Sari la conținut

tibosee

Membru
  • Număr conținut

    318
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    tibosee

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki Burgman 650
  • Numar Moto
    B 650

Informații profil

  • Interests
    Motorcycles

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

tibosee's Achievements

  1. Merci, astea sunt cu led, Givi scrie ca sunt cu halogen. Acum am un stres, ca am făcut 600km în weekend pe transalpina, mers tare și turat, acasă când am verificat uleiul era sub minim. Problema este ca am completat un litru, ceea ce nu știu este dacă înainte era la nivel sau nu, pentru ca am măsurat cu joja înfiletata și era la maxim, dar se măsoară cu joja neinfiletata și deci oricum nu am cum să știu ce naiba am măsurat până acum. În bord nu s-a aprins nici un bec de ulei, așa scrie, ca s-ar aprinde. fostul proprietar spune ca nu a avut nici un consum până acum dar mergea mai relaxat. o să îi fac revizia și verific după aceea la un alt traseu, poate transfagarasan. Revizia a fost făcută anul trecut dar are doar 4000km până acum
  2. Ce protecție rezervor recomandați? Am comandat deja niște proiectoare, ar trebui să ajungă mâine..să văd cat de complicat e să le instalez. Le are un tip la 300 lei și din ce mi-a trimis par foarte OK..
  3. Nu mai pot edita, continui aici. cand l-am întrebat de ce costă așa mult, 500 lei sa îndrepte, a zis ca durează câteva ore, e complicat, trebuie să las motorul la ei. da, să mă trezesc pe urmă cu alte probleme pe la ea.. victor mi-a zis ca nici măcar nu ar fi autorizați pentru așa ceva. O să mă interesez mâine, îi sun și îi întreb dacă e adevărat, și să îmi dea și banii, altfel, ANPC. nu mi-au dat nici un bon, eu când le-am zis de problemă au spus ca nu au altă rezolvare decât să îmi îndrepte janta, și ca mă costă atât. eu nu mai plătesc alți bani pentru ceva nesemnificativ, un nimic. nu are cum să facă motoreta în halul ăsta, dacă înainte nu avea nimic, merge ea impecabil. Ca să îmi mai treacă supararare, azi am spălat-o și am curățat și gresat lanțul. M-am făcut ca dracu pe mâini, trebuie să mai experimentez, ca nu mă pricep prea bine. am avut doar maxiscutere până acum. Am rezolvat astăzi, am fost unde mi-a recomandat Victor de la Anvelope și și-au dat seama imediat ca roata nu era echilibrată. A avut nevoie de 40g cu camera HD, am făcut test și mergea bine, vobla puțin doar pe decelerare dar doar între 60-70km/h. asa ca am mai dat o dată roata jos și au pus camera originală, au echilibrat din nou și acum merge perfect. Exact ca înainte. am sunat la Sirius, i-am zis ca am rezolvat, ca nu era echilibrata roata, el ca da.. au pus foarte mult plumb ca era janta strâmba. Păi și când te-am întrebat ieri, ai zis ca nu cere plumb, ca nu se poate rezolva, acum am rezolvat cu alți bani. Vin înapoi să îmi dai banii. Asa ca am luat banii înapoi și mă gândesc ce recenzie sa îi las pe google maps. bine ca am rezolvat
  4. Pe spate era un pic plat în centru, dar nu de 23k km ci cam de 5000-6000 așa, jumate de viața sa zic. Am luat azi țeapă cu vulcanizarea, mai exact Sirius Anvelope lângă Dedeman Băneasa. Am montat un Continental Conti Atack 3, la recomandarea unui amic, care a fost foarte mulțumit de acest service, zicea ca au prețuri bune, 100 lei, față de alții cu 150-200, calitate, profesioniști, tot. Cum s-au apucat de desfăcut, m-a luat capul, toate șuruburile noi aruncate pe jos în țărână, fără stres, mi-au zis ei ca nu e bună camera originală, ca e prea subțire, să pun una mai groasă de enduro, o aveam în topcase de la fostul proprietar, ca îmi dăduse două să am de rezervă.. a zis ca janta fata fuleaza 2mm stanga dreapta și ca o sa îmi vobleze ghidonul, trebuie sa vin sa o fac.. doar ca eu înainte de asta nu aveam absolut nici un voblaj, era țiplă, era fix la orice viteză. nu a fost nevoie sa o echilibreze zicea el. Am plătit 150 lei, ca atât au cerut (au văzut ca eram mai bine îmbrăcat probabil), dau să plec și după 100m ghidonul vobla ca toți dracii. Am mai mers puțin spre Băneasa, mi-am dat seama ca nu am cum să merg în halul ăsta și îl sun pe om. Îi explic, zice el: păi eu ți-am spus ca o să vobleze, normal. păi înainte nu avea nimic, janta fuleaza 1mm, așa se simte la 40 la oră? are mai mult de 1mm, are cam 2.. păi și, dacă verificăm toate motoretele din București crezi ca e vreuna care sa nu fuleze nici un mm? Ce faci, stai cu ele numai la îndreptat? Înainte de ce nu vobla? ca s-a uzat cauciucul după defectul jantei, iar asta nou e drept. OK, și ce fac, nu trebuie echilibrat, făcut ceva? Nu, ca doar sa o aduci sa o îndreptăm, din spițe, costă 500 lei, cu tot cu montat demontat. Mai să fie, pun și îmi sun mecanicul, asta începe să radă, ba, ce dracu ai pus camera aia HD în ea, ca de la aia face. Du-te și pune camera originală înapoi, sau mai bine cumpără alta. Sună-l pe Victor de la anvelope să îți dea o altă cameră și vezi dacă poate să o monteze el. Rade și el de explicațiile montatorului, ca vobleaza de la spite, 2mm. Ori e montat gresit cauciucul, ori nu au așezat camera, ca aia se așeza greu, ori nu e echilibrat, dar asta stabilisem deja ca nu au echilibrat nimic. Ei au pus pe aparat dar abia se învârtea, era înfrânată rotirea roții și a rămas fixă după 2-3 rotiri. sun pe Victor, îi explic și lui, la fel, băi, nu au făcut ce trebuie. Camera aia nu se folosește în oraș, cauciucul se echilibrează și du-te să îți pună din nou camera veche și să o echilibreze ca nu are nici pe dracu roata de la 2mm aia de care zic ei. Ei nu aveau cum să mă rezolve decât vineri dar mi-au dat nr coleg de al lor, să mă ajute mâine dimineață. l-am sunat și pe el, i-am explicat, a început și el să radă de experiența mea și de explicațiile penibile oferite de montatorul expert și mă așteaptă mâine dimineață să o dăm jos și să îl mai pun o dată. Alți bani, altă distracție. eu aș vrea să mă duc să le cer banii înapoi după ce rezolv, 150 lei aruncați degeaba, dar mai cereau 500 să o facă să meargă cum trebuie.. culmea tupeului..
  5. Mulțumesc pentru răspunsuri și pentru urări. Motorul are de fapt 23.000km, dar doar 3000 de la ultima revizie, de anul trecut, în mai 2022.. Nu vreau să investesc foarte mult acum, am rămas cam chel o jumate de lună.. doar să îi fac revizia și să pun un cauciuc pe față, să pot să merg cu el până da zăpada. Nu înțeleg cum cauciucurile originale dot2018 și 23.000 km pot să arate așa bine și să nu alunece deloc.. chiar am încercat și eu și prietenul meu cu AT-ul 2017, mers la limită și nu a derapat, nu intră nici abs, nimic. o să încerc să reglez poziția ghidonului, deși stau super confortabil, o să urmăresc cum merg, cum țin mâinile, poate strâng prea tare, oi fi prea încordat. Mai am de ajustat și suspensia față-spate, e prea moale când frânez.
  6. Vibreaza, dar numai cand sunt in acceleratie full si tremura tot, cu totul, pana se tureaza mai tare. Cred ca in jur de 3000-4000 face. In rest nu vibreaza exagerat, daca nu il fortez asa tare. Am rugat un prieten cu AT 2017 tot cu DCT sa faca o proba si mi-a confirmat ca nu are nimic, asa vibreaza si chiar merge mai bine ca a lui, fiind nou.. anyway, o sa incerc niste overgrip-uri pentru ca probabil de-asta imi amorteste incheietura mainii, e prea subtire mansonul ala. Daca era incalzit, era mai bine, e mai gros.
  7. Am o problema destul de serioasa cu vibratul pe care il simt in manere.. nu se poate face nimic sa il reduc cumva? Merg mereu pe sport 1, dar tot vibreaza, azi dupa doua ore ma dureau incheieturile. Per total sunt foarte multumit, pozitie, comfort, putere, consum.. totul super, dar vibratul e un mare minus peste care sper sa trec.. nu ma asteptam sa fie asa deranjant..
  8. Ok, le schimb, dar trebuie sa vad care sunt top 3 si sa aleg ceva ok, sa mearga bine si pe asfalt. Cat am mers azi, si mai tare si pe viraje, nu am avut nici o problema. Oricum sunt in perioada de acomodare si incerc sa nu imi fortez norocul prea tare. ce imi recomandati? Pirelli, Michelin?
  9. De azi sunt si eu pe Africana. 2018, DCT, inmatriculata in 2020, 23k km.. e practic noua.. are inca cauciucurile originale.. am dat 9000€, asa cum e in poze si un parbriz mai inalt suplimentar.. va trebui sa fac revizia, pentru ca nu a fost facuta de un an jumate, chiar daca a mers doar 3000km cu ea. sunt impresionat de cat e de moale, nu simt nici o groapa, bordura..pentru asta am si ales Africana, am dureri lombare de la 12 ani de mers pe maxiscuter in Bucuresti.
  10. salut, ma intereseaza sa aduc un VFR1200X cu DCT dupa 2016. am gasit aici la 7900, adus din Italia, vine dupa 15 oct, dar e din 2014 si manual, arata foarte bine, full, cutii, tot. Am vrei sansa sa ma incadrez la vreo 8000 max, pretul motoretei? gasisem ceva aici: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-vfr-1200-x-crosstourer-dct/2560979482-305-1798
  11. Eu am zis deja ca am 1.92 și 105kg. Am mers cu Africa twin și nu mi s-a părut absolut deloc grea.
  12. OK, mulțumesc. Voi vedea cum mi se pare. burgmanul vechi pe care l-am dat avea 277kg, dar centrul de greutate jos. Nu se simțea și nu era deloc greu pentru mine. probabil ca o să mă acomodez în scurt timp, dacă nu, mă acomodez mai greu.. pentru ca e un motor care chiar îmi place maxim.
  13. Pai cam nimic din ce mi se potrivește mie, la înălțime și greutate, nu e de oraș. Nici vstrom, nici Africa Twin, nici Super Tenere, nici Tiger 800. Din toate, asta arată cel mai bine.. De oraș pot sa iau un scuter, dar abia vin de pe unul, nu mai vreau, astea sunt pentru cei fără probleme de spate, dureri lombare, etc. Probabil voi incepe o noua pasiune, cu ture lungi, acum la 40 de ani. Prietenii mei și-au luat Porsche sau merg cu Africa Twin in oraș, zilnic, baga și ture prin Europa de câteva ori pe an. După ce îl iau poate încerc Italia, dacă mai e vreme bună, deși vine cam târziu, două săptămâni aștept și mai durează și înmatriculatul.
  14. Sunt posesori de VFR1200X care merg prin Bucuresti? ma interesa daca sare consumul de 7-8 constant, sau poate sa scada sub 7 cand nu e asa aglomerat sa faci o ora 10km, ci 30min.. stiu ca nu e cea mai buna alegere pentru consum dar imi place foarte mult modelul si singurul impediment e asta, nu stiu de ce.. poate sunt zgarcit, sau poate ca am trecut de la alegerea de acum o saptamana, pentru ca e cam mic pentru mine (NC750X cu DCT) la asta, care este si manual, dar e mult mai potrivit pentru inaltimea mea - 1.92 si 105Kg.. poate o sa ma orientez spre altceva, dar m-am indragostit de VFR de cand l-am vazut. ce am acum pe lista scurta: - NC750X DCT pentru consum,dar pare cam jucarie pentru mine, nu am mers cu el, nici nu am gasit undeva sa probez doar. - VFR 1200X manual, 2014 - pentru tot, mi se pare 10/10 design si motor si tot. - Yamaha Super Tenere 2013. - Tiger 800XC, 2014. Am gasit un VFR1200X alb, full accesorizat, la pret super, m-am indragostit.. e senzatie aia ca ai o noua gacica super misto, bomba, sexy si ce vrei, dar nu mananca la Mac si nu sta cu tine la hotel de 3 stele, sau la Vama, e un pic mai fitoasa. dar mai faci niste sacrificii, ca merita si se poarta frumos cu tine :))
  15. Problema s-a rezolvat de la tine, motor nou, compresie mare, caldura mare afara, aveam uneori un fenomen de preaprindere, motorul fiind incins, mers doar subturat si cu grija, benzina (2litri de la dealer plus restul benzinarie) probabil nu foarte buna, nu apuca sa faca un ciclu complet si deja aparea explozia. Acum de aproximativ 200km nu a mai aparut, am schimbat si benzina, am schimbat si stilul de mers batraneste, mult mai ok, dar totusi in limitele rodajului, fara smucituri, accelerari blana, franari bruste..incalzit de fiecare data.. Vineri urmeaza transfagarasan unde o sa definitivez si rodajul, cand ma intorc direct revizia de 1000.
×
×
  • Creează nouă...