Pai ce pot sa spun, nu pe toti ne intereseaza la o masina eficienta / ce imagine iti face pe drum. Nu exista masina fara defecte, asta e clar. Da, ruginesc groaznic, din cate ka-uri am doar la unul am curaj sa ii pun cricul pe prag :)) si asta pt ca e refacuta podeaua + pragurile, nu ca n-ar fi ruginit ea. Are si sudate cate o teava rectangulara pe interiorul lor pentru rezistenta, nebunie ce-i acolo. Mie unul imi place ca si design, mi se pare funny. E usoara, atat Endura E cat si Duratec sunt wow dpdv al fiabliltatii, cutia e absolut geniala, masina simpla, distributie pe lant, sta ok pe drum, ai in ea geamuri + oglinzi electrice, AC, piele... Si da, consuma destul de mult dar din punctul meu de vedere merita cand pui in balanta cat de fiabil si simplu e motorul. Oricum in general nu prea imi pun problema consumului cand cumpar o masina. Vad eu dupa cum ma descurc. Pot sa nu mai aiba nici coafezele, nici lacatusii mecanici sau cine mai vrei tu, pe mine ma doare fix in cot :)) In general ma doare in cot de parerea celor din jur si fac fix cum ma taie capu' Si da, de foarte multe ori nu iau neaparat decizii rationale ci mai degraba pt ca pur si simplu asta vreau eu sa fac in momentul ala si aia vreau sa-mi cumpar. Fix de asta ultimele 2 ka-uri le-am cumparat asa spontan pentru ca unul e verde si are trapa din aia panoramica si celalat avea un set de jante ce mi-au placut mie Primul Omega l-am luat pt ca avea un vecin cand eram mic si am vrut sa am si eu. Si nu, nu glumesc
Ka-urile sunt rugina in sine, nu ca au probleme cu rugina :)) Motoarele, atat Endura - E cat si Duratec sunt bomba. Cel putin Endura eu l-as pune la acelasi nivel cu 1.4 mpi si cu celebrul 2.0D de pe cobra dpdv al fiabilitatii. Efectiv poti sa-i bagi si nisip in el si tot merge ceas. Omega e misto, misto rau. Am X20XEV pe ambele. Nu e nici cel mai rafinat si nici cel mai silentios sau economic motor dar e ok. A, da, si baga ulei by default dar nu-i problema, sunt calit cand vine vorba de rable, asta sa fie problema ca de merge si nu ma lasa in drum ii bag si ca la 2T daca e nevoie. Eu am avut norocul sa iau una cu 152k km reali din DE, 1 proprietar de noua ce avea 86 de ani cand am luat-o, talon original ( zici ca e piesa de muzeu la cat de vechi arata ), carte la fel, pe carte apare reprezentanta Opel din Stuttgart de unde a luat-o omul, carte service, stickere cu schimburile la greu sub capota, distributia schimbata la 148k de la Conti, manualul masinii+radio+ car pass+ radio card + 9203297 facturi cu schimburi de piese si revizii + foile de la ultimele 36382 TUV-uri. Si mi-a mai dat si inca 2 jante de aliaj aceasi model ca pe masina cu gume noi de la Conti, cica sa am de rezerva + roti aproape noi de iarna + ca avea 3/4 din rezervor cand am luat-o :)))))
Mda, stiu, lucky luck