Sari la conținut

cristitĂźrcin

Membru
  • Număr conținut

    38
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://vespaownersgarage.wordpress.com/

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Vespa PX150E Arcobaleno
  • Club
    Vespa Club Romania

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Vespa 50 HP, Vespa PX125E
  • Interests
    Vespa Owners Garage
    Vespa Club Romania

cristitĂźrcin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vespa 150 (VBB) este primul model cu motor clasic "modern". Un motor elastic, cu 4 viteze si care foloseste 2% ulei in amestec. Aceste caracteristici ii confera o fiabilitate mai mare, un randament mai bun si posibilitatea de a acoperi distante lungi fara probleme. VBB-ul mentine linia frumoasa care defineste primele modele. Reconditionat cu piese originale (seria motorului completeaza seria caroseriei), are in jur de 100km, totul functionand impecabil pentru un model clasic. Scuterul este inmatriculat in Romania, detine CIV (Carte de identitate emisa de RAR), talon de inmatriculare, transferul de proprietate facandu-se foarte usor. Detalii Model: Vespa 150 VBB2T (1962 - 1967) An fabricatie: 1963 Culoare: Alb si Rosu Km: 100km Pret: Telefon 00 40 735 977 929 sau email vespaownersgarage@gmail.com Acest exemplar a fost verificat si testat de Vespa Owners Garage. Scuterele sunt disponibile pana pe 16 august. Ulterior acestei date vor pleca in afara tarii.
  2. Incheiem sezonul 2014 cu o petrecere pentru toti membri Vespa Club Romania la Trattoria Garibaldi, unde punem in scena: • Expozitie Vespa vintage (150GS-1958, 125 FaroBasso -1955) • Tombola (geanta Vespa) • Video & Pics de la evenimente si excursii • Fun & Music Parada porneste de la Biserica Anglicana incepand cu ora 19:30 spre Garibaldi, pe cer senin. Dupa petrecere, scuterele pot fi lasate in parcarea privata si securizata a restaurantului. Va asteptam pe toti. Echipa, Vespa Club Romania http://www.clubvespa.ro/articole-vespa/season-closing-party-2015 RSVP: https://www.facebook.com/events/615241741918384/
  3. Mda, in Cambodia am vazut gaini vii legate de teava/bara spate a pick-up track-ului, dar tara este un pic in urma celorlalte in zona. Nici macar Vespa moderne, scumpe si cromate nu isi iau romanii. Legat de semafor, Vietnam a fost cea mai hardcore experienta, in Saigon avand placerea sa merg cu o Vespa prietenilor de acolo, noaptea, o super senzatie de incredere si nu de frica Mai pune poze daca te mai intalnesti cu ei, Malay si Indonezia vad doar pe net momentan, par hardbuilder-i oamenii (Vespa, Lambretta)
  4. Stiluri, culturi diferite in zone apropiate: SudEst Asia si Japonia. Diversitate si in concluzie toleranta, relaxare, pace Vespa reinvie in zona SE Asia, fiind prezenta inca din anii '50, adusa de oamenii de afacerii francezi (Vietnam & Thai), parasita in spatele casei prin '80 cand au cumparat new style scoot, noi cu stickere, glowing pt Asia, reinviata dupa 2010 cand au vazut ca revine acest trend in EU si US, vintage scoot, moto etc.... In Bangkok, Vespa Vintage este folosita de postasi pentru fiabilitatea lor, s-au folosit de ele de mai bine de 40-50 ani Acel design de scoot (Honda, Suzuki, Kawasakil, Yamaha) cu lant si unele cu schimbator sunt cele mai raspandite, fiind si cel mai ieftin mijloc de transport pt toata familia, saua acomodeaza cel putin 3 membri, de multe ori 4 sau 5. Parca pe lant erau. Nu are succes in RO pentru ca: ajunge cu 30% taxe vamale & shipping in plus design-ul urmareste spiritul/stilul asiatic, nu european vestici nu sunt asa de rationali (in special de sorginte latina) prejudecati romanesti specifice: bmw=costum sport, cruciulite cu ventuze, scuter=curier, baiat inchis la piele fara casca, acte, etc. Interesant cum nu sunt interesati de marca scooterului pe care o au, dar reusesc sa copieze perfect cultura vestica (scrie lambretta pe el ) Nu se prea mai fura, legal se inregistreaza la primarie avand ITP(CIV), RCA etc, proprietarii o securizeaza cu lant + eventual alarma (300 lei medium quality). In ultimii 2 ani a fost furata o singura Vespa, proprietarul a lasat-o intr-o zona cu potential, neasigurata in niciun fel. Preturile revin la normal, piata sanatoasa si nu luxury..... O privire inspre cultura lor Scootering Da, pentru mediul urban scooter-ul este cel mai bun: pret achizite, running costs, dimensiuni, torpedo (locuri pentru depozitat), posibilitatea de a te imbraca oricum (fetele in fusta), desi inca avem nevoie sa ne satisfacem nevoile emotionale si nu reusim sa ne gestionam fricile. ps: reverend, mi-ai trezit pofta de SE Asia...
  5. Cu drag si oricand despre scootere vechi. Proprietari, adica malaiezienii? Faceau misto sau....??? Cea mai simpla metoda de a deosebi Vespa de Lambreta este: Vespa = furca fata monobrat (46-48, 2006-prezent, model pe stanga, 48 - 2005 pe dreapta) Lambretta = furca clasica 2 brate Imi place foarte mult scena asiatica de Vespa&Lambretta, am avut placerea in Vietnam si Thailanda sa cunosc, merg impreuna cu localnicii pe Vespa. ps: pe la noi cultura MOD nu prea este cunoscuta, probabil nu se muleaza personalitatii noastre, nu stiu forte multe despre MODs. In Bucuresti exista un magazin MODs, mutat acum pe langa teatru de comedie in Centrul Vechi (Retro Shop, inainte Lambretta Shop)
  6. pssst ... acelea 2 sunt lambretta si este vorba de miscarea MOD initiata in Great Britain. Baietii din Malay adopta si acest stil, tara fiind sub protectia Brit Empire la un moment dat, scena de scoots fiind foarte puternica in zona.
  7. Salut, ma bucur ca te-ai intalnit si ai plecat mai departe cu Vespa Cunostintele acumulate de-a lungul istoriei (1946-) se regasesc in scuterele construite in prezent. Prima dragoste ramane cea mai intensa. Scuterul nu este construit pe platforma de 50cm, are un sasiu mare. Structura este una rigina din otel, ceea ce ii confera o ciclistica superioara fata de de alete scutere. Agilitatea urbana de la Vespa GTS nu o vei mai regasi la alte scutere mari: Burgman, XMax, etc datorita rotilor de 12, sasiului rigid, ampatamentului mai scurt, pozitia in sa. Motorul de 300cc prezinta un echilibru perfect intre acceleratie, consum, putere. Consuma cat o Vespa 2T de 5occ cu acceleratia deschisa la maxim. Daca mergi cu o viteza de croaziera de 90km/h consumul scade pe la 3,5-4 l/100km. Am vazut ca povestesti de traseu "virajat" ceea ce ma face sa ma gandesc ca tragi un pic de acceleratie. Daca mergi mai relaxat, pentru priveliste, obtii un consum mai mic. De altfel la deal creste consumul Vezi ca motorul isi termina rodajul dupa 1000km, incepe sa se "destina" dupa 2000km si sa scada consumul. Parbrizul mare, creste consumul, fata devine instabil la vant+curbe, eu o simt ca pe un velier. Asigurarea este un pic cam mare, dar nu pentru poluare/ambuteiaje (motivatia pentru a folosi scutere in oras), probabil varsta. Si aici au crescut destul de mult. O foarte buna alegere sa inchiriezi mai intai sa vezi cum te simti pe unul mai mare. O sa ai o surpriza. Inchiriaza pentru mai mult zile sa poti compara. Vei ramane la Vespa Reactiile pozitive ale celorlati: "imi place si nu stiu de ce", "o ai toata viata", "va ramane mereu o...VESPA" reconfirma de ce Vespa. Daca mai ai nevoie si de alte info, te ajut cu mare placere. Asfalt uscat ps: arunca si un ochi aici: http://www.clubvespa.ro/ si https://www.facebook.com/ClubVespa.Ro, https://www.facebook.com/groups/clubvesparo/
  8. Vespa Club România- deschiderea oficială a clubului iubitorilor de Vespa In data de 27 septembrie 2013 a avut loc deschiderea oficila Vespa Club Romania, evenimentul s-a desfasurat la Fratteli Social Club, impreuna cu Aperol Romania. Mai multe detalii despre eveniment, poze si video gasiti pe site aici: http://www.clubvespa.ro/articole-vespa/vespa-club-romania-deschiderea-oficiala-a-clubului-iubitorilor-de-stil-si-noncoformism enjoy Salut, am scris un articol (sustinut cu argumente stintifice: studii Europene efectuate de Acem Europe) despre beneficiile utilizarii scuterului in traficul urban, din perspectiva tuturor, fara a avea legatura cu o anumita marca. Da un share catre toti prietenii soferi (noi, posesorii de scutere stim deja ). Multumesc http://www.clubvespa.ro/video-vespa/beneficiile-utilizarii-unui-scooter-in-trafic
  9. Dragă iubitor de Vespa, Mersul cu Vespa a fost dintotdeauna sinonim cu libertatea, exploatarea agilă a spaţiului şi cu stabilirea rapidă de relaţii sociale. Și aşa s-a transmis de-a lungul timpului, până în prezent. Vespa a devenit simbolul unui lifestyle care şi-a lăsat puternic amprenta în perioada sa de glorie în cinematografie, literatură sau publicitate. Nimic nu poate fi mai urban, mai elegant și mai boem decât un El şi o Ea pe un scuter retro, Ea cu părul în vânt, fluturând de sub cască! Vespa s-a născut din dorinţa lui Enrico Piaggio de a realiza un vehicul ieftin pentru mase şi, în timp, a devenit o declaraţie de stil. A fost nevoie doar de câteva zile pentru a pregăti primele schiţe, Produsă pentru prima dată în aprile 1946, Vespa a fost un vehicul complet original şi revoluţionar faţă de oricare alt mijloc de transport pe două roţi. Modelul a fost „botezat” de Enrico Piaggio, care uitându-se la prototipul MP6 cu partea centrală lată, loculul conducătorului şi „mijlocul” înguste, a exclamat: “Arată ca o viespe!”. Şi astfel s-a născut Vespa! Publicaţia The Times a numit-o „ un produs complet italian, cum nu s-a mai văzut de la carele romane”. Vespa a rămas combinaţia perfectă de stil, design şi funcţionalitate elegantă. Şi pentru că şi tu, asemenea scuterului tău, preferi să fii diferit, te invităm să ni te alături, ca membru exclusiv al comunităţii Vespa Club România, locul unde iubitorii de Vespa îşi pot împărtăşi pasiunea pentru istorie, eleganţă şi frumos. Alătură-te clubului nostru şi împreună vom descoperi lumea Vespa şi spiritul italian pe străzile României, iar tu te vei bucura de beneficii exclusive asigurate de Vespa Club România. Iată ce îţi oferim, dacă accepţi să ni te alături. Pentru a marca intrarea ta în club, vei primi un card de membru exclusiv, 2 stickere cu logo-ul Vespa Club România cu care să te mândreşti în plimbările tale urbane şi alte 2 stickere reflectorizante cu www.clubvespa.ro. Nu uita să îţi verifici căsuţa poştală pentru că vei primi scrisoarea noastră de întâmpinare, împreună cu o vedere. Dacă dai de necaz, îţi oferim asistenţă pentru piese, accesorii şi service Vespa, aşa că plimbă-te fără griji. Dacă ai nevoie de asistenţă pentru obţinerea certificatului de vehicul istoric, noi îţi suntem alături. Îți oferim sfaturi personalizate în momentul achiziţionării de piese şi accesorii specifice pentru scuterul tău, astfel încât să te poţi bucura pe deplin de experienţa de condus. Vei beneficia de reduceri în toate locaţiile partenere Vespa Club România, precum şi pentru achiziţionarea de materiale promoţionale ale clubului. În plus, îţi oferim discounturi pentru participarea la cele mai importante evenimente locale şi internaţionale. Iar pentru merite deosebite aduse universului Vespa, noi avem grijă să te recompensăm. Vei primi un newsletter lunar, astfel încât să rămâi la conectat la cele mai importante noutăţi din domeniu. Dacă te-am convins să ni te alături, tot ce trebuie să faci pentru a te înscrie în Vespa Club România este să parcurgi 2 paşi simpli. 1. Completează online Formularul de înscriere membru VCR2013 aici. 2. Achită taxa anuală, pentru anul 2013, în valoare de 50 lei[1]. Între timp, pregătim evenimentul de lansare oficială a Vespa Club România şi ne-ar face deosebită plăcere să ne fii alături. Ne vom întâlni cu toţi pasionaţii de scutere Vespa, vom admira modele vintage şi, bineînţeles, îți vom oferi o mulțime de surprize. Vei primi toate detaliile evenimentului pe adresa de mail, iar acestea vor fi publicate şi pe pagina de Facebook precum şi pe site-ul nostru la secţiunea Evenimente. Te aşteptăm alături de noi în comunitatea Vespa Club România. Până atunci, asfalt uscat! Echipa Vespa Club Romania Adresa: Str. Plaviei, nr. 34, Sector 1, Bucuresti, Romania, 014575 E-mail: contact@clubvespa.ro Web: www.clubvespa.ro Tel: 00 40 735 977 929 [1] Taxa de membru se achită după cum urmează: 1. Ordin de plata BANCA: BCR BENEFICIAR: Asociatia “VESPA SCOOTER CLUB ROMANIA” CONT IBAN RON: RO61 RNCB 0082 1343 5037 0001 DESCRIERE: TAXA INSCRIERE MEMBRU 2013 2. Numerar, la una din sucursalele BCR in contul RO61 RNCB 0082 1343 5037 0001, menţionând în secţiunea de descriere a ordinului de încasare: “Taxă înscriere membru 2013” 3. Numerar oricarui membru al consiliului director..
  10. Ministerul Transporturilor, cel care trebuia sa emita normele din timp, spune: "precizam ca, Ordinul nr. 733/25.04.2013 (...) a fost transmis, spre publicare, la Monitorul Oficial, de catre Ministerul Transporturilor. " nu l-am vazut publicat, din 25.04?!?!?!? In acest timp insa, politistii i-au sanctionat pe cei care au circulat cu scuterul fara permis. Agentii rutieri au deschis 2081 de dosare penale, dintre care 42 numai in Bucuresti. Este scandalos daca tinem cont ca din vina statului s-a ajuns in aceasta situatie. Oficialii nu au emis normele din timp, privandu-i pe cei care voiau sa conduca scuterul de acest drept. Politia spune ca nu are ce face, trebuie sa aplice legea. Chiar daca nu e completa. q.e.d
  11. Autoritățile au publicat astăzi noul proiect de lege prvind obținerea permisului la categoria A. Ca să poți conduce o motocicletă va trebui să dai examen pe traseu, cu instructorul pe post de pasager și urmărit de polițist, care-ți va dicta instrucțiuni prin stație. Mai mult, dacă vrei categoria A, va trebui să dai examen pe un motor de 600cc. Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a publicat astăzi pe site-ul său (mai.gov.ro) un nou proiect de lege cu privire la procedura de examinare pentru obținerea permiselor pentru categoriile A, A1, A2 și AM. Potrivit legii, proiectul se află în dezbatere publică pentru următoarele 10 zile, timp în care se pot trimite sesizări. Noul proiect de lege publicat mai sus este din 18.03.2013. Dragilor, reprezint in calitate de presedinte, interesele proprietarilor de Vespa, afiliati la Vespa Club Romania (www.clubvespa.ro) si am urmarit cu interes implementarea noilor reglementari in domeniul circulatiei pe drumurile publice. Am inteles necesitatea alinierii la normele europene, prin Legea Nr.203 din 09.11.2012 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, care transpune urmatoarele prevederi din Directiva 2006/126/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20 decembrie 2006 privind permisele de conducere (reformata), publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 403 din 30 decembrie 2006 si suntem de acord cu adoptarea ei. In completarea acestei legi, intrata in vigoare la 19 ianuarie 2013 trebuia sa existe ORDIN Nr. XXX din X luna 2013 privind procedura de examinare pentru obtinerea permisului de conducere semnat de Ministrul administratiei si internelor (Dl Radu Stroe in functie). In aceste randuri nu doresc sa ma adresez oficialitatilor, doar motociclistilor care “iubesc 2 roti”. Domnilor si doamnelor motociclisti, presedinti de cluburi, proprietari de afaceri in domeniu sau conexe, tuturor pasionatilor, aceste reglementari organizeaza cadrul juridic pentru buna desfasurare a afacerii si pasiunii dumneavoastra. Daca aceste reglementari nu reprezinta interesele voastre vor afecta afacerea, pasiunea si in consecinta bunastarea dumneavoastra. Persoanele abilitate sa emita si adopte aceste legi sunt angajatii dumneavoastra, ai mei. Daca un angajat sau angajator ar intarzia indeplinirea obligatiilor cu luni de zile, ati lua seama si protesta? Consider ca impreuna cu reglementarea cadrului general (categoriile de permise de conducere) trebuie sa existe si reglementarea particulara (obtinerea fiecarei categorii), nu dupa un timp. Ceea ce s-a intamplat acum este blocarea accesului cetateanului la un drept al lu, adoptat prin Legea nr. 203. Nu ma intereseaza sa stiu cine reglementeaza ce, am angajat si platesc oameni pentru asta prin taxe si impozite, ma intereseaza ca atunci cand eu sunt de acord sa devin cetatean european si in consecinta sa aliniez regulile sociale locale, cei pe care ii platesc sa faca asta sa o faca intr-un mod profesionist, iar eu sa ma bucur de o viata frumoasa pentru care muncesc in mod corect si cinstit. In acest sens, domnilor si doamnelor va conjur sa actionam pentru constientizarea acestui aspect asa cum ati actionat cu pasiune si efort in actiuni similare. Astept propunerile voastre de organizare a unui mars similar pentru obtinerea imediata a dreptului de a obtine permis de conducere pentru categoriile A, A1, A2 si AM. Ofer tot sprijinul meu si al comunitatii pe care o reprezint. Va multumesc, Cristian Turcin Presedinte Vespa Club Romania
  12. De vanzare Vespa 50 HP (V5N2T) Modelul este din seria PK, fabricat in 1991, are 3 viteze, 15.000 Km, motor in 2 timpi, sa pentru 2 locuri, cutie de depozitare cu incuietoare, roata de rezerva, pornire electronica (buton) si pedala, cutie de scule, cauciucuri Michelin S1, fiind ultimul si cel mai avansat model Vespa cu cutie manuala. In stare excelenta, mecanic si estetic. Are Carte de Identitate (RAR), ITP valabil 03.08.2014, RCA 04.02.2013. Se inregistreaza la primarie in baza documentelor de mai sus cu un cost de 100 lei (taxa numar, taxa talon, taxa inregistrare). Din 19 ian 2013 se poate conduce avand permis de conducere din orice alta categorie. Scooter-ul se conduce foarte usor avand cutie manuala, practic similar unei masini, te obisnuiesti foarte repede (te ajut sa inveti ). Cutia manuala iti confera un aer retro si o placere mai mare a condusului. In plus devii membru Vespa Club Romania gratutit (pentru 2013) unde poti iesi la plimbare, solicita ajutor altor membrii ai clubului, beneficiezi de reduceri pentru diverse. Primesti manualul de utilizare, referintele legate de model (site-uri, forumuri) informatii utile privind magazinele de piese si accesorii si ajutor in rezolvarea oricareri eventuale probleme tehnice. Cadou: Husa moto impermeabila, cu elastic pe dimensiunile scooter-ului. Orice poate fi discutat (inclusiv pretul) 750 eur
×
×
  • Creează nouă...