Jump to content

StormStalker

Membru
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About StormStalker

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Motocicleta
    Kawasaki Ninja 650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha YZF R125

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nu cred ca m-as complica. Initial am vrut sa imi iau Ninja 650(ER6f) SH din Italia si dupa 3 luni de discutii cu italienii, am zis ca nu merita. Sigur e alta piata acolo, dar sunt sanse mai mari sa cumpar ceva cu probleme.
  2. Vand Kawasaki Ninja 650 2017 ABS in stare perfecta de functionare. 8800km Carte service full la reprezentanta. Rodaj facut ca la carte, motocicleta nu a fost niciodata forjata, nu s-a incercat niciodata vreun wheelie sau stoppie cu ea. Vara a stat acoperita, ferita de soare si ploaie. Aproximativ toata iarna a stat in loc incalzit si acoperit, pusa pe stander, cu stabilizator de benzina in rezervor. Pentru a ingriji bateria, s-a folosit un battery tender de calitate. La cerere, dau motocicleta cu tot cu battery tender, inclusiv adaptorul quick connect. Crash pad-uri R&
  3. Stiu ca noul S1000RR e la alt nivel, imi placea chiar si cel pre 2019, dar si acela e prea scump. Cred ca o sa ma orientez la ceva mai ieftin de 600 si daca imi place pe circuit, strang bani si mai vad. Imi place cum arata Yamaha R6 2017+, dar e usturator de scump, chiar si SH. Sper doar sa nu dau peste cazane, incepe batalia. Va tin la curent. Multumesc
  4. Atunci raman pe prima varianta, cu 600-le. Vreau sa ma mut de pe strada pe circuit pentru a mai reduce din risc, fara sa renunt complet la acest sport. Continuand ultima idee, credeti ca merita, in principal pentru siguranta personala (nu ma intereseaza ca pierd/castig 500 ms), sa ma uit la modele cu Traction Control, ABS, Slipper Clutch (sa nu blochez roata in caz ca nu apuc sa fac rev matching)?
  5. @goe 75Mersi de sfat. O sa-l contactez pe Denis si vad ce zice. Am ajuns o data la Adancata, dar m-am dat dupa ureche si mai mult am incercat sa invat circuitul. Vad ca e mai subtire decat ma asteptam piata de 600 SH in perioada asta. Ca a doua varianta, crezi ca merita sa iau ceva mai mare daca nu gasesc un 600 care sa mi se potriveasca? Ce diferenta de costuri de mentenanta (pt circuit) ar fi intre cele 2 categorii?
  6. Multumesc frumos de sfaturi, @adidas! Daca decid sa imi iau un motor nou, revin cu o postare. Daca are cineva pareri diferite, sunt deschis sa le aud pe toate.
  7. @adidasDe acord cu tine, asa ma gandeam si eu ca e mai bine. Acum apare o 'problema' financiara, am niste anvelope din 2017, Diablo Rosso 3, nu stiu daca m-as avanta cu ele pe circuit cu aceeasi incredere pe care o aveam acum 2 ani. Parca nu ma lasa inima sa dau 300 Euro si sa merg doar 1 saptamana cu ele, banii nu ii mai recuperez daca vand motocicleta. Da, nu cunosc exact ce costuri asociate sunt pentru mersul frecvent pe circuit, cu siguranta componentele se degradeaza mult mai repede. Poate ma ajuta ca as dori sa raman la categoria de amator, nu ma intereseaza competitiile.
  8. Salutare! Va cer sfatul in legatura cu urmatoarea situatie: Ma gandesc sa imi fac motocicleta strict pentru circuit, sau poate inmatriculabila pentru a merge pe ea la service / pana pe circuit. Detin o Kawasaki Ninja 650 2017 (varianta sport-touring), care are suspensii neajustabile (basic), motor 2 cilindrii ~65cai (cuplu bun la mijlocul cursei, foarte echilibrat, dar nu ii plac turatiile mari), pozitie cam dreapta, frane acceptabile, stare tehnica buna. Merita sa investesc bani seriosi in ea sa o fac de circuit sau mai bine o vand si cumpar alta motocicleta mai potrivita? Ma gande
  9. Salut! Vibratiile nu sunt atat de deranjante, dar isi fac simtita prezenta destul de mult. De exemplu, ghidonul este montat pe un mic strat de cauciuc. Scaritele au un strat de 2cm de cauciuc pe partea superioara si un alt mecanism pe parte inferioara pentru reducerea vibratiilor. Toate acestea cresc nivelul de confort. Eu sunt foarte multumit de motocicleta, fiind una echilibrata, cu un aspect placut. » Post actualizat in 10 May 2018 08:59 "Vibratiile nu sunt atat de deranjante, dar isi fac simtita prezenta destul de mult." Dau un exemplu ca sa clarific: Daca esti in treapta 4 la 40
  10. Multumesc tutuor pentru sugestii si informatii! Daca vad ca nu ma incadrez cu timpul, poate renunt la Poiana. Momentan nu a confirmat nimeni ca mai vine. Haideti, dragi colegi! N-as vrea sa ma duc singur. » Post actualizat in 21 Jul 2017 18:07 Ultima strigare! Nimeni interesat? » Post actualizat in 22 Jul 2017 06:43 Am decis sa nu ma duc singur. O sa fac traseul cu alta ocazie si revin cu un feedback. Asfalt uscat!
  11. Am fost acum cateva luni prin zona si nu era nimic. Imi poti da un link extern catre Google Maps? Nu am putut gasi Magura langa Siriu si as vrea sa vad unde este problema inainte sa plec .
  12. Asfaltul: multe portiuni excelente, drumuri normale si cateva cu imperfectiuni(Cheia) Partea cu Targu Secuiesc - Parcul Putna nu am vizitat-o, dar chiar vreau sa vad cum e, deoarece mi-a fost recomandata (pentru moto). Traseu obositor, dar cu parti frumoase. Mers destul de mult pe drumuri serpuite prin paduri, vedem Brasovul de sus, vedem Barajul Siriu si satele de langa, etc. Daca plecam de dimineata, avem timp si sa ne oprim sa facem poze, sa mancam de 2 ori, etc.
  13. Salut! Cine e interesat de traseul acesta? Bucuresti-Cheia-Brasov-Poiana-Parcul Natural Putna(Vrancea)-Targu Secuiesc-Siriu-Bucuresti Sambata, 22/07, 650km, plecare de dimineata.
  14. Multumesc de urarile de bine! Astept sa mai vina si altii cu postari despre experienta lor cu Ninja 650/Z650. Asfalt uscat!
  15. Pretul motocicletei a crescut cu vreo 200EURO fata de modelul anterior, una noua fiind in jur de 7000 EURO. Mai adaugi ceva daca vrei modelul verde, cu stickere si mai scazi daca alegi 2 ani de garantie in loc de 4.(eu am optat pentru reducere ) )
×
×
  • Create New...