
fast_joe
Membru-
Număr conținut
122 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Emerald Isle
-
Motocicleta
FLHR / DragStar
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
fast_joe's Achievements
Newbie (1/14)
-
Harley Bagger Saga - 30" Wheel / Air Ride / Full Custom
topic a răspuns lui fast_joe în ElSpaul Cruiser / PowerCruiser
WOW!!! Arată într-un mare fel, felicitări pentru efortul depus, rezultatul este pe măsură! Ceva impresii legate de air ride la drum? Nu de alta dar ma cam bate gândul și pe mine.. -
Scotts Bikes in Harold's Cross, baietii pe langa ca-s super OK sunt si conationali.
-
.Ma gandesc, daca ar fi o idee buna, sa incerc sa duc saua , pe la un doctor de tapiterii, sa o faca mai confortabila, ceva spuma, gel. Incearca sa dai de Darian, daca nu ma insel gasesti nr. de telefon pe forum, mie mi a facut vreo trei sei si de fiecare data am fost multumit de lucrare.
- 4.519 răspunsuri
-
Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat. Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100. Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult... PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar
- 4.519 răspunsuri
-
Ca sa dai cardanul jos, tre sa scoti roata spate. Busonul cromat e de fapt capacul preaplinului ; e normal sa "piarda" ulei p acolo, asta e rolul lui (preaplinului) . Bag sama te ai pus pe ea .
- 4.519 răspunsuri
-
Vezi aici : http://www.650ccnd.com/clutchspring.htm
-
un manual zice 2 , altul 2 1/2
- 4.519 răspunsuri
-
Pt. posesorii de 1100: am facut rost de manualul Clymer in format pdf, mi se pare mult mai complet si mai complex decat cel standard de service. Doritorii mail pe privat .
- 4.519 răspunsuri
-
http://mymoto.ro/yamaha.php in campul "cauta" baga codul piesei (2KR-W0041-00)
- 4.519 răspunsuri
-
Kit de reparatie pompa de frana, part number 2KR-W0041-00, 37,78 epuroi +TVA la mymoto...si ai scapat!
- 4.519 răspunsuri
-
adica pompa de frana.. Incearca cu un kit de reparatie, daca nu gasesti cauta pe careva care "toarna " garnituri.
- 4.519 răspunsuri
-
http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-far+original+yamaha+xvs6501100+drag+star-184155.html
- 4.519 răspunsuri
-
Lordule, nu ti ar strica o janta de 16 pe fata, vezi ca merge spitata a de harley cu 40 de gauri, mai ieftina si mai usor de gasit de altfel.
- 4.519 răspunsuri
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui fast_joe în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Aruncat motorul pe cadru si lasat un pic spatele, ocazie cu care m-a cam lasat si pe mine spatele... -
Ceea ce ti s-antamplat tie acolo, cred ca la un anumit moment dat va fi experimentat, daca nu a fost inca, de orice posesor de 650 cu aplecare spre cheie.Ca fapt divers,eu la primul schimb de ulei dupa achizitie am constatat ca pe langa faprul ca surubul era majorat, buza/marginea in care era dat filetul era plesnita si sudata chimic (o mare vrajeala). Am rezolvat-o abia iarna asta cand fiind cu motorul desfacut am putut duce carterul la sudat la Cristian Ionescu (mare om, mare caracter!!!) dupa care a fost data gaura si filet la diametrul initial. Acum revenind la problema ta, poti sa refiletezi cu un tarod de 8 si sa infigi un un surub M8, problema e ca o sa slabesti peretii marginii in care e dat filetul si la urmatoarea problema de genul nu mai scapi decat cu sudura in argon, recomandat e ca de cate ori strangi surubul acela sa folosesti dinamometrica la valoarea indicata de producator (10Nm) Problema surubului respectiv e destul de delicata, e unul dintre suruburile care tine presat filtrul de ulei, daca nu e egal presat risti sa nu etanseze perfect si sa nu ai presiune in rampa. PS. Daca majorezi gaura din careter va trebui sa majorezi si gaura din carcasa filtrului de ulei.
- 4.519 răspunsuri