Jump to content

tibosee

Membru
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

About tibosee

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    tibosee

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Suzuki Burgman 650
  • Numar Moto
    B 650

Profile Fields

  • Interests
    Burgman
  1. Problema s-a rezolvat de la tine, motor nou, compresie mare, caldura mare afara, aveam uneori un fenomen de preaprindere, motorul fiind incins, mers doar subturat si cu grija, benzina (2litri de la dealer plus restul benzinarie) probabil nu foarte buna, nu apuca sa faca un ciclu complet si deja aparea explozia. Acum de aproximativ 200km nu a mai aparut, am schimbat si benzina, am schimbat si stilul de mers batraneste, mult mai ok, dar totusi in limitele rodajului, fara smucituri, accelerari blana, franari bruste..incalzit de fiecare data.. Vineri urmeaza transfagarasan unde o sa definitivez si rodajul, cand ma intorc direct revizia de 1000.
  2. Am un Suzuki Burgman 650, nou, 2016, cu probleme la pornire. Uneori se aude o bataie, un tzanc! Puternic, in mers nu se aude nimic, merge perfect, schimba perfect. Incerc sa merg cu el la mecanic dar nu il pot reproduce, sa isi dea seama, e aleator. Eu banuiesc ceva de la pornire, bendix, un dinte sarit.. Zgomotul este cel de la secunda 9. E foarte puternic, m-am speriat prima data.
  3. Merci, iar poza ta nu spune nimic, nu? ca e cu gura plina ) Maine e gata raru, deci maxim vineri ar trebui sa fie inmatriculat. Faptul ca l-au scos din cutie in strada si au montat roata fata nu m-a deranjat deloc, l-au bagat asa in service. se uitau toti de la spalatoria de langa la el, arata intr-un fel asa nou, alb perlat, stralucind in soare, cu toate tiplele pe el.
  4. Pai cumpara tu de afara, eu nu am putut si nici nu am vrut. Asa posibil sa mai gasesti cine stie pe unde, noi, dar tinute expuse in showroom, nu in cutie asa cum am vrut eu. Dupa ce dai niste telefoane pe la dealeri si afli care mai aduce si cand, sa imi spui si mie. Unul alb. » Post actualizat in 17 Jul 2016 19:58 Si pana la urma, care ar fi ideea, sa fie pe stoc si eu sa spun ca nu a fost, pentru ca?
  5. Am mers si cu Silverwing, cel al lui Viorel, care acum are un Burgman 650, Executive 2008. Si el l-a luat dupa ce a mers cu 650-ul meu, i-a placut maxim din prima, deci cred ca amandoi putem sa vorbim obiectiv. Plus ca Silverul lui era mult mai rigid decat Burgmanul meu, lucru observat atat de mine, de pasagerul meu, cat si de Viorel si pasagera lui, in excursiile noastre prin tara, unde mai faceam si schimb din cand in cand de motoare. Nici n-am apucat sa merg cu asta si deja discutam de defecte, probleme, sunt curios care e ala perfect
  6. am si eu modelul 2004, am fost multumit de el. Nu e motocicleta, asa ca amortizoarele au cursa scurta, dar pe fata, pe spate a fost ok. Eu nu suport transmisia pe lant, prefer oricand rotile astea de plastic care nu se intretin, schimbi uleiul la 10.000 si atat. La al meu transmisia pe spate nu a avut probleme in 12 ani, deci nu conteaza, mai degraba cele din CVT, iar despre ampatament, e mai ingust acum, au micsorat si spatiul de stocare din portbagaj cu 5l (50 in loc de 55). In afara de asta, au redus din greutate la transmisie, au redus frecarile, au scazut consumul cu 15% (5.5 in oras), au modificat modul de schimbare a vitezelor, merge un pic mai subturat, au schimbat design-ul, care mie imi place foarte mult.. Restul sunt neschimbate, insa in 14 ani de cand a aparut B650 au avut destul timp sa gaseasca problemele si sa le repare unde a fost cazul. Cand am vazut ca n-am ce sa iau, nimic pe stoc, nimic nu se aduce, am inceput sa ma uit pe la alte automate, BMW 650GT, Honda NC750X, am vazut si in reprezentanta 750X-ul, dar nu mi-a placut, sunt invatat cu maxiscuter, alta pozitie, alta protectie la vant, alte dotari, mai mult spatiu de stocare, oglinzile, parbrizul, incalzirea in sa, manere, chiar daca Honda era aproape 7000. O sa incep sa merg cu el de saptamana asta, o sa revin cu impresii, cu siguranta pozitive. Trebuie sa iau husa, sa pun alarma de pe celalalt, sa fac casco, sa fac rodajul, dar sa vad cum, si sa gasesc un service ok unde sa il duc pentru revizii
  7. da, si eu am vrut neaparat alb, am si casca tot alba, un Schuberth C3, politia direct. o prezentare pentru cei care nu cunosc modelul
  8. multumesc pentru urari. Pentru Burgman-ul asta am avut destul de mult de tras, la un moment dat am vrut sa renunt. Prima data am vrut sa il iau pe firma, m-a incurcat banca super mult, m-au tot lungit cu diverse acte pe care le tot cereau, absurd (sa le dau copie dupa contracte cu clientii mei, chiar daca vedeau cifrele din 2013 pana acum).. Pana la urma l-am luat pe numele meu si gata. Cand eram in discutii cu banca, pentru leasing, era unul singur in stoc in Europa, pana am facut eu rost de bani, s-a dat. Acum problema era ca aveam 10.000 E in cont si nu aveam ce sa cumpar.. Am inceput sa dau telefoane la dealeri.. Nu mai e, nu se mai aduce, unul pe la toamna, dar nu e sigur, trebuie platit acum si sa astepti..La motorteam mi-au zis ca nu se mai aduce deloc anul asta, ca e euro3 si de la anul trebuie sa fie minim euro4, plus ca dupa cutremurul din Japonia de anul asta s-au inchis fabrici, Honda, Nissan, Toyota, Sony, etc..Suzuki lucreaza la capacitate scazuta si nu fac fata cererilor. Au fost trei in stoc la un moment dat, intr-un depozit din care se alimenta toata Europa, nu stiu ce naiba sunt asa greu de gasit, mi se parea un efort prea mare. Burgmanu vechi, asta de la avatar, era de o luna jumate in service, pentru inlocuit lant si intinzator distributie (de-asta si motivul achizitiei). Am inceput sa caut in Italia, 7000E din 2013, 40.000km, 6500 10.000 km, 7500 2014 5000km..deja ma gandeam, are doi ani, mai costa 500 transportul, il aduc la 8000, plus mai bag 500 sa il pun la punct..e 9800 nou, 2016, zero km, virgin.. m-am consultat si cu prieteni, unii au zis ca nu merita, altii sa il iau, daca imi permit, mai ales ca nu e neaparat un moft, e o necesitate, eu deplasandu-ma toata ziua in oras, intre clienti. Am vorbit la motorteam cu directorul de acolo, a sunat un prieten de la nu stiu ce depozit, nu stiu de unde, si a gasit unul alb pe stoc, care nu aparea pe site. Am cerut sa il ia direct, am fost si am platit avansul imediat si l-au comandat, cu termen de livrare 20 zile. Ieri a venit, eu ma asteptam pe saptamana viitoare, s-au miscat impecabil. I-am rugat sa ma anunte cand fac despachetarea, au acceptat cu conditia sa nu fac poze cand il asambleaza, mecanicii nu prea pot lucra cum trebuie cu mine pe capul lor. Acum sunt in dubii, sa iau numere rosii si de luni sa merg cu el, cand platesc toata suma, sau sa astept pana vineri, cand pot sa iau numere definitive, joi fiind programat la rar.. Dotari are asa: abs, oglinzi pliabile electric, parbriz reglabil, incalzire in mansoane, incalzire in sea, fata - spate, spatar pasager.. e modelul Executive Z. si un video:
  9. merci! da moped, 650 cc )
  10. Daca si asta e scuter.. Am avut un Burgman de 400, apoi unul de 650, care va fi inlocuit in curand de modelul nou, 2016. Consuma mult..da, 5.5 in oras si 3.5 in afara. Pentru mine nu e mult, e decent, avand in vedere dimensiunile si faptul ca mergi pe un touring, nu trotineta. E mai avantajos sa ai doua, unul cu consum la jumate si altul pentru mers afara? ambele costa, ambele sunt de intretinut, ocupa spatiu, unul merge, altul sta degeaba. O sa pun niste filmari de pe transfagarasan, de pe la munte, Bulgaria, am mers cu motociclisti, nu am avut nicio problema in a ma tine dupa ei, la benzinarie insa se cam ofticau.. Mie 7, mie 6, mie..3.5.. Cum asa putin ma?? Ca ai mers tot ca noi..110-130-170. Am mers si cu motoare mari, BMW, dar in oras nu esti deloc avantajat. Cel care mi l-a dat sa merg, cand s-a urcat pe burgmanu de 400 a zis ca e super tare, nu merita motor deloc, totul automat, demaraj ok, nu mirosi a mecanic, consum mic (ala lua 5 in oras). Cu 650 nici nu a mers. Las aici un clip filmat cand aveam Burgmanu de 400.. Cu "motociclist" care nu saluta "scuteristi" ca nu se coboara el la nivelul lor.
  11. Cred ca in curand C3-ul meu se va dezintegra complet Este al treilea interior care s-a dezlipit dupa vreo 3 luni de purtat. Acum se rupe si materialul de la inchizatoare. De la United astept un raspuns de vreo luna, am trimis un mail si la Schubert dar nu am primit raspuns. Tudor de la United zicea ca e uzura normala sa se rupa materialul acela. Uzura normala la o casca purtata un sezon, aproximativ 15.000 km? Niciodata demontata, niciodata spalat interiorul (la cate am acasa inlocuite, nici nu a fost nevoie), nu ma strange de cap, e foarte comfortabila la drum lung, nescapata pe jos, arata ca noua si acum. Nici nu a costat mult, vreo 2800 lei, parca. De banii astia cred ca ar fi trebuit sa o port macar 5 ani. De primit banii inapoi sau o alta casca nu poate fi vorba, mi s-a spus, doar sa stau cu ea asa ca imi schimba ei interiorul de cate ori se strica in garantie. Atasez si mailul catre Schuberth: Hi, I have a C3 helmet for about 1 and a half year, and i had some problems with it since i bought it. I have replaced the interior material 2 times, and now i have to do the same again. I already have three damaged interiors, but also other parts are starting to fail. I will attach some pictures so you can see them by yourself. https://www.dropbox.com/s/0esuz5xg1kmpixu/2015-05-08 14.46.26.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/r6l7jfuf352fxqg/2015-05-06 15.55.23.jpg?dl=0 I have paid a lot of money for this helmet and it is not normal to replace the interior so frequently in one in a half year. (i have paid about 700 euro). The problem is that i had to wait for replacement part for 2 or 3 month each time, now i have talked with the dealer 1 month ago and i haven't got an answer till now. The helmet was bought from United Motors, in Bucharest, Romania. www.unitedmotors.ro/site/contact I asked for a replacement of the whole helmet or a refund, but they refused to do so, instead they offered me a new interior, and told me that they will replace it every time, in the warranty. After the warranty i will have to buy the part myself. The hemet fits me very well, it is not small, it is very comfortable at long trips, i have never washed the interior, i have never dropped it, it is almost as new. https://www.dropbox.com/s/2loyxbha07h0bcx/2014-04-23 19.46.01.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/nj42jndmvs3clac/2014-03-21 00.07.04.jpg?dl=0 One other thing that i have noticed is that i have wind coming from the right side of the helmet, but not from the left side. the gap is larger on the right, you can see the attached photos below https://www.dropbox.com/s/qkcb9si7j8twsbg/2014-03-21 00.12.15.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/wf3ieitu1fmqx84/2014-03-21 00.12.06.jpg?dl=0 Thank you » Post actualizat in 24 Jun 2015 09:00 la mailul meu trimis pe 8 mai catre Tudor Dumitru de la United nu am primit raspuns nici acum, ii trimit un mail azi, sa intreb ce mai e cu casca mea, si iata ce imi raspunde: iar raspunsul meu:
  12. am avut Burgman de 400 acum l-am schimbat cu unul de 650. Am un prieten care si-a luat Majesty de 400 odata cu mine si mereu cand faceam schimb sa vedem cum merge celalalt vedeam amandoi ca burgmanul e mai bun. E mai confortabil, are demaraj mai bun, e mai jos, etc.. Asta spunea si el, deci nu era doar parerea mea. La fel si cei care au mai mers cu amandoua, aveau aceeasi parere. Cel dupa 2007 are dublu disc pe fata, deci e mai ok. Majesty-ul are un vibrat la relanti, se simte ca e intr-un cilindru, ca joaca sus-jos. Burgmanul nu se simte, e altfel asezat motorul. La Majesty ai doua amortizoare pe spate, destul de dure, la Burgman ai un amortizor central, hidraulic, reglabil. Eu as lua Burgman de 400 dupa 2007 fara sa ma gandesc, au rezolvat problema cu consumul de ulei din generatiile anterioare. Mie imi consuma in oras 5.2, lui ii lua cam 5.5, deci tot aia.
  13. banuiesc ca toata lumea stie de asta
×
×
  • Create New...