-
Număr conținut
366 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
iunie 2012
-
Motocicleta
Virago 250
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha virago
M.I.B.'s Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Exclus. Diferența este mare. Cel mai mare cred ca este dragstar sau cred ca este la fel ca virago. Cauta in specificații.
-
Virago, Yamah xv125/250, drag star 125/250. Identice la tot, nu doar la cadru. Sigur mai sunt și alte mărci.
-
Pfoaaa. Super tare. Vis.
-
Dimensiunea o stabilești tu. Vezi ce se potrivește la tine în funcție de cum o prinzi. Nu este ceva standard. Citește si sectiunea Custom, unde găsești mai multe informații (exemplu: PIELE PIELE .... sau Bobber etc.). Contactează pe cei care confecționează și o sa vezi că ieși mai ieftin decât de pe ebay. (asta dacă vrei calitate). In concluzie măsoară la tine și vezi ce se încadrează.
-
La cat costa un schimb nu este recomandat. Daca motorul pe timpul iernii sta la caldura.... sa zicem ca este ok, daca o mai pornesti ocazional. Eu unul nu recomand, totusi sta peste 3 luni. Eu schimb uleiul si apoi fac prima pornire dupa iernat. Am aproape 75.000 si merge impecabil, fara nici o interventie la ea.
-
Ai dreptate Dionysos, am uitat de Repsol, tot un ulei bun. Ideea este sa te orientezi in functie de ce recomanda producatorul si de conditiile meteo de la noi, deci te duci undeva 15W50 sau 20W50, pentru ca 1 noi nu circulam iarna si 2 temperaturile vara de la noi din Bucuresti sunt... iar daca vascozitatea la temperatura ridicata este mica agata, mai ramane sa alegi doar firma in functie de buget si obligatoriu filtrul schimbat de fiecare data. Aaa si sa nu iei de turatie, de preferat pentru motoare in v.
-
Bine ai venit si sa o stapanesti fara nici un eveniment. Cu privire la ulei... fiecare o sa recomande ce foloseste el. Printre uleiurile bune sunt motul si bel-ray. Eu am folosit cu succes si yacco, dar in prezent folosesc bel-ray v-twin 20w50 (eu am xv250). Nu agata cutia la temperaturi inalte, adica vara la 40 grade cand franezi la semafor si treci din treapta 5 pana la neutru sa schimbe normal, fara sa te chinui sa o pui pe neutru. Bafta si asfalt uscat.
-
Cred ca este acesta cod yamaha 12R-14105-00-00 Aici ai schema carburator verifica daca este asa (nu stiu denumirea in engleza), apoi da o cautare pe ebay si vei vedea ca se potriveste la aprope toate modelele de yamaha. Bafta.
-
Ok. greșeală mea Sigur are legătura cu vacuumul. Atașez o poza cu circuitul vacummului poate te ajuta. Si lăsam specialiștii sa se pronunțe.
-
Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune.
-
Da este scump. Ai varianta china, măsoară si cauta asemanator sau cauta dezmembrări. Vezi ca erau la rubrica dezmembrări unele mai vechi, cauta in topicuri si suna poate ai noroc.
-
Din ce îmi dai seama, problema ta este la traseul de la comutator la far. Ideea este ca ai trei fire la comutator, unul +, unul pt poziție si unul pt faza scurta. De aici nu pleacă direct la far, ci la relee. Comutatorul face prima oară legătura + la poziție, apoi + si la faza scurta (dar rămâne si la poziție) Trebuie sa o iei pe bucăți si de preferat sa faci rost de schema.
-
Dacă rămâi fără curent pe firul roșu înseamnă ca ai scurt. Sper ca faci verificările cu contactul pus, pentru ca altfel nu ai curent pe lumini. (la mine cel puțin nu este curent fără contact). Verifica tot traseul pe fiecare fir. Flash-ul merge?
-
Verifica dacă s-au ars becurile din cauza unei încărcari foarte mari. Eu am pățit-o cu încărcare de 17v mi-a ara becurile. alta idee nu am. bafta.