Sari la conținut

ceberița 46

Membru
  • Număr conținut

    212
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    SM
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Hornet , ybr 125
  • Numar Moto
    am
  • Club
    Nu mulțumesc

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra
  • Interests
    tot ce tine de 2 roti,4x4 si natura

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

ceberița 46's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ba........... tu esti motociclist de tastatura sau ? ca vad ca postari ai destule, har domnului. p.s. vezi ca te-a ajutat colegu cu ceva idei.
  2. Pai mai sint uni de pe aici, care sustin ca fac 15000 pe an si ca merg si pe autostrada cu 200+ si in oras de urca apa la 130 si lauda uleiul , dar nu zic in ce moto l-au bagat, ca una e un sport si alta un V2 cum zice colegu, dar daca tu zici ca e ok uleiul asta, eu te cred pe cuvint eu nu l-am incercat.
  3. Ce vrei oare sa ne dovedesti prin atitea si atitea povesti, ...........ca ce ???
  4. 9fingers, B.B si inca citiva sinteti ca cei din opozitie, cind altii zic da, voi ziceti nu si invers, ce vreti de fapt, nu sinteti fanii doctorului nu il suportati am inteles, ce mai vreti, sa ajungem si noi la acceasi parere, ca eu nu mai inteleg ?
  5. Da acum vad, deci ai asa MA si MA2, utimul deci MA2 este un ulei mai performant decit MA, de ce ? pt. ca ai standardul SM in plus fata de MA. Standardele API sint date in functie continutul uleiului de exemplu SL este catalogat ca mai sarac in fosfor iar SM este considerat ca conservantor de energie, aceste standarde au fost introduse mai mult pt. viata catalizatoarelor. Cele 2 uleiuri sint compatibile, nu difera viscozitatea baza uleiului este acceasi, acum faci cum vrei tu eu zic ca poti sa le amesteci, poate mai scriu baietii care se pricep la uleiuri.
  6. Eticheta un alt design, sint acceleasi date scrise altfel, mai uita-te la ele, insa nu cred ca difera nimic, cel putin cit am vazut eu.
  7. Nici un pilot din gp, nu are carisma doctorului de aceia este indragit, are 2 lucruri care nu multi le putem avea, carisma si talent.
  8. Detaliaza putin, de ce da si de ce nu ?? dedicate enduro pin la urma sint toate, initiatorul topicului zicea de ceva clasa hobby.
  9. Voi de AJP ati auzit, or fi bune de ceva ??, destul de usoare in jur de 100 kg.
  10. Si eu te contrazic pe tine, la cei de la parcul industrial Vetis unde zici tu, am fost si eu, am dus mobra acolo pt. un schimb de rulment de jug. Au tinut-o acolo 2 saptamini dupa care au zis ca nu pot face rost de piesa adica de rulment ....ok zic, cind sa iau mobra, pretinde sefu sa-i dau 80 de lei pt. ca ei de fapt au desfacut-o adica rulmentul ca sa vada daca nu potriveste alt tip de rulment adica nu originalul. Dupa lungi discutii ii dau la om ce cere si plec, duc mobra la un alt service si dupa ce omul schimba rulmentul, il intreb cum a mers a fost greu ?, la care el zice... cam greu, nu a fost schimbat vreodata........... deci concluzia !!! un al prieten duce mobra pt. amortizoarele fata, pe drum catre casa, simte ca ceva nu este in regula, are joc foarte mare la ghidon aproape ca intra cu ea in sant la o curba pleaca inapoi la ei si dupa ce le arata cum sta treaba, baietii vin cu ...........pai stii.. am uitat sa-l stringem. Pai ma, ori iesti mester ori te lesi de meserie, un serice tipic made in romanica, cei care mai aveti curajul margeti la ei.
  11. Care modele se pot inmatricula si care nu ???
  12. Service Satu Mare slab de tot, incearca Baia Mare astia din SM "nu prea au timp", de reparatii moto, poate de biciclete.
  13. Daca nu ai cumparat la promotie inca nu este tirziu incearca, ca eu am incercat, am cumparat un ulei de pe net la promotie, si era de prin toamna lui 2008...........ce zici ??? urmareste ce am scris mai sus cu citeva pagini.
×
×
  • Creează nouă...