Da, hai sa va spun si experienta mea cu anvelopemoto.eu si cum dau ei vina mereu pe firma de curierat pentru brambureala care exista la ei in firma de ani de zile. Nu contest pretul, calitatea, etc, dar aiureala continua in care traiesc si sevesc clientii, cred eu ca pe termen lung le va aduce prejudicii.
Ii sun, imi raspund, imi spun ca ma suna inapoi cu o oferta, nu ma mai suna. Le dau mail, revin ei cu o oferta, doar pentru cauciucuri desi cerusem si consumabile, si se scuza ca sunt foarte ocupati, nu au sotcurile actualizate, desi pe site, apar produsele... In sfarsit, raman doar la cuciucuri si pun comanda. Dupa aproape o saptamana de linsite, sun la ei si aflu cu stupefactie, ca unul din cauciucuri nu este pe stoc si dureaza peste o saptamana sa soseasca. Ma obisnuiesc cu ideea si astept... Si astept, si astept si nimeni nimic, pana intr-o zi cand primesc mail ca produsul a sosit si urmeaza fi pus la curier. Mai stau vreo doua zile, fac programare la doctorul de cauciucuri, si nicio veste.... Verific AWB-ul si constat ca a fost emis dar nu a plecat coletul din firma. Sun, mi se spune ca o sa revina si ....surpriza, nu mai revin. Sun iar, se constata (zic ei) ca DPD curier a preluat produsul dar a uitat de el in depozit (Sic!!). Promit ei ca vor lua legatura cu curierul. Mai trec cateva zile, niciun semnal. Sun la ei din nou, acelasi text, verificam si va sunam. Normal ca nu suna si nu verifica nimeni. Sun eu la curier, si aflu (asa cum ma asteptam) ca a fost emis doar awb-ul de firma partener dar nu au chemat curierul si nici nu au predat niciun colet (awb-ul se emite de firma care vinde prin integrare in sistemul curierului). Sun inapoi la firma si intr-un final , am fost "pacalit" ca ei au trimis coletul dar curierul e de vina si l-au pierdut prin depozit. Culmea este ca dupa doua zile, se preda coletul, si ajunge la mine.... Hai ca pana aici nu a fost nimic... Mai vine un mail cu factura emisa. Surpriza, nu o pot descarca. Sun iar (mii de nervi) si pe loc, un baiat spune ca mi-a trimis un mail cu factura. Eu in fata laptopului nu primesc nimic... Le trimit mail, nu rapund, factura nu vine, ii sun si-mi spun ca eu sunt de vina ca nu am cont pe site. Imi fac cont, factura din suflet... Acum trageti si voi o concluzie dupa aproape 6 saptamani de chin si timp pierdut, asa se fac afacerile?