Jump to content

Bosolanu

Membru
  • Posts

    161
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Gsx-R 750 1996

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CBR 600F '95

Bosolanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, intru si eu in randul posesorilor de SRAD cu o batranica de 750 din 1996. Am o problema cu distributia, in sensul ca se aude un zornait, la relanti nu este foarte proeminent desi se aude clar, in schimb in frana de motor se aude mult mai tare decat la relanti. Intinzatorul l-am demontat si verificat, pare sa functioneze inregula, nu pot sa imping tija inapoi cu mana sau apasand mai tare pe el desi probabil el este impins cu o forta mult mai mare in timpul mersului. Am incercat sa-l intind putin dupa ce l-am montat la loc (am invartit cu surubelnita de arc spre stanga cam jumatate de tura), parca zgomotul s-a mai diminuat dar cum am plecat de pe loc a revenit.. de aici trag concluzia ca desi nu pot sa iming tija cu mana intinzatorul este totusi defect. Voi ce probleme ati avut cu intinzatorul si ce simptome a avut? As vrea sa pun unul manual chiar daca trebuie sa-l strang periodic la 5000 - 6000 de km, dar se pare ca in Romania nu gasesc. Poate este mai simplu sa-l confectionez dintr-o placa de inox cu un surub. (cel original automat este din aluminiu). A avut cineva acest model de intinzator manual?
  2. Se pare ca releul de honda si-a dat duhul si el, am gasit intr-un final releul original si l-am montat. Pe moment totul pare in regula dar am sa continui sa verific periodic toate valorile si lichidul in bateria cea noua (dupa cum m-a sfatuit si binox). Bateria cea veche a putut fi resuscitata cu apa distilata si isi vede in continuare de viata pe un FZR 1000 . Cred ca inainte sa moara, releul cel vechi a dat tensiune mare in instalatie si de acolo a fiert bateria. Becuri.. intr-adevar cel de pozitie era ars de cand am cumparat motocicleta. Sper sa nu mai identific multe probleme cu ea, bine ca am avut buget pregatit pentru reparatii dupa cumparare.
  3. Releul era problema. Am rezolvat acum cu unul de honda. Din păcate nu are aripioare de răcire dar merge. Va mulțumesc
  4. @Cesar: Am specificat in postul original ca am masurat voltajul dat de stator cu mufa deconectata si are valori bune (peste 70V in ture), nu exista continuitate intre infasurari si masa iar intre infasurari exista continuitate iar rezistenta are valori ok. Intrebarea mea era de ce cu mufa statorului conectata la releu imi scade voltajul(dat de stator) cand turez peste 3000 rpm, asta mi-se pare ciudat. @TNG: La fel ca la auto zici? Motocicleta este un SRAD (96) are acelasi model electric ca la majoritatea motocicletelor, cu diodele ce fac conversia din AC in DC plasate in releul de incarcare (care dupa masuratori par sa fie inregula). Eu cred ca este ceva neinregula la partea de regulare voltaj din releu (care nu stiu daca pot sa o testez in vreun fel). Din pacate nu mai primesc astazi acel releu sa pot verifica daca el este vinovatul sau nu.
  5. Salutare, De curand am cumparat un GSXR 750 din 96. Toate bune pana intr-o dimineata cand am vrut sa-l pornesc si bateria era moarta. Crezand ca este doar veche (motocicleta a stat aproape 2 ani inainte sa o cumpar) am cumparat alta si mi-am vazut de treaba. Acum 2 zile cand sa plec de la lucru, aceeasi problema, bateria goala (ulterior am observat ca lichidul era scazut foarte mult in ea, a mai ramas un deget). Am verificat dupa indicatiile din manualul de service, stator (si tensiune in gol si rezistenta ok, nici nu atinge la masa vreuna din faze), releul pare ok ( masura diode, niciuna strapunsa). Partea ciudata este ca la relanti incarca 13.2 V dar cand turez putin motorul (peste 3000 - 4000 rpm) scade tensiunea pana spre 11 V. Masurand fazele statorului conectat la releul regulator am observat ca scade tensiunea in loc sa creasca (asa cum face cand este masurat fara sa fie conectat). Ce parere aveti? Este releul sau are ceva si statorul totusi? Astazi astept un releu de incarcare de la o yamaha, sa vad cum se comporta cu el, dar imi este frica sa nu il ard si pe asta. Multumesc, Octavian
  6. Multam de sfaturi. Am reusit sa o pornesc cu gazu la maxim si fara soc, numai ca mergea cam in 3 cilindrii, am incercat sa curat putin bujiile pe metoda forja dar fara rezultate satisfacatoare... asa ca mi-am facut timp si am dat radiatorul jos(nu-mi permite cheia de bujii altfel si nici sa o tai cu bomfaierul nu prea am cum ca e foarte tare otelul) si am curatat bujiile care se pare ca trebuiesc schimbate.
  7. Am mai incercat aseara.. dar probabil deja avea balta de benzina in el. Ms de sfat, o sa fie primu lucru pe care il incerc.
  8. Ciao, Am o problema cu un CBR F2, l-am oprit acum 3 sapt si pana ieri nu l-am mai miscat si nici pornit, ultima oara a mers perfect. Ieri dimineata am avut nevoie de el si am incercat sa-l pornesc, a pornit dar s-a terminat benzina din rezervor (mai ramansese putina), i-am pus alta benzina si am incercat din nou sa-l pornesc cu cabluri de la bateria de la masina, a pornit in 3 pistoane si mergea cam tare prost, i-am scos cablurile si s-a oprit dupa care nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. Benzina vine, scanteie la fisa are, la un moment dat era innecat bine pentru ca se simtea miros de benzina nearsa pe evacuare. Bujiile nu am reusit sa le desfac din cauza ca n-am avut o cheie calumea. L-am lasat vreo 6-7 ore fara sa mai umblu la el dar tot nu vrea sa porneasca. Nu da nici cel mai mic semn cum ca ar vrea sa porneasca, doar invarte. Am incercat la inceput cu socul la maxim si fara pic de acceleratie, dupaia am incercat toate variantele posibile.. nici o schimbare. La 3:30 ies de la lucru si ma apuc sa vad ce pot sa-i fac, poate reusesc sa scot bujiile. Mi-ar prinde bine niste sfaturi/idei. Multumesc
  9. children of boredom sunt alta trupa ))) culmea e ca chiar exista
  10. Da, are un filtru cilindric lung pus pe verticala in rezervor, eu unu nu l-am desfacut niciodata.
  11. F2-ul n-are pompa de benzina, alimentarea carburatoarelor se face prin cadere.
  12. Nu inteleg de ce toata lumea i-a sarit in cap, nu vrea omul sa i se foloseasca asigurarea pe nedrept si e treaba lui daca vrea sau nu. In momentul in care motocicleta a fost instrainata asigurarea devine nula din cauza ca nu mai corespund datele de pe asigurare cu cele ale motocicletei ( numele proprietarului ), in acest caz trebuie sa mergeti la asigurari imediat dupa vanzare pentru a modifica datele de pe asigurare (numele proprietarului, nr de inmatriculare, si altele daca exista). Acum banuiesc ca niciunul dintre voi nu ati stiut si acum ati ajuns intr-o situatie putin mai neobisnuita, cel mai bun sfat pe care ti-l pot da este sa te duci la firma de asigurari sa le explici situatia si sa iti spuna ei exact ce e de facut. Multa bafta.
  13. De la Severin la Herculane (50 km) sunt vreo 6 semafoare, drumul in proportie de 30-40% nou, 20-30% bunicel si restul cam prost. Pentru o motocicleta touring nu prezinta probleme mari. Restul drumului pana la Timisoara este intre bun si foarte bun. Nu stiu nimic de drumul de la Tg. Jiu la Severin in schimb, n-am mai fost pe acolo de cativa ani. Pe Severin - Timisoara am fost chiar duminica.
  14. Cea mai mare problema in toata chestia cu drogurile (de la tutun la heroina) este ca mult prea multi nu stiu sa faca diferenta intre un drog (sa zicem) bun si un drog rau si mai ales faptul ca au probleme cu moderatia. Atata timp cat nu deranjez pe nimeni, nu vad care e problema daca mie-mi place cateodata dupa o zi grea sa-mi aprind seara un joint, sa rad cu prietenii, sa ne destindem si sa ma deconectez de la cotidian... si bonus o sa dorm mai bine. Acum ca am zis joint poate multi o sa va ganditi la etnobotanice, dar nu vbeam despre ele. Etnobotanicele nu mi-se par prea ok pentru ca in primul rand nu vei stii niciodata ce e in ele, sunt doar niste plante stropite cu ceva solutii care oricum nu au fost testate (vezi LSD drog care a fost destul de testat, profesional ma refer), nu ai de unde sa stii daca nu cumva o sa devii dependent, o sa-ti distruga ficatul, rinichii sau altele. In primul rand daca folosesti un drog, foloseste unul de care esti instare! Daca tu devii cel mai prost din curtea scolii si de fiecare data faci scandal cand te imbeti, pai nu mai bea omule. Daca iti e rau a doua zi dupa ce ai consumat vreun drog, pai ar fi cazul sa renunti la el. Totul depinde de cat esti tu de prost. Daca o sa consumi orice prinzi fara sa stii nimic despre ele inseamna ca ti-o meriti cand o sa te lovesti la cap. Si nu inteleg de unde e atata frica si prejudecata cand cineva aude cuvantul drog. Nu uitati ca si algocalminul e un drog pana la urma. Nu-mi spune ca sunt drogat pentru ca cel mai probabil si tu esti, numai ca pe altceva... ti-ai baut cafeaua de dimineata? Spune-mi ca am o problema cu consumul de x drog. "Drog - În sens larg desemnează orice substan?ă (naturală sau artificială) care prin natura sa chimică determină alterarea func?ionării unui organ."
  15. Deja s-a terminat "promotia" de vreo 19 minute deabia acum am vazut topicul.
×
×
  • Create New...