Sari la conținut

adrianpurcarin

Membru
  • Număr conținut

    149
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti-Militari-Gorjului, Moinesti-Bacau
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Suzuki GSR600, Suzuki Intruder C1800R
  • Numar Moto
    BxxxBAP, BCXXVOF

adrianpurcarin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Eu am avut Michelin PP2CT si am trecut pe Dunlop Sportsmart 2. Asemanari: amandoua se incalzesc la fel de repede, aderenta cand e frig afara la fel, aderenta pe ud cam la fel dar lucrurile se schimba cand vorbim de gradul de inclinare. Dunlopurile permit(prin constructie cred eu) inclinare mai mare si pe flancuri au aderenta mai buna decat Michelinurile. Daca te intereseaza si uzura, Michelinurile stau mai bine: am avut 20000Km cu Michelinurile iar cu Dunlopurile nu cred ca prind decat vreo 15000. O zi buna!
  2. Eu sunt in situatia de a schimba semeringurile(praf, ulei) si cuzinetii(ca asa am vazut ca e recomandarea in cartea de service). Merita sa platesti in plus pentru OEM?
  3. Noi suntem din Moinesti, Bacau. O sa incercam pe acolo daca nu ne contraindica cineva drumul pentru ca pe partea cealalta(europeanul adica) e plictisitor. Multumim si daca apar informatii noi v-am fi recunscatori.
  4. Salut, eu si cu un prieten vom pleca (sper ) in acest weekend la o plimbarica de 2 zile. Avem in vedere 2 trasee care au si o parte comuna dar pe care nu le cunoastem aproape deloc si am zis sa scriu si aici sa cer niste sfaturi despre starea drumului si despre eventuale obiective turistice de pe traseu care ar trebui vazute. Partea comuna este Bacau-Piatra Neamt-Bicaz-Vatra Dornei(acolo probabil ca o sa ne oprim sa ne vedem si cu colegii de la intalnire si sa si dormim) apoi a doua zi sa plecam prin pasul tihuta spre Bistrita. De aici avem doua variante si aici asteptam sfaturi: varianta 1: de la Bistrita-Nasaud apoi pe DN17d pana in DN18 apoi pana in DN17(nu se vad pe harta localitati la intersectiile dintre drumuri) si sa ajungem la Campulung Moldovenesc-Gura Humorului-Targu Neamt-Piatra Neamt-Bacau varianta 2: de la Bistrita Nasaud-Reghin-Toplita-Borsec-Piatra Dracului-Bicaz-Piatra Neamt-Bacau Ne intereseaza care ar fi parerile celor care au mers pe aceste drumuri(noi suntem amandoi cu Suzuki GSR 600 deci suspensii nu tari dar nici moi) si eventuale atentionari sa nu trecem pe langa niste locuri care merita vazute. Multumim anticipat P.S. si daca cineva a trecut recent pe bucata de drum dintre Bicaz si Vatra Dornei(prin Piatra Dracului) sa ne zica si noua cum e asfaltul. Multumim inca o data
  5. Salut, am veni si eu si cu inca un prieten pe la intalnirea voastra....cam pe sambata asa.....intrebarea era: cum e drumul de la bicaz spre vatra dornei(pentru asfaltangii)? Multumim
  6. Eu si cu un prieten venim sigur(maine se anunta senin) si cu putin noroc poate mai apar ceva participanti. Ne vedem acolo pe la 4-4.30. Asfalt uscat Duminica asta iese cineva pe undeva?
  7. Vine cineva Joia asta pe Selena
  8. Salut, am ajuns la momentul schimbarii cauciucurilor si am zis sa nu mai deschid al topic si sa scriu aici. Am o oarecare problema in a alege intre doua cauciucuri : Michelin Power Pure si Dunlop Sportsmart. Eu in prezent am Michelin Pilot Power 2CT si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ele din urmatoarele motive: se incalzesc foarte repede, aderenta foarte buna pe asfalt rece(la 5-6grade nu am avut niciodata probleme), nu mi-au dat niciodata emotii pe ploaie(am evitat dar m-a prins de vreo 3-4 ori) si in plus am fost si cu ele pe pista de kart si am reusit sa le dau de capat in prima zi fara sa am parte de emotii. Daca am dat de gustul pistei am zis ca urmatoarele anvelope sa fie unele cu mai multa aderenta(chiar daca costa mai mult si nu o sa ma tina la fel de mult ) ca sa stau eu linistit si in eventualitatea unei cazaturi sa nu zic ca m-am zgarcit si dau o poala de bani pe reparatii. Din punctul asta de vedere prima alegere a fost Michelin Power Pure (acelasi producator, aceeasi forma, mai multa aderenta pe uscat, la fel de bune pe ploaie) dar dupa aia cineva mi-a sugerat Dunlop Sportsmart si dupa ce am inceput sa caut pe net m-am cam incurcat. Dunlopurile par a avea o aderenta asemanatoare pe uscat si cel putin din testul Dekra o rezistenta mai mare la uzura. Dar,intrebarea mea spre cei care au incercat(ca am citit reviewuri pe net de ma doare capul deja)se comporta la fel de bine pe asfalt rece si pe ploaie? Daca se pricepe careva sa ma lamureasca din punctul asta de vedere(si bineinteles si alte diferente pe care eu nu le-am sesizat) i-as fi foarte recunoscator(pentru ca m-ar incanta sa tina mai mult dar nu in defavoarea aderentei la rece pentru ca fac naveta zilnic si toamna sunt 6-7 grade si nu vreau sa imi complic viata). P. S. cauciucurile sunt pentru aia mica(GSR-ul adica)
  9. Din punctul meu de vedere din doua motive(amandoua subiective): 1. eu sunt putin mai lung si mai mare si nu aveam loc pe hornet 2. arata mult mai bine
  10. Yeap, daca au, au ......mai ales romancele!
  11. Da, mi s-a intamplat si mie de cateva ori acum un an dar habar nu am de ce. Se intampla de obicei dimineata, la pornire, cand trageam mai tare de motoreta la inceput si cand ambreiam se oprea. Habar nu am de ce s-a intamplat, i-am intrebat si pe cei de la Suzuki si au dat din umeri. Eu zic sa o mai urmaresti ca s-ar putea sa ai acelasi noroc ca mine si sa ii treaca. Bafta
  12. pai....nu stiu cat poti tu de tare, dar bine ar fi daca ai face rost de o dinamometrica
  13. Pai, uita-te mai sus la poza cu a mea si se vad ........ dar ai grija la cuplu
  14. Hai ca ne inmultim semnificativ. Mai e unul pe tzeava dar inainte.........nu stie nimeni de culoarea aia care ma nelamureste pe mine???
  15. Salut, felicitari si bine ai venit. Vitezele se schimba de pe la 4000 in sus in functie de cum mergi, dar "surpriza" vine pe la 8000. Asfalt uscat
×
×
  • Creează nouă...