Sari la conținut

xsGhost

Membru
  • Număr conținut

    310
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.VideografieNunta.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha FZR1000
  • Numar Moto
    FTW
  • Club
    CMC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Hornet 600

xsGhost's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. E super gay. Mai bine ia-ti un scooter, cel putin asa n-o sa pari prefacut. Singurele scuze pt a avea "motocicleta" aia ar fi daca ai avea mana si sau piciorul stang amputate/paralizate, sau daca esti o fata speriata de bombe dar totusi vrei sa vezi cum e motociclismul.
  2. Mi s-a intamplat si mie de cateva ori sa mi se intareasca maneta de frana incat sa nu o mai pot apasa, urmata dupa cateva minute de pierderea completa a franei fata. La ce trebuie sa ma uit si ce trebuie sa fac sa ma asigur ca nu se mai intampla?
  3. Nu e nonsens pt ca nu incercam sa gasesc cauza, doar sa explic aparitia presiunii. Am incercat practic sa-i raspund la "Eu nu inteleg cum face presiune si blocheaza discul daca eu nu ating maneta de frana. Zici ca e posedata...." » Post actualizat in 08 Mar 2017 12:35 Cand problema apare de la supraincalzirea lichidului, primul simptom (pe langa faptul ca motocicleta inainteaza mai greu) este intarirea manetei de frana si eliminarea jocului liber. » Post actualizat in 08 Mar 2017 12:35 Al doilea simptom este moartea manetei de frana
  4. Nu stiu ce te deranjeaza. Tehnic, tanti nu a mintit. Poate sunt clienti care sunt mai interesati de anvelope mai tari care nu se uzeaza asa repede, decat altele proaspete care trebuie schimbate dupa un sezon.
  5. E posibil sa ramana placutele partial stranse pe discuri dupa franare si sa genereze caldura, ceea ce in prima faza creaza presiune in sistemul de franare. Daca incalzirea continua rezulta fierberea lichidului si pierderea totala a presiunii. Cand ti se mai intampla poti verifica daca vreunul din discuri e foarte fierbinte.
  6. E mai fain cu semighidoane, dar de ce ridicate? Lasa-le jos cafe racer style
  7. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsxR600%2097.htm http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sportsbikes/suzuki-gsx-r600-srad-1997-2000 O cautare pe google inainte de a zice orice pe forum te scuteste de la a parea prost
  8. +1 to that! » Post actualizat in 23 Nov 2016 16:12 Mi-ar fi placut sa vad si cum merge cu ele
  9. Pai, eu is pasionat de motociclete, nu pot sta prea mult fara sa ma dau. De-aia iernile mi se par cele mai grele, numa ma uit la clipuri cu motociclete pe youtube si salivez. Si-n plus, nu am masina. Deci daca nu merg cu motorul, tre sa iau autobuzu. Sau si mai rau: pe jos.
  10. Da, ii drept, nu ajuta prea mult. Chiar azi am iesit cu ea la o plimbare, si inca de la primul sens giratoriu mi-o facut un drift neintentionat. Numa din noroc nu am cazut de pe ea. De-atunci iau curbele la fel de incet ca si conservarii pe care pana acuma ii injuram cand ramaneam blocat in spatele lor.
  11. https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-supercorsa-sc#/technical-advice
  12. Am mai auzit de umflat roti cu azot, dar niciodata cu gaze de la fasole. Mersi, bine de stiut » Post actualizat in 19 Nov 2016 12:26 Nu prea.. se inclina la inceput greu, si apoi dintr-o data prea brusc. Si da senzatia ca aluneca tot timpul roata din fata, dar mai ales cand trec peste denivelari
×
×
  • Creează nouă...