Sari la conținut

twingoo

Membru
  • Număr conținut

    96
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    liviuene@ymail.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    K-175, IJ 56
  • Numar Moto
    Afumat

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

twingoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. twingoo

    "free Talk"

    Ce masina vrei sa cumperi? Iti recomand Intercar (Skoda), e chiar la intrare dinspre Brasov. Intreaba de Iulian, e printre cei mai buni mecanici din Sibiu
  2. Cineva de la fata locului sa dea un "raport" referitor la vreme/conditii?
  3. Se mai organizeaza anul acesta Cupa Micu' Rossi?
  4. Vanzatorul sustine ca acest cadru este DKW... Sa auzim si alte pareri
  5. Caut piese de Kovrovets-K58 sau chiar si motocicleta intreaga. Daca aveti orice informatii despre asa ceva, va rog sa ma contactati.
  6. Are cineva un manual de service pentru Gas Gas EC250 din 2001? Pe internet gasesc din 2000/2003 dar difera motoarele
  7. Ma poate ajuta cineva cu un contact (sau mai multe) de unde pot achizitiona piese de Gas Gas EC250 din 2001?
  8. Am curatat filtrul de aer (care era cam murdar), am pus bujie noua, iar acum porneste "la automat" si la relanti parca se si aude altfel... Carburatorul l-am demontat degeaba, era curat ca lacrima
  9. Stai linistit ca pozitia de pe hard enduro nu se compara cu cea de pe o motocicleta "normala". Am mers pe un F650, iar mai apoi pe un Transalp si cand m-am urcat pe capra de enduro ma gandeam "Bun, si acum ce fac?!". Cand te opresti folosesti doar un picior, motocicleta fiind usoara nu e nici o problema sa o inclini si sa o ti asa (personal deja mi se pare aiurea sa incerc sa ating jos cu ambele picioare). In ceea ce priveste motorizarea, daca nu ai mai avut de aface cu "sportul" asta, te sfatuiesc calduros sa alegi 125 2T, pentru inceput e mai mult decat suficient! ( tot din proprie exeprienta iti zic ca diferenta dintre 200kg/50CP, cat aveam la F650, si 100kg/50CP la enduro o vei simti in toate incheieturile la inceput )
  10. Asa ma gandeam si eu, ca o fi un secret la pornire, pentru ca motorul se invarte dar nu o ia... Crede-ma ca am incercat toate combinatiile posibile cu soc/fara soc, cu soc/fara soc si cu gaz deschis maxim, cu soc/fara soc si doar putin gaz, cu benzina inchisa/deschisa, cand i se pune pata nu vrea nicicum... Am scos filtrul de aer sa il curat, o sa demontez si carburatorul sa ma asigur ca nu a tras ceva mizerie din rezervor, dar daca dupa toate astea plus schimbat bujie o sa faca la fel nu stiu la ce sa ma mai uit...
  11. O problema asemanatoare am si eu la un Gas Gas EC 250 din 2001.Cand e rece porneste, sa zicem, cat de cat usor, dar niciodata la prima pedala. Dupa ce apuca sa se incalzeasca si o opresc, nu mai porneste nicicum, trebuie sa o las sa se raceasca putin si sa incep iar sa "pedalez" pana raman fara suflu... Ce ma induce in eroare este faptul ca dupa ce porneste, merge impecabil, nu se ineaca, nu se opreste, nimic... Am scos bujia si este perfect uscata, dar putin afumata. Tinand cont ca merg cu ceva mai mult ulei de amestec, poate sa fie asta cauza? O sa cumpar o bujie noua si revin cu o concluzie. Tin sa mentionez ca pistonul si segmentii au fost schimbate recent. deci compresia este "blana".
×
×
  • Creează nouă...