Jump to content

Divingpixel

Membru
  • Posts

    58
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2012

Divingpixel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. La noi in tara si in tarile vecine cum ar fi Bulgaria/Grecia/Turcia e NORMAL sa intalnesti animale pe sosea prin sate mai ales seara si dimineata cand se duc sau se intorc de la camp. E anormal sa intalnesti turme de oi pe autostrada dar nu trebuie exclusa si aceasta situatie.. Tinand cont ca majoritatea am trait in Romania cred ca ai pus problema pe dos, de cand a devenict ceva anormal sa intalnesti vaci/cai/oi/caini pe sosea de capul lor? http://www.dcnews.ro/cu-turma-de-oi-pe-autostrada-soarelui_222716.html
  2. Vacile ca vacile, da daca era un tractor/masina/camion acu era praf cu dreptatea in brate. Rider-ul sa fie sanatos, dar sa nu se mai urce pe motocicleta daca nu poate evita/anticipa nici macar niste vaci care i-au "sarit" in fata cu viteza aproximativa de 5km/h el la randul lui avand viteza mica. Big plus pentru citatu asta "ANIMALELE NU E SI VA FI VREODATA OAMENI". Brilliant!!! Dovedeste superioritatea umana. Baietzica, daca oamenii sufera crede-ma ca nu animalele sunt de vina. Pe de alta parte ca sa ne fie bine noua "pilotilor" eu propun sa interzicem absolut orice nu e motocicleta si sa asfaltam peste tot.
  3. Roata nu este grav lovita sau descentrata. Are o lovitura mica, si cauciucul ciupit dar am venit cu ea asa din Grecia si am mai facut vreo 500 de km ulterior si nu m-a deranjat . Avea un usor voblaj intre 60 si 80 si inainte sa o lovesc si il are si acuma. Oricum trebuie remediat. Si am sezori de presiune in roti dar sper sa nu puna nici o problema. Pretul anvelopelor care este, sau trebuie sa mi le cumpar eu din alta parte?
  4. Salut Cezar, vreau si eu sa cumpar si sa montez un set de cauciucuri Dunlop Trailmax TR91 110/80-19 si 140/80-17. As vrea sa verific/indrept si roata fata ca am dat cu ea intr-un gard si nu cred ca mai e in toate mintile. Cam cat ma costa toata distractia asta?
  5. Bine ca ai scapat doar cu atat. Ai avut noroc. In rest pot sa mai spun ca imi place ce funda rosie avea calul si ca nu are nici o vina din punctul meu de vedere, si nici carutasul. Si aia care lauda tobele zgomotoase pentru ca se aud si se fereste lumea, sa se faca mecanici de locomotiva, macar o sa aiba o scuza sa faca galagie, merg pe sine, franeaza greu si tre sa ajunga in statie la ora fixa. LE : Am uitat sa raspund la intrebarea cum as fi facut : Atentie maxima, ochii mari si viteza mica mai ales in zonele populate.
  6. @jerry Sanse mari sa nu se mai fi intamplat. E o problema de mentalitate zic eu in momentul in care tii numarul asa, e clar ca nu esti cel mai cuminte. Iar in cazu asta s-a intalnit hotzu cu prostu.
  7. A fost draguț, mi-a plăcut ploaia. De acum o să fac numai poze cu casca pe cap să par și eu mai mare. O să mai particip la câte o spontană de asta din când în când.
  8. Cei cu choppere si cruisere sunt exclusi din ceea ce urmeaza sa spun in continuare. La fel si motocicletele de enduro, cross si cei care se dau prin praf, pietre si noroaie. Multumesc pentru note, tot ce am spus am testat. Am blocat fata, a fost in caz de urgenta si nu am cazut, am blocat fata si fara sa fie urgenta, pe langa marginea drumului ca era praf si desi eram un pic inclinat , nu am cazut, am reusit sa o tin dreapta. Spatele l-am blocat de multe ori, mergand drept, si motocicleta parca incetinea asa un pic desi cauciucul suera pe asfalt. Am avut o amarata de honda cbr f4i, nu e SS era sport touring dar tot avea 80% frana fata si 20% spete, in cazul ideal. Aveam cauciucuri noi (Dunlop SportSmart) placute noi Carbone Lorraine, lichid schimbat, frane aerisite, suspensii verificate si am franat de urgenta de cateva ori, si s-a blocat fata, am franat de aproape am facut stoppie (ramane sa spui ca si cand te ridici doar pe roata fata spatele conteaza) si nu am cazut si nu am lovit pe nimeni. Multumesc pentru nota 0, mai bine invatati sa franati cu fata fara sa va dati pe jos. Spatele blocat un pic fugea imediat, si s-a intamplat cand retrogradam in viraje si eliberam brusc ambreajul, e foarte neplacut, iar daca blochezi spatele prin franare in viraj risti sa faci high side. Sunt curios daca ai franat vreodata tare cu motocicleta ta, cu ambele frane sa vezi cum spatele se blocheaza aproape instant datorita faptului ca toata masa se transfera spre roata fata. E foarte adevarat ca cei 1-20% la o franare conteaza dar e mai bine sa te inveti sa te bazezi pe cei 80-99%. Apoi am trecut pe magaoaia asta de o am acuma unde am o suspensie fata care face dive de zici ca te arunca in cap, raportul de franare e pe la 70-30 si folosesc fata in mare parte a timpului. Ba chiar prostii astia de au facut motocicleta mi-au pus doua discuri mai mari in fata, ma intreb de ce oare? Ma mai distrez cu spatele dar cand sunt singur pe strada, merg incet si nu e nevoie sa ma opresc repede pana intr-un anumit punct. Stiu ca in conceptia voastra e foarte gresit sa iti formezi reflex sa franezi cu frana cea mai eficienta. E ok nota 4, si bafta multa celor care iau 10 de la tine! Multumesc oricum profesore! Nu stiu cat suntem de offtopic, sau aici se da doar cu insanatosire grabnica, dumnezeu sa-l ierte si RIP?
  9. Asa este spun tampenii, ma scuzati, franati in continuare cu spatele, in special cu SS, e pacat sa nu avem ce sa citim aici la accidente !
  10. Bine ca e ok Radu ! Pai fara sa ne suparam, eu folosesc ambele frane din plin, doar ca pe aia pe spate nu o folosesc aproape niciodata in caz de urgenta. Ambele frane puse concomitent sunt mai bune decat doar fata numai daca nu franezi prea tare cu fata. La o motocicleta sport daca franezi tare fata spatele se blocheaza si ii cam pierzi controlul, mai bine il lasi in frana de motor, sau liber. Fata daca esti drept poate fi blocata, nu cazi si e mult mai eficienta decat spatele. Mai bine sa se formeze reflexul de a frana cu fata decat cu spatele mai ales in caz de surprize. Am experimentat o gramada, am blocat si fata si spatele, iar de cand am si abs strang de frane pana le blochez si observ care si ce face mult mai usor. Postez asta la accidente ca poate ajuta pe careva, puneti-va cauciucuri bune, placute de frana performante si franati cu fata ca sa scapati, daca nu indepliniti una din conditii va doresc mult noroc si mergeti mai incet caci e foarte adevarat ca frana spate ajuta da doar la viteze mici. My 2 cents. LE : Eu merg mai incet in momentul de fata ca am placute proaste
  11. Insanatosire fara sechele riderului. Sa imi explice si mie cineva cum e cu felicitarile pentru frana cu spatele? Ce pana mea face frana spate in afara de o senzatie vaga de incetinire?
  12. Ne mai intalnim. Eu cel putin sigur ajung. O sa ma recunoasteti dupa .... laptop, cu multe actipilduri pe el
×
×
  • Create New...