Sari la conținut

unycorn

Membru
  • Număr conținut

    205
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX-6R (ZX636C)
  • Numar Moto
    FUN
  • Club
    Lone Ranger

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV 650SF
  • Interests
    none

Vizitatori Recenți Profil

619 citiri profil

unycorn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. NU. In primul rand toate garniturile de la pompa si etriere, pe original, sunt mult mai scumpe decat pompa sh, iar in al doilea rand pompa am schimbat-o si din motive estetice.
  2. Salut! Eu am schimbat pompa. Am luat una sh. Am pus-o si iar se inmuia maneta, cam dupa o saptamana, doua. I-am facut cam 3-4 aerisiri si de atunci nu mai am probleme. L.E. Daca mai face asa, ma gandesc sa inlocuiesc toate garniturile la etriere si la pompa. Si o sa le iau, pe original, pe toate. Costa ceva, dar...
  3. Salut! Daca are cineva nevoie de piese pt. SV650 1gen, am ceva piese ramase de la fostul meu SV. Detalii gasiti in semnatura. PRETURILE SUNT NEGOCIABILE! Multumesc!
  4. Daca stie si altcineva din ce material e facuta pompa, astept pareri. Multumesc!
  5. Ok! Dar Motul ce are? In fine, am spus deja c-o sa schimb pompa. Intrebarea mea era daca are cineva idee din ce material e facuta pompa? Multumesc!
  6. Are cineva idee, pompa de frana fata (Nissin) la Kawa zx636c din 2006 din ce material e facuta? Aluminiu sau magneziu? De ce intreb, ca am luat un Motul RBF660 si scrie ca nici RBF600, nici RBF660 nu se utilizeaza in cilindri de frana sau rezervoare de magneziu. Acum am in sistem RBF600, iar cand am apasat zilele trecute pe maneta (dupa ce a stat pe dreapta vreo 5 luni) era moale si ajungea pana la manson. Am invartit de roata si am apasat maneta iar roata s-a blocat. Dar, totusi, este moale maneta. O sa schimb pompa de frana, ca am alta la fel, si o sa pun Motul RBF660, de-aia intreb.
  7. De Three Bond. Dar e ca la piesele OE vs. OEM, facufe de aceeasi firma, numai ca pe OE o sa vezi si numele firmei ca a fabricat autovehiculul/motocicleta, iar pe aia OEM e doar numele celui care a fabricat piesa. Te las pe tine sa tragi concluzia.
  8. Pasta de etansare care am folosit-o e de Kawa, originala, la 150 lei, care cred ca e mai buna ca victor reinz.
  9. +1 Ne place sa preluam toate mizeriile de la TV....fara sa stim ca intr-adevar legea sanctioneaza de la +10. L.E. Este vorba de spetele unde de ex. limita e de 50 km/h si l-a prjns cu 61, 62 sau 63 km/h, si invocand acea marja iesea in limita prevazuta de lege fara a primi amenda.
  10. Salut! Aceeasi problema am avut si eu la modelul 2006. Comandat garnitura, o-ringuri, suruburi si pasta etansare, toate pe original. Schimbat garnitura (am aplicat pasta etansare pe toata, nu numai in punctele specificate in manual), pus o-ring-urile si suruburile noi. Dupa o luna de utilizare si vreo 1000 km, timp in care a fost dusa si in turatii maxime, nicio urma de ulei. Totul se prezinta ok, fara nicio scurgere. Toata lucrarea am facut-o eu (la tara, in curte). A durat vreo 1 ora jumate. Am demontat carene, rezervor, airbox si ventilatorul de la radiator, iar capacul a iesit usor, exact cum era descrisa operatiunea si in manualul de reparatie. Uleiul l-am schimbat dupa terminarea lucrarii si pornirea motocicletei pentru verificarea etansarii (in caz ca a intrat ceva praf in timpul lucrarii...). O-ring-urile vechi erau intarite, deci.... Sper sa nu mai curga si sa se rezolve definitiv problema. Daca apare vreo schimbare va tin la curent. Costul tuturor pieselor, vreo 650 lei (cu tot cu pasta etansare care e vreo 150 lei). Care mai aveti problema asta, sper sa va ajute postul meu. Bafta si asfalt uscat!
  11. Nu are immobiliser, dupa cum arata contactul. Deci cheie simpla fara cip.
  12. Scorpion exo 1000 comandata dupa masuratori, mi s-a potrivit perfect. Shoei XR1100 comandata, la fel dupa masuratori(de fapt aceeasi marime ca si Scorpion), mi s-a pottrivit perfect. Intre Scorpion si Shoei, clar Shoei. La scorpion mi-a placut viziera de soare incorporata, de altfel, a fost o casca foarte buna. Am purtat-vreo 5 ani. Shoei e mai usoara. La capitolul zgomot nu se vede o mare diferenta intre cele doua. In cazul ventilatiei Shoei e clar mai buna.
  13. Vezi ca 300V trebuie schimbat dupa 3000 km (max 5000). Spun asta ca deja am intrebat la Motul. Te dai numai pe pista de nu vrei sa pui 7100?
  14. Cred au aprox 1500 km. de cand le-am schimbat (placutele).
×
×
  • Creează nouă...