Jump to content
Sign in to follow this  
adidas

Trackdays - Discutii generale

Recommended Posts

Am creat acest topic in ideea de a pastra cat mai la obiect celelalte topicuri. Un loc unde incepatorii vor putea pune intrebari si invata anumite aspecte referitoare la mersul pe circuit. Fenomenul capata amploare de la an la an si sper ca in curand, cat mai multi sa capete microbul.

MENTIUNE: PERSOANELE CARE NU AU LEGATURA DIRECTA CU ACEST SPORT, SUNT RUGATE SA-SI TINA PARERILE PENTRU EI!

post-18773-0-46647100-1416869215_thumb.jpg

Edited by adidas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adrian

si sper ca in curand, cat mai multi sa capete microbul.

 

De ce? mananca si gura ta ceva de pe urma asta ?:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu. Dar ideea e ca eu m-am molipsit de anul trecut si de atunci, nu am mai irosit aiurea benzina pe strazi. De la primele ture pe circuit am realizat ca nu prea stiam sa motociclesc, pe cum credeam. Dupa ani si ani de experienta, tot mai e ceva de invatat. Intr-adevar circuitul e diferit de strada, dar orice experienta in plus nu poate decat sa ajute la evolutia motociclistului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adidas e chiar caz extrem de conversie street-race. A avut norocul sa intre in gasca Monster Garage, acolo, cam orice stradal intra in garajul Monster, incepe sa priceapa cite ceva. Una e vorbaraia, alta e ce vezi live.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Adrian

Adidas cu ce alergi? Doar nu cu SC1000 ul?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare..baieti, sa te poti da pe circuit intr-o competitie la incepatori,trebuie sa fi afiliat la vrun club ?..

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adidas cu ce alergi? Doar nu cu SC1000 ul? :)

 

Cu un 1000RR al unui prieten, aceiasi moto pe care s-a dat Petre Pop anul asta. Cu toate riscurile asumate am sa incerc si SC-ul la anul, macar de plimbare si de poze :D

Incet incet, se invata :peace:

 

 

Salutare..baieti, sa te poti da pe circuit intr-o competitie la incepatori,trebuie sa fi afiliat la vrun club ?..

Stima

Daca doresti competitie, nu trebuie musai sa fii afiliat vreunui club. La RoSBK Rookies, te inscrii la Ionut MIstode si platesti taxa de participare.

post-18773-0-30746600-1416916748_thumb.jpg

Edited by adidas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci Adidas !! incerc in iarna asta lunga ...sa echipez motoreta .. Bafta tuturor !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce are Muresan in toate pozele la aplecare maxima un deget pe levierul de ambreiaj? Nu pot sa pun poze de pe FB acum ca sunt la munca (sa va arat la ce ma refer)

E o chestie de tehnica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

scz ... sa alinieze roata spate cu roata fata ,sa nu o lase sa joace stanga dreapta pana da drumul de tot la frana fata


» Post actualizat in 04 May 2015 09:18

e foarte simplu de facut si greu de explicat pt mine

Edited by cmd

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai levierul de frana e liber, neatins. cred ca e trecut de apex.

Ca sa opreasca derapajul, cum ai zis initial, ma gandesc ca risti highside. Un fel de TC manual insa nu controlezi tractiunea din puterea motorului, ci opresti direct tractiunea (?!) pe iesirea din viraj?

Initial m-am gandit ca intentionat derapeaza roata spate din ambreiaj pentru a strange trasa. (totusi, pe ploaie?), dar nu vreau sa spun prostii si ma gandesc ca ma lamuresc cei cu experienta.

Edited by Zimbrutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pregatea pt urmatoarea curba care venea imediat,majoritatea intra in toate curbele cu un deget pe levierul de ambreiaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pentru mine e greu de explicat.

dar si greu de gasit logica in tehnica lui Muresan. Sunt poze si pe stanga si pe dreapta, e o chestie bine inpamantenita pare-se

Share this post


Link to post
Share on other sites

scz ... sa alinieze roata spate cu roata fata ,sa nu o lase sa joace stanga dreapta pana da drumul de tot la frana fata

» Post actualizat in 04 May 2015 09:18

e foarte simplu de facut si greu de explicat pt mine

 

Cu TC si Slippery clutch + TB????

Est sigur sau speculezi? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt SIGUR 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca aveti ceva indoieli va astept cu variantele voastre

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca aveti ceva indoieli va astept cu variantele voastre

vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul:

poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca-l tine in pozitia aceea asta nu inseamna ca-l si preseaza ,riderii intra PREVENTIV cu degetul pe levier ,daca au nevoie`l folosesc,daca nu nu ,pozele sunt facut in diferite momente,aici se termina curba ai idee daca a fost actionat in prealabil ?

Edited by cmd

Share this post


Link to post
Share on other sites

vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul:

poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj.

 

TC-ul e mai rapid decat reflexele pilotului.

Cred ca e o chestiune de obisnuinta/preferinta personala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TC-ul e mai rapid decat reflexele pilotului.

Cred ca e o chestiune de obisnuinta/preferinta personala.

ma gandeam si eu ca daca are TC e inutil, dar chiar si asa, e greu sa te bazezi pe un calculator si niste senzori. :D

Edited by stRADu

Share this post


Link to post
Share on other sites

vin si eu cu o varianta, nu dati cu parul:

poate tine degetul acolo pentru cazul in care la iesire din viraje simte ca intra in high side, trage ambreiajul pentru o revenire mai lina a rotii spate, fara a reduce brusc gazul, doar corecteaza din ambreiaj.

pt asta are grija tc`ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt asta are grija tc`ul

ma gandesc ca i-o fi intrat in reflex sa mearga asa de pe vremea cand nu avea TC pe motocicleta si acum ii e greu sa se dezobisnuiasca.

chiar sunt curios daca nu poti sa faci high-side cu tot cu TC, pe ploaie, la iesire din viraj, cand tragi de gaz cat poti. totusi pilotii de motogp reusesc sa faca high-side cu toate sistemele lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa faci high side cu orice tc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...