Sari la conținut
adidas

Trackdays - Discutii generale

Postări Recomandate

Am creat acest topic in ideea de a pastra cat mai la obiect celelalte topicuri. Un loc unde incepatorii vor putea pune intrebari si invata anumite aspecte referitoare la mersul pe circuit. Fenomenul capata amploare de la an la an si sper ca in curand, cat mai multi sa capete microbul.

MENTIUNE: PERSOANELE CARE NU AU LEGATURA DIRECTA CU ACEST SPORT, SUNT RUGATE SA-SI TINA PARERILE PENTRU EI!

post-18773-0-46647100-1416869215_thumb.jpg

Editat de adidas

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator Adrian

si sper ca in curand, cat mai multi sa capete microbul.

 

De ce? mananca si gura ta ceva de pe urma asta ?:))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu. Dar ideea e ca eu m-am molipsit de anul trecut si de atunci, nu am mai irosit aiurea benzina pe strazi. De la primele ture pe circuit am realizat ca nu prea stiam sa motociclesc, pe cum credeam. Dupa ani si ani de experienta, tot mai e ceva de invatat. Intr-adevar circuitul e diferit de strada, dar orice experienta in plus nu poate decat sa ajute la evolutia motociclistului.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adidas e chiar caz extrem de conversie street-race. A avut norocul sa intre in gasca Monster Garage, acolo, cam orice stradal intra in garajul Monster, incepe sa priceapa cite ceva. Una e vorbaraia, alta e ce vezi live.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator Adrian

Adidas cu ce alergi? Doar nu cu SC1000 ul?:)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare..baieti, sa te poti da pe circuit intr-o competitie la incepatori,trebuie sa fi afiliat la vrun club ?..

Stima

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adidas cu ce alergi? Doar nu cu SC1000 ul? :)

 

Cu un 1000RR al unui prieten, aceiasi moto pe care s-a dat Petre Pop anul asta. Cu toate riscurile asumate am sa incerc si SC-ul la anul, macar de plimbare si de poze :D

Incet incet, se invata :peace:

 

 

Salutare..baieti, sa te poti da pe circuit intr-o competitie la incepatori,trebuie sa fi afiliat la vrun club ?..

Stima

Daca doresti competitie, nu trebuie musai sa fii afiliat vreunui club. La RoSBK Rookies, te inscrii la Ionut MIstode si platesti taxa de participare.

post-18773-0-30746600-1416916748_thumb.jpg

Editat de adidas

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci Adidas !! incerc in iarna asta lunga ...sa echipez motoreta .. Bafta tuturor !!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De ce are Muresan in toate pozele la aplecare maxima un deget pe levierul de ambreiaj? Nu pot sa pun poze de pe FB acum ca sunt la munca (sa va arat la ce ma refer)

E o chestie de tehnica?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

scz ... sa alinieze roata spate cu roata fata ,sa nu o lase sa joace stanga dreapta pana da drumul de tot la frana fata


» Post actualizat in 04 May 2015 09:18

e foarte simplu de facut si greu de explicat pt mine

Editat de cmd

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai levierul de frana e liber, neatins. cred ca e trecut de apex.

Ca sa opreasca derapajul, cum ai zis initial, ma gandesc ca risti highside. Un fel de TC manual insa nu controlezi tractiunea din puterea motorului, ci opresti direct tractiunea (?!) pe iesirea din viraj?

Initial m-am gandit ca intentionat derapeaza roata spate din ambreiaj pentru a strange trasa. (totusi, pe ploaie?), dar nu vreau sa spun prostii si ma gandesc ca ma lamuresc cei cu experienta.

Editat de Zimbrutza

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

se pregatea pt urmatoarea curba care venea imediat,majoritatea intra in toate curbele cu un deget pe levierul de ambreiaj

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si pentru mine e greu de explicat.

dar si greu de gasit logica in tehnica lui Muresan. Sunt poze si pe stanga si pe dreapta, e o chestie bine inpamantenita pare-se

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

scz ... sa alinieze roata spate cu roata fata ,sa nu o lase sa joace stanga dreapta pana da drumul de tot la frana fata

» Post actualizat in 04 May 2015 09:18

e foarte simplu de facut si greu de explicat pt mine

 

Cu TC si Slippery clutch + TB????

Est sigur sau speculezi? :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sunt SIGUR 100%

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca aveti ceva indoieli va astept cu variantele voastre

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca aveti ceva indoieli va astept cu variantele voastre

vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul:

poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca-l tine in pozitia aceea asta nu inseamna ca-l si preseaza ,riderii intra PREVENTIV cu degetul pe levier ,daca au nevoie`l folosesc,daca nu nu ,pozele sunt facut in diferite momente,aici se termina curba ai idee daca a fost actionat in prealabil ?

Editat de cmd

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul:

poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj.

 

TC-ul e mai rapid decat reflexele pilotului.

Cred ca e o chestiune de obisnuinta/preferinta personala.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

TC-ul e mai rapid decat reflexele pilotului.

Cred ca e o chestiune de obisnuinta/preferinta personala.

ma gandeam si eu ca daca are TC e inutil, dar chiar si asa, e greu sa te bazezi pe un calculator si niste senzori. :D

Editat de stRADu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul:

poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj.

pt asta are grija tc`ul

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pt asta are grija tc`ul

ma gandesc ca i-o fi intrat in reflex sa mearga asa de pe vremea cand nu avea TC pe motocicleta si acum ii e greu sa se dezobisnuiasca.

chiar sunt curios daca nu poti sa faci high-side cu tot cu TC, pe ploaie, la iesire din viraj, cand tragi de gaz cat poti. totusi pilotii de motogp reusesc sa faca high-side cu toate sistemele lor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

poti sa faci high side cu orice tc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...