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    viperfx15

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucureşti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    Triumph Tiger 800

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Virago 535, VFR 800, V-Strom 650

viperfx15's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumesc pentru raspuns. nu merg pentru timp bun, merg ca sa imi imbunatatesc trasele si pozitia. de cazare in zona, ceva recomandari?
  2. salutare, si eu as vrea sa merg in timpul saptamanii - saptamana viitoare 24 sau 25 august, pe aici (luni/marti). N-am mai fost la Tg.Secuiesc deci nu prea stiu detalii organizatorice. Am vazut aici pe topic ca ar fi 155ron intrare pentru toata ziua. Care este programul la circuit? Cand incep intrarile pe pista si cand se termina? (ore). Alte recomandari de la cei care mergeti des acolo? Multumesc
  3. sincer diferenta intre motorul de pe deauville 650 si cel de pe vstrom 650 nu prea e, dpdv al CP si Nm. Ai ~10 cai in plus la v-strom... insa din cate stiu eu Deauville e mult mai grea, are vreo 235kg dry pe cand v-strom-ul de 650 are 189kg dry. Asadar o sa fie o diferenta sesizabila, dar sa nu te astepti sa fie turbo fata de deauville (in aceleasi conditii, adica pasager+full bagaje+ bagat in depasire la 130km/h). consumul nu il gandi numai in cifre la medie. diferenta aia intre cele doua consumuri medii (650 vs 1000) inseamna ca 650 iti consuma afara la drum intins 4-4 si un pic pe cand cel de 1000 iti consuma 5-5 jumate. Iar in oras sa te astepti sa rupa norma cel de 1000
  4. cel de 600 se descurca foarte bine si iti ofera cel mai multe la cele mai multe capitole. cel de 1000 iti ofera mai multa putere, dar asta are un cost: mobra e mai grea si consuma mult mai mult decat cel de 650. pentru a studia pozitia iti recomand http://cycle-ergo.com pentru a studia consumul iti recomand http://www.motostat.eu
  5. viperfx15

    Hyosung Chopper

    stiu ca are motor de suzuki SV650 (pictat altfel pe afara) avea un coleg...ea asa e aratoasa, si e o combinatie interesanta de elemente de cruiser cu elemente de sportiva, gen are bord digital, scarite de SV, transmisie pe curea, racire cu apa/radiator (mai rar la cruisere asa mici), si are o toba foaaaarte mare Insa nu stiu sa iti spun nimic despre fiabilitate si cum se simte la drum lung
  6. viperfx15

    Reparatii sei

    m-ai facut curios...poti sa imi dai niste exemple de ce fel de material ai gasit? 40$ ar fi bucata necesara pentru o sa, sau 40$ e metru liniar?
  7. viperfx15

    Reparatii sei

    salut darian, intrebare de curiozitate: poti sa faci asa ceva, sau ceva in genul asta? ma refer la modelul cu alb de pe sa; nu stiu exact daca e print sau broderie, dar cred mai degraba ca e print. (stiu ca poza e cam proasta, scuze)
  8. pai de ex piesa care imi trebuie mie costa: 123eur pe davidsilverspares.co.uk + 15 lire transport = 142eur = 653 ron 65$ pe powersportsplus.com + 48$ transport = 113$ + 24% TVA = 140$ = 495 ron iar din ce scrie pe site rezulta ca trimit si in romania (au capitol de interantional shipping si au chiar si romania in lista de tari cand scrii adresa de destinatie). bineinteles, voi fi 100% sigur ca trimit in mom cand o sa imi vina pachetul )
  9. ok, o sa investighez si eu firul rosu cu pricina Foarte misto ideile de upgrade pe partea electrica, mai ales cea cu releul pentru consumatori...si mie mi se pare o prostie farul care se aprinde inainte sa porneasca motorul... apropo de piese/upgrades, eu vreau sa fac o comanda de piese OEM, cel mai probabil de pe powersportsplus.com asa ca daca mai are cineva nevoie de ceva si vrea sa ne combinam la comanda/transport, let me know.
  10. ok, am inteles. o sa caut ceva de genul asta. si apropo tot de manerele incalzite: voi unde le-ati legat, adica de pe ce circuit ati tras curent? eu ma gandeam sa le leg pe circuitul de faruri, dar e o problema, ca depasesc valoarea sigurantei (manere la putere maxima, lunga + scurta in acelasi timp >20A). direct de pe baterie nu pot, ca vreau sa fie trecute prin contact... Si nu vroiam sa ma apuc sa trag prea multe fire..ca asa mi-as face eu circuit separat direct de pe baterie, trecut prin contact (sau engine kill switch), siguranta si apoi manere...da asta dureaza prea mult... idei?
  11. hmm, m-am gandit si eu la ideea cu saiba, dar nu stiam daca merge pt ca am vazut ca ghidonul (si capatul) au inauntru un profil anume care sa impiedice rasucirea. Thread lock = ... superglue pe filet?
  12. in alta ordine de idei, am alta problema :-< mi-am luat manere incalzite, cele de pe louis, daytona. Cine mai are heated grips daytona pe VTec? ...Pentru ca am incercat sa le montez si am o mare problema: cel de la acceleratie nu intra complet, din cauza ca partea de plastic pe care vine (care trage de cablul de acceleratie) are o buza peste care mansonul Daytona nu trece, dar cel original trece. Si din cauza asta nu intra pana la capat, ramane loc gol si nu mai pot sa pun capatul de ghidon. A mai patit cineva chestia asta?
  13. si acum rezultatele: am scos cutia filtrului de aer complet, am investigat, am masurat, am facut de toate. concluzie: 1) furtunul de vaccum care venea la MAP senzor era infundat complet, nu trecea aer prin el. Am scos bucata de furtun intre MAP senzor si T-ul cu cele 4 furtune de la carburator. Mort de curiozitate, am bagat o sarma pe furtun ca sa vad cu ce draq e infundat? Ei bine, avea pe el un "dop" din ceva foarte asemanator cu vaselina, sau mai degraba ulei uscat. Nu era tare, era ca o pasta, dar fiind destul de mult, obtura complet. Am curatat furtunul, l-am bagat la loc in T si am verificat ca acum pot sa suflu dinspre MAP senzor catre carburator. Nu am desfactu furtunele cele 4 de la carburator, s-ar putea sa mai fie ceva si pe acolo, dar oricum, acum trece aerul bine. Poate o sa fac asta la iarna, asa de rutina. Acu intrebarea e de unde a ajuns uleiu ala uscat pe furtun? Am vazut urme de ulei in cutia filtrului de aer in zona furtunului de la carter (crankcase breather hose) precum si pe palnia de admisie a cilindrului care e imediat langa acel furtun. Sa fi ajuns de acolo uleiul in carburator, apoi aspirat pe furtunul de vaccum, si acolo s-a blocat? Dar de ce a venit ulei pe breather hose? Cert e ca it all makes sense: cand e rece, vaselina aia e dop, motoru merge prost, eroare senzor. Cand motoru se incalzeste bine, se moaie vaselina si incepe sa treaca aeru. Asta s-a intamplat la Veliko cand initial facea figuri, dar dupa 15 min de plimbat prin oras brusc a disparut eroarea si a mers bine. Acum a disparut eroarea si merge normal motorul. Yee ! 2) Am verificat valva care comanda clapeta de aer de pe filtru (Reminder: la mine clapeta nu merge, sta permanent deschisa, desi toate furtunele si mufele sunt la locul lor): Valva care ridica clapeta (capsula) e buna, furtunele sunt bune, one-way vale e buna, vaccum container e bun, solenoid valve e buna (testat si circuitul aerului pe furtun, testat si cu 12V-actioneaza, testat si rezistenta), mufa si firele la solenoid valve sunt bune. Asadar concluzia este ca totul functioneaza insa pur si simplu valva nu este comandata niciodata, nu vine comanda (12V) pe firul ei niciodata. De ce? Avand in vedere ca e legata direct la ECU, cum se poate asta? Sa fie o modificare in softul ECU? 3) Zgomotul acela este intr-adevar de la PAIR valve: cu furtunele in aer, am pus 12V la mufa ei (cu motoru oprit) si se reproduce sunetul. Ea face acel sunet. Totusi, totul functioneaza perfect: valva merge cand ii dai 12V, circuitul pe furtune este inchis/deschis asa cum trebuie. Deci zgomotul ori este normal, ori posibil mecanismul (supapa/pistonasul) care inchide/deschide circuitul sa fie uzat, dar atata timp cat nu s-a stricat inca -> ignore
  14. Ass raped! No lube! multumiri+bere lui tudor pentru ideea cu extractorul si cu sfoara la rezervor!
×
×
  • Creează nouă...