Sari la conținut

Hard Rider

Membru
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    cristiano_mihalyi

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    kawasaki
  • Numar Moto
    MM ------

Informații profil

  • Interests
    orice are motor

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Hard Rider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. da... si nu il "turezi" , incearca sa tragi de acceleratie usor dupa ce ai lasat shocul...si eu am avut probleme cu a mea dar nu e pe injectie asa ca nu ma prea bag...
  2. la ce am vazut in video eu zic ca prea bruschezi acceleratia si daca e la rece sigur ca "moare"...daca tot vrei sa il turezi la rece tureazal usor cursiv
  3. pentru A nu mai poti ,acuma sa vad si eu ca sunt programat luna asta dar in conditiile astea nu am cum sa dau si trebuie sa fac o alta programare mai in vara si nici la mn nu e sigur daca pot sa dau poate ma pune naibi sa astept pana la 24 e pl... ar fi prea fain ))
  4. Si eu m-am inscris in noiembrie la A si pe 3 ianuarie am mers sa dau sala la A si acolo am stat un pik sa se intereseze alea pe acolo daca se mai poate da si intr-un final am intrat in examen, dupa 19 ianuarie si chiar inainte de 19 nu se mai putea da examen pt A
  5. in aceasi situatie sunt si eu am dat examen pentru A ,traseu oricum se mai da dupa vechea lege dar nu cred ca o sa poti sa dai traseul in conditiile astea, eu mi-am facut o alta programarea mai in colo dupa ce se duce zapada
  6. atunci la ce plm venit de la bucuresti in vacanta la munte? stati acolo in praf si gunoaie Da mi se pare corect noua lege ,dar vad ca unii se dau zmei si nu mai au loc pe drum
  7. daca tot vorbesti de mn spunemi tu la cati ai dat de categoria A si cat de lunga a fost coada de iepuri in spatele tau...nu vreau sa ma cert sau sa ma luati in nume de rau dar voi cum erati, da sunt multe accidente de moto dar si la 24 de ani daca dai de permis nu o sa fie mai putine accidente
  8. nu tzi se pare ca exagerezi cu 100 de intrebari, gata acuma daca aveti cartonu sunteti smecheri si va pare bine cand auziti cand se ingreuneaza examenele dar nu va aduceti aminte cand si voi atzi dat examene stateatzi totzi cu morcovu in c*r si mai demult se dadea mult mai usor de permis , voi chiar nu ganditi un pik , da recunosc se petrec prea multe accidente si prieteni pierdutzi din cauza motoarelor dar asta nu inseamn ca ala care da examen mult mai greu si il ia el nu poate sa dea de belea? sa fim seriosi. Ganditi si voi un pik nu va aflati in seama gata ca aveti permis,un cocalar corigent nu este in stare sa ia permisul cum este acuma legea , mi se pare foarte corect proba prin oras ,dar treaba este sa nu se mai ia permisele pe invarteli ca atunci un analfabet cu 10 clase merge in afara munceste si isi cumpara permisu . Parerea mea este ca dupa o perioada de 5-10 ani dupa ce ai permisul sa dai iar orasul si sala ( si atunci o sa vedeti ca nu multi o sa il ia garantez. Scuzati limbajul si greselile ...dar mai intai ganditi. Eu asta imi doresc ca dupa ce ai permisul dupa o perioada de cativa ani sa se dea iar examen (sala+oras) si atunci sa vedeti garantez ca majoritatea il pica. Ramai mut cand vezi ce soferi sunt pe drumurile astea aglomerate si pline de gropi .Sunt si tineri care isi doresc un motor cat de cat si sa il poata sa il conduca nu toti sunt vitezomani,ganditiva si voi cum era cand dadeati voi... Nu ganditi ca bunicamea suntem in secolul 21 totusi... Deja m-am incins prea mult dar mi se para buna ideea cu A1 pt 50 nu mai mult de la 16 ani ,le ofera posibilitatea tinerilor sa conduca ceva mai usor,sa se adapteze in trafic de mici ,dar sa dea examen nu "dovada" ,asa ca se urca unu la 23 de ani (cunosc cazuri) pe un motor care el nu a mai condus altceva si se omoara naibi.nu tin cu cei de 16 ani pt ca incurca traficul dar ma pun in pielea lor.Nu am nici 16 ani,eu cel putzin conduc un 650 de la 15 ani enduro bineinteles.
  9. termostatul imi era blocat si termocupla pornea odata cu motorul,acuma am dat jos termostatul trermocupla nu mai porneste si din ce am realizat este ca nu se mai incalzeste asa tare avand in vedere ca nu mergea termocupla si statea la relanti 10-15 min cand era termostatul la 20-25 minute fierbea apa cu toate ca mergea termocupla nu , l-am lasat la relanti inca nu l-am scos la ture pentru ca l-am lasat la relanti cum am spus si cand am vazut ca deja incepe sa fiarba unde sa il mai scot ,acuma am dat termostatul jos si parca este alta diferente o sa il incerc in timpul mersului sa vad ce zice,termostatul o fi blocat nushtiu exact avand in vedere ca motorul nu a mers de multa vreme
  10. da pai asa ma gandeam si eu,termocupla mergea continu ventilatorul porneste de odata cu motorul pai mie imi facea presiune ,cand il turam imi scotea apa pe la vasul de expansiune (era plin),cand statea la relanti dupa un timp ce mergea motoru imi scotea apa incet pe langa busonul de la vasul de expansiune ,cand l-am oprit se auzea cum fierbea apa in radiator eu banuiesc ca isi face circuitul atat timp cat vine apa in radiator,oricum motorul nu a fost pornit de multa vreme trebuie sa iau de la capoat toate furtunele de la circuit. da caldura il deschide dar al mine termocupla porneste odata cu motorul eu te inteleg,dar acuma ca imi scoate apa din vas il scoate la supraplin,dar problema este de ce incepe sa fiarba apa intr-un timp atat de scurt. deci acuma de incalizt nu ar fi o problema pt ca si la klr-u meu tot asa e cand sta la relanti si are si termocupla dar motocicleta imi scote apa la supraplin daca este plin radiatorul doar dupa ce e bine incalzit si cand trag de ea atunci imi vomita apa,dar deja sa fiarba e exagerat, acuma mai am putin de lucru la el o sa ii verific sistemu de racire ,iar apoi o sa il scot la deal. mentionez ca motorul nu a fost pornit sa mearga calumea de vreo 2 ani,il mai porneam eu doar asa cand aveam de lucru la el la pornire dar nu il lasam mult,ar fi si asta o problema? posibil sa fie soareci pe instalatie
  11. Salut! am problema la un motor de 200cc motor de quad este asemanator cu unul de motocicleta ,transmisie pe lant,ambreaj manula,4 viteze ,si ca format ai impresia ca este de motocicleta. Am pornit motorul si l-am lasat la relanti cam vreo 20-30 min insa a inceput sa imi fiarba apa in radiator,imi scotea apa pe la supraplinul din vasul de expansiune. mentionez ca am si termocupla la el care a mers continu. Nushtiu din ce cauza sa incalzit asa tare,nu era nici prea cald afara... Nu a fost pornit nici de ceva vreame.
×
×
  • Creează nouă...