Sari la conținut

fast_joe

Membru
  • Număr conținut

    122
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Emerald Isle
  • Motocicleta
    FLHR / DragStar

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

fast_joe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. WOW!!! Arată într-un mare fel, felicitări pentru efortul depus, rezultatul este pe măsură! Ceva impresii legate de air ride la drum? Nu de alta dar ma cam bate gândul și pe mine..
  2. Scotts Bikes in Harold's Cross, baietii pe langa ca-s super OK sunt si conationali.
  3. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    .Ma gandesc, daca ar fi o idee buna, sa incerc sa duc saua , pe la un doctor de tapiterii, sa o faca mai confortabila, ceva spuma, gel. Incearca sa dai de Darian, daca nu ma insel gasesti nr. de telefon pe forum, mie mi a facut vreo trei sei si de fiecare data am fost multumit de lucrare.
  4. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    Teoretic da, in afara de jambe care sunt mai inalte la 1100, datorita faptului ca greutatea mai mare a 1100 ului implica arcuri mai lungi totul este la fel. Mi se pare mai simplu, daca tot te apuci de santier, sa folosesti un butuc de 1100 pe care sa l spitezi pe cercul tau si sa folosesti paharele de 1100 sau 1300 (sunt identice ca part number), jambele de 650 merg perfect pe paharele de 1100, singura "modificare" pe care trebuie s o faci e sa extinzi arcurile de 650 - nu mai retin exact dimensiunea la care trebuie sa ajunga insa pot verifica manualul daca esti interesat. Totodata, daca exista vreun doritor, donez un motor aproape complet dar desfacut de 650, cu capacitatea marita la 893, e functional, singurul lucru care i ar trebui, ar fi o pereche de pistoane de 1100. Am vazut mai sus ca cineva promova jeturile de la 6sigma, ca o parere personala sunt pistol cu apa, cu toate ca se lauda ca fac jet uri pe comanda, specific adaptate fiecarui motor in parte, trimit jeturi standard, nimic mai mult... PS. Salut Radu, a trecut ceva vreme intr adevar
  5. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    Ca sa dai cardanul jos, tre sa scoti roata spate. Busonul cromat e de fapt capacul preaplinului ; e normal sa "piarda" ulei p acolo, asta e rolul lui (preaplinului) . Bag sama te ai pus pe ea .
  6. Vezi aici : http://www.650ccnd.com/clutchspring.htm
  7. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    Pt. posesorii de 1100: am facut rost de manualul Clymer in format pdf, mi se pare mult mai complet si mai complex decat cel standard de service. Doritorii mail pe privat .
  8. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    http://mymoto.ro/yamaha.php in campul "cauta" baga codul piesei (2KR-W0041-00)
  9. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    Kit de reparatie pompa de frana, part number 2KR-W0041-00, 37,78 epuroi +TVA la mymoto...si ai scapat!
  10. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    adica pompa de frana.. Incearca cu un kit de reparatie, daca nu gasesti cauta pe careva care "toarna " garnituri.
  11. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-far+original+yamaha+xvs6501100+drag+star-184155.html
  12. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    Lordule, nu ti ar strica o janta de 16 pe fata, vezi ca merge spitata a de harley cu 40 de gauri, mai ieftina si mai usor de gasit de altfel.
  13. Aruncat motorul pe cadru si lasat un pic spatele, ocazie cu care m-a cam lasat si pe mine spatele...
  14. fast_joe

    Yamaha Dragstar

    Ceea ce ti s-antamplat tie acolo, cred ca la un anumit moment dat va fi experimentat, daca nu a fost inca, de orice posesor de 650 cu aplecare spre cheie.Ca fapt divers,eu la primul schimb de ulei dupa achizitie am constatat ca pe langa faprul ca surubul era majorat, buza/marginea in care era dat filetul era plesnita si sudata chimic (o mare vrajeala). Am rezolvat-o abia iarna asta cand fiind cu motorul desfacut am putut duce carterul la sudat la Cristian Ionescu (mare om, mare caracter!!!) dupa care a fost data gaura si filet la diametrul initial. Acum revenind la problema ta, poti sa refiletezi cu un tarod de 8 si sa infigi un un surub M8, problema e ca o sa slabesti peretii marginii in care e dat filetul si la urmatoarea problema de genul nu mai scapi decat cu sudura in argon, recomandat e ca de cate ori strangi surubul acela sa folosesti dinamometrica la valoarea indicata de producator (10Nm) Problema surubului respectiv e destul de delicata, e unul dintre suruburile care tine presat filtrul de ulei, daca nu e egal presat risti sa nu etanseze perfect si sa nu ai presiune in rampa. PS. Daca majorezi gaura din careter va trebui sa majorezi si gaura din carcasa filtrului de ulei.
×
×
  • Creează nouă...